Elmaradva mindennel...

A feladatokat kiadni könnyű, csak legyen aki elvégezze azokat…” – Sok tanár azt hiszi csak neki van az egyetlen létező tantárgya a világon. Tudni illik egy beadandóm lenen olyan tantárgyból, amiből még érettségizni sem fogok… Erre írtam egy kis lapocskát múlthéten, tehát nem mondhatja h nem csináltam meg.

Körülbelül több mint egy oldalas fogalmazás lett. Erre adom be, és azt mondja. „Ezt én nem fogadom el…!” – Mondom miért? „Mert ez még kettest sem ér…” Azt hittem majdnem a fejéhez vágom az egészet, akkor csinálja meg ő. Mondjátok meg, mit lehet írni egy oldalnál többet a kibaszott „B1-Vitaminról?” Összefoglaltam szépen a részeit, a gyógyszerfajtákat, kitértem a táplálékokra, az egészségjavító/károsító hatására. stb…

Egyszerűen már nincs ötletem. Dugja fel magának! Szálljon le rólam. Ezen vagyok fennakadva napok óta, s már kedvem sincs hétfőre megírni, már időben be lenne adva, ha elfogadta volna. Legkisebb energiám, és időm sem akartam erre pazarolni…

Ma letöltöttem nagy reménnyel a torrentről TOP100-csomagos Elektronikus/disco/tck zenepakkot, ami nagyon keserű számomra. A szar, hogy a 100 zenéből körülbelül 2-ő tetszik, amit talán 4-5x meghallgatnék. A hibát ott követtem el, hogy a Zune-al felcímkéztem mindet, a hallgatásuk nélkül. Így amivel megfáradtam, azt már nem kezdem semmiképp újra. Sőt így már sajnálom törölni is. Elég lett volna 4-5 zenét megtartani csak. Nem gondoltam volna, hogy ilyen lapos lesz a gyűjtemény…

Suliban egészen le voltam terhelve a héten, s ez bejegyzéseimen is eléggé meglátszik. Egész héten rohangáltam, s el voltam foglalva. Kis apróságok, s a megfelelhetetlenség akasztott ki ennyire. ezek miatt sokat kellett aludnom, sokszor kénytelen is voltam.

Az utóbbi két napban pedig a blogok olvasását is be kellett hoznom, így jelentősen lemaradtam 5-10 bejegyzéssel. örömmel tapasztaltam még h a kommentjeim szaporodnak, s olvasóim közül többet hajlandóak vettél felvenni a kapcsolatot velem. Ami jó információcserét, s új ismerősöket hozott.

Mindig jólesik, ha esetleg értékelik, amiket ide pötyögök. Mindegy nekem, hogy pozitív vagy negatív vélemény is az. Külföldi utam alatt, viszont nagyon szeretnék majd irkálni nektek, ki tudja mi lesz belőle… Rajta leszek sztem a hotspotok mélyreható kezelésén:D

A másik téma, hogy a héten, vagyis mielőtt elutazom, minél hamarabb akarom folytatni kis kockaságos sorozatom. A Zune után egy újabb dologgal ismerkedhettek meg majd:) Ami természetesen ízig-vérig Microsoft termék lesz megint. (Fanság a javából:) Remélem, sokakat tudok ismét sarkallni az Apple termékek horizontjából való tartósabb, vagy ideiglenes kitekintésre.

Szóval, ha mégsem írnék semmit végül ebben a két hétben, mert olyan jól fogom érezni magam, hogy eszembe se jut szegény Magyarország, és a blogom, akkor legyen mit nyálaznotok távollétemben. Többet most nem is tudok már írni. Nagyjából ezek foglalkoztattak a napokban. Unalmas, egyhangú, s energiapazarlós hangulatom volt…


Share |

Címkék: hétvége mindennapok nyavalygás @ 2010.03.27. 20:52

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr281873702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a B1 vitaminnál kitérhettél volna a melegekre:D Arról biztos ment volna még plusz 3-4-100 oldal:D ha meg arra egyest ad, akkor simán beperelhetjük:P
@Dnsd: Éljen a "negatív diszkrimináció"!!!:D
süti beállítások módosítása