A sokadik süket vakegér!:@

 Egyszerűen kiakadok rajtuk. Most már kezdem úgy érezni, az összes 30+ feletti ember vagy nagyon hiányosan lát, vagy nem tud olvasni, vagy súlyosan indokolt módon folytonos szemüvegviselésre kell h ítéltessék. Hiszen valószínűleg külön szemüveg kéne ahhoz, hogy az olvasószemüvegét a monitor előtt meglelje!

Egy 38 év feletti, hiszen aki 38 évet tesz ki az általában 40 múlt - illető írt rám a mai nap, hogy van-e kedvem valamilyen szinten ismerkedni. (RÁADÁS PESTI!) Éppen nagyban a Wave-ben kommunikálok, MSN-en sokan írnak, csörög a telefon is közben, le vagyok terhelve és látom h üzim jött ennek tetejében. Gyorsan kattintok, kilométerhosszú kódom beírom, levelem jött, h írtak a randira. 

Felléptem onnan a nevezett társkeresőre, s mikor látom a beérkezők közt a névjegykártyát, akkor ELGURULT TŐLE A GYÓGYSZEREM!:@ Nem láttam az idegtől, jelenleg 77 hasonló üzenetet válaszoltam vissza, mint a lent következők az elmúlt 4 hónapban. S már lassan az ideg kerülget tőle, hogy még mindig vannak olyan eszetlen, agyatlan vakegerek, akik nem látnak a tetves szemüktől, s előbb írnak, mint olvasnának! Ezt válaszoltam vissza:

///„Szia!

Valószínűleg úgy kattintottál rám, hogy egyszerűen nem is érdekelt, ki vagyok egyáltalán. Ezt vontam le, hiszen a figyelmed még a profilom ELOLVASÁSÁRA sem terelődött ki... Az információk magukért beszélnek, ezért alaposan kiemelve kezdem a - "KIT KERES MENÜ" részleteivel:

>>>>(!!!)"Ilyen életkor tartományban: 16-20"(!!!)<<<<

Továbbá felhívom a figyelmem a BEMUTATKOZÓ SZÖVEGEMRE, hiszen nekem ILYEN IS VAN (mily meglepő), egyértelműen említve megtalálható ez a rész a közepe táján:

(!!!)[...]"...keresi társát hosszú távú kapcsolat céljából megbízható és hűséges fiú személyében.(A megadott korhatáron belül)"[...](!!!)

Most pedig tanácsokat szeretnék adni az internet használatához, s a további kellemetlenségek elkerüléséhez.

1. Az alábbi szöveget, mivel igen feltűnően kiemeltem, így már talán képes leszek az elolvasására sarkallni legközelebb. Tudni illik a megnyitott internetes oldalakat azért találták ki, hogy általános iskolában tanult olvasási ismereteinket használva, azt elolvassuk 2010 táján...

2. A kis takony 17 éves koromhoz képest, a te 38 éveddel idősebb vagy, mint a saját apám és anyám életkora külön-külön. Szóval jelenleg volt, van és lesz apukám az életemben, köszönöm nem kérek még egyet, tökéletesen meg vagyok elégedve a jelenlegivel...

3. Budapest a kis falvamhoz képest egy több mint fél ország távolságban van egy térképet megnézve, ha Magyarországot nem szélességében, hanem magasságában nézzük... Ezért nyilvánvalóan abszolút nincs értelme, semmilyen távkapcsolatnak is. Ezért ha valakire írunk érdemes meggondolni, annak a jövőben van-e relációja, és valóságalapja...

4. Képtelen vagyok elhinni, hogy Budapesten egyáltalán nem lehet ismerkedni, s nem talál legalább 500 regisztráltat egy emberi lény sem pár percen belül. Nem tudom felfogni, mi értelme van akkor, ennek fényében, a francban élő vidékiekre irkálni.

5. Legközelebb oda lehetne figyelni, hogy feleslegesen ne pocsékoljon az ember energiákat, felesleges sorok bepötyögésére, s figyelmesen megfigyelni, az aktuális regisztrált személynek mik a feltételei. (Mert a profilok jobb oldalán BEMUTATKOZÓ/ADATRÉSZ is található...(Remélem újat mondtam ezzel végre...)

Szóval egyrészt felesleges levélforgalmat így csökkenthetjük, s mások idegeit nem készítjük ki. Továbbá, mivel minden levélre válaszolok, így tapló módon, ezt sem hagytam ki. Ha lelkileg egy ilyen szintre képes sok millió embertársunk felemelkedni, nem hiszem h másoknak is akadály lenne. Világos, és érthető volt szerintem a leírt pontok tartalma.

Fogadd meg ezeket a tanácsokat tőlem. S akkor hasonló nézeteltérések már nem érhetnek... NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM ELŐRE is, s nagyon örülök, hogy egy újabb lehetséges embertársunkat bevezethettem a "netikett" alapfogalmaiba...

EMBERI voltam, s kaptál választ is sok dologra, többre, mint gondoltad volna. Természetesen leveledre válaszolva, jelentem nem csak ezek miatt, hogy nem szeretnék ismerkedni veled....

További jó keresgélést az oldalon, s máskor több sikert, mely ésszerűségből, s relativitásból gyökerezik.

Üdv.: Popov”///

Szóval ismét betelt a pohár, nem tudom megérteni mi van az agyukba ezeknek. Nagyon ajánlom, hogy térjen észhez a további hasonló alak is. S használja vizuális érzékszervét a felfogáshoz... Ti mit írtatok volna a "Mennyé máán a kurvaanyádba!" - hangos mondatreakción kívül?!


Share |

Címkék: ciki pasik @ 2010.03.14. 20:38

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr91839704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos, biztosan nem írtam volna le az utolsó mondatodban szereplő idézetet :) A többit igen. Ha jól számolom, akkor ha nekem ír egy 77 éves, hasonló választ fog kapni, csak lehet hogy "jólfésültebb" lesz :)
Ne mérgelődj (nagyon), nem minden meleg olyan okos-szép-stb. mint mi vagyunk :P
Ez tetszett! :D
Sokat fogsz még találkozni hozzá hasonlókkal, akiknek szerintem elsődleges céljuk hogy ágyba vigyenek. Így tovább, udvariasan de hozd a tudtukra, hogy hülyék :D
Oh my God! Csak 20-ig keresel?? Fiú, te nagyon nem tudod, mi a jó. :DD
A 4-es pont ugye csak a társkeresésre vonatkozik?
@Igu: Jah igen végülis arra vonatkozik, társkereső oldalakra a 4-ées pont... Amúgy meg nem nagyon szeretem. ha valaki 2 évnél többel eltér. Mert pár héten/hónapon belül már érezhetők a különbségek... s úgy is sutba lesz vágva az egész. Garantált előbb vagy utóbb a szakítás. Ami késik, az nem múlik...!
Zseniális vagy :D
Én őszintén szólva belefáradtam, lehet, hogy bunkó dolog, de már nem is válaszolok...
@CaptainBlogger: Azért csak illik, de már énis kezdem unni:S
süti beállítások módosítása