Mindjárt itt a tanév vége...!

Lassan végre azon kaphatom magam, hogy egy újabb hét eltelt. (Hála égnek!) Közben elfilóztam nagyon, hogy már csak április (aminek felét külföldön tartózkodom majd), és csak május van, amit végig kell csinálni. Az utolsó 1,5 hétre pedig majd júniusban kitalálok valamit. Észre se vettem, olyan hamarjában vége lett az egész évnek.

Lassan több mint fél éve határozottan szingli vagyok. Ehhez is kell ám nagy tehetség, ilyen sem volt még soha… Nah de ne is erről beszéljünk. Inkább kisebb tervekről. Várom, hogy eljöjjön a nyári szünidő, mert sok szabadidős ötletem van. Szeretném nyélbe ütni továbbá egyéb hobbijaimat is. Sajnos eléggé elmaradoztam velük.

Állandóan időhöz voltam kötve, s hiányzik, hogy ne hajnal 7:30 keljen minden nap felkelni:S Irigylem amúgy Dávidot, hiszen idén érettségizik, s olyan jó neki, a háta mögött hagyhat egy jó nagydarab feladatot. Azért nem kis teher esik le az ember válláról. Bárcsak már én is ott lennék a végzősök közt. Sajnos, ez csak jövőre valósul meg, mert idén még csak harmadikos vagyok:(

Nem baj, valahogy eltöltöm majd az időt. Egyik nagy gondom, h jelenleg pénzszűkébe kerültem, pedig arra számítottam, hogy a jogosítvány megszerzése után már nem lesz nagy kiadásom. Nem is volt, ezért bőszen elkezdtem ezt-azt költeni, s végül sok kicsi sokra ment…

Nem tudom miért fuseráltam el ezt az egész évet ezzel. Ingadozó vagyok, néha sok a tartalékom, máskor meg felkopik az állam. Mikor kéne a pénz, akkor sosincs akkora mennyiség kéznél, ami kéne, ha meg nem kell pénzkiadás, akkor meg van dögivel:S Tudom persze én is a megoldást, újra munkába kéne állnom egy picit hosszabb-rövidebb időre.

Ezen kívül sok új dologra lenne szükségem. Pl. egy Laptopra, amit vihetek bárhova magammal. Ennek hiánya pár hete fogalmazódott meg, ugyanis hajigáltak be mindenféle újságot, s egy igen szép HP masinát láttam jó áron. Ráadás érintőképernyője is volt, s ez motoszkált a fejemben hosszan. S a suliban észvettem rohadt nagy szükségem lenne rá, s időt spórolnék. Tudni illik gyakran van lyukas órám is, van mikor több is.

Így szabadabban írhatnék blogot, fenn lehetnék neten, az ajándékként felszabadult pár értékes órahossza sem menne pocsékba… Ezenkívül rá vagyok kattanva az utazásokra, hiszen Párizs úgy sem az egyetlen út lesz az évben. Minimum a tavalyihoz képest 3-4-et tervezek idénre.

Persze a 2007-es rekordot nem fogom megdönteni, mikor is majdnem 8 országban fordultam meg, ezek közül kapásból 3 tengerparttal rendelkező kikapcsolódás volt. Amint időm engedi, rástartolok a témára. Persze fontos lenne az évben egy nyelvvizsga, s megfelelő pro tanárral 5-6 hónapon belül alkotni kéne valamit. Erre jött az ötlet, hogy külföldre menve, talán hamarabb elsajátítanám.

Nagyon béna vagyok, hiszen a pejoratív szexuális értelmezésen kívül, egyáltalán nincs jó „nyelvérzékem”… Képtelen vagyok tanulni angolt, németet, vagy akármit. S ami lássuk be kötelező, mert a kutya se akar ezzel foglalkozni, az sosem megy senkinek se jól. Egy nagybetűs nyűg az egész a suliban is. Annyira útálom.

Ma azt hittem témazáró lesz Angolból, tanultam rá, mint egy barom majdnem egy órahosszát, miután becsaptam a könyvet és bevágtam a táskába, s látni sem akartam. Végül csak szódolgozatot írtunk, ráadás nem is tanultam rá, mert nem hittem h az lesz. Azt mondta a tanár, hogy majd jövő hét kedd-szerda körül írunk témazárót, s mai nap azt hittem „kedd van”.

S egészen a negyedik óráig nem tűnt fel, mert mindig csak mentem az osztályom után. Kinda nem is emlékszem rá milyen óráim voltak ma, annyira nem érdekelt. A másik szar dolog, hogy teljesen felaprózódtam a sok csinálnivaló dolog miatt. Holnap viszont elég 9re bemennem… Még ha csak egy órával többet, már akkor is örülök ha alhatok.

Kéne már nekem egy olyan pasi, aki tényleg olyan, hogy egész fél-napokat ellehet vele az ágyban lustulni, feküdni, aludni. Mondjuk egy kis filmnézés, s ami még belefér:) A mai pasikban az a másik gond szerintem, hogy egyik se (köztük én se), tud főzni, meg cseppet sem házias. Pedig az előny, ha tud legalább egy reggelit, vagy vacsit összedobni…

A másik tervem, hogy jövőre nem veszem fel, a Töri-emelt faktot, mert ott, ha megszakadok (ergo egy héten 20-25 percet tanulok rá) akkor is 3-as vagyok. Viszont ennél többet, semmire sem fogok áldozni. A sima szakon pedig első-másodikban 5-ös voltam. Szóval nekem az többet ér. Ezzek csökken majd az óraszámom, nem lesz nulladik órám egy héten sem többé.

A jelenlegi amúgy is elég katasztrófa. Hiszen Hétfőn 6, Kedden 8, Szerdán 7, Csütörtök 5, Péntek 5, -re jön ki, ha egy óra sem marad el. Ráadás az a nyüves fakt péntek nulladikban van, és így az első órám meg mindig lyukas. Tehát potyára kelek fel, azért a 45 percért. Sőt azon is agyaltam már, hogy az összes létező faktom leadom mindenből, s dugják fel maguknak az összes ehhez tartozó könyvet. Okosabb úgysem leszek. – Apropó a könyvrendelésem meg 1700FT lesz, mert nem rendeltem meg a töri-n kívül semmit! Minek? Matek füzetet sosem nyitottuk ki, bioszt sem, fizikát se, rajzot se, irodalom könyvet se… stb…

Ami nagyon kell, kikölcsönzöm könyvtárból, bár idén sem volt rá szükségünk. Azon az 5 érettségizős tantárgyon kívül nem érdekel és foglalkoztat semmi sem. Nem pazarolom felesleges időpazarlásra az erőmet. Meg a pénzem se, azt az egyetlen egy könyvet rendeltem csak meg. Még nyelvkönyvet is kihagytam a listáról. Minek, mikor az iskolában nem lehet megtanulni, feltétlenül magántanár kell hozzá… Engem nem szopatnak a "Fizess bazdmeg, fizess mint a köles bazdmeg!" - általánnyal... Nem, nem most másztam le a falvédőről, nehogy már majdnem 30 ezret perkáljon le, pár szaros könyvért tőlem az állambácsi, meg a kiadó - ráadás még gyújtósnak is szar, mert kipróbáltam, s nem ég rendesen a szemétje! Nyamvadt fényes papírra van nyomtatva...!:S


Share |

Címkék: gondolatok mindennapok @ 2010.03.18. 14:59

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr11849799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mennyire irigyellek :P
Érdekes volt elolvasnom, sok mindent is hozzá tudnék fűzni, csak sejtem, hogy "áthallásos" lenne. Mer' kit érdekel? A kor nem érdem, csak állapot. Azért egyet megjegyzek. A tudást nem tudják elvenni, semmit nem tanulsz meg hiába - még akkor sem, ha most annak tűnik.!
Huhh nah ez jó hosszú volt, de csak néhány hozzáfűzni valóm akad:
- sajna idegen nyelv tanulás baromi nagy kínlódás, ha az embernek nincs érzéke hozzá ráadásnak utálja is a dolgot
- a HP márkát nem szeretem semmilyen kütyüben, drágának tartom
- utazni én is akarok, vigyéél magaddal! :D
- lustulni nem tudok, de a főzés az megy szerencsére
@defalla: Talán változik még, de korosztályom jellemzője, hogy még nem értjük, miért is kéne tanulni azon kívül, hogy kötelező?!:D
@J. T. Hanson: Kössz, örülök h elolvastad. Igen megszenvedek az idegennyelvvel, pedig semmi értelmét nem látom, csak egy rohadt papír, amit nagyvalószínűséggel soha sem fogok használni a jövőben, mint a családomban eddig senki sem. Ha valami kell, arra létezik tolmács... A HP mellett a Samsung, Asus, Toshiba, és Apple kütyüket preferálom...:) Attól hogy drágább, biztosítottan megbízhatóbb, s tartósabb...:P Lustulni meg nem szeretsz? Ejnye! Én van mikor egész szombati, vagy vasárnapi napokat fekszek el az ágyban senyvedve, fel sem öltözök, csak lesem a tévét, s óránként alszok:xD
Végigolvastam:) Én tudok reggelit csinálni, sőt, lustálkodni is csodás dolog, úgyhogy... majd beszéljünk meg egy pár alkalmat:P

Amúgy... nyelvtudás... nálunk a titkárnő olyan, hogy nincs nyelvérzéke. Soksok évig tanult több nyelvet is, de egyiken sem tud megszólalni. És nem az akaraterő hiányzik belőle. Hűűű... Na mindegy:) Ne add fel!

Laptop meg... a legjobb ár-érték arány az Acer:P Nekem is olyan van, és nagyon hasít:P
süti beállítások módosítása