Most Pedo vagy nem Pedo?:$

Jesszus, ez nagyon állati...! Szerintetek télleg az vagyok?:S Vannak ám fura dolgaim, ki is fejtem gyorsan, hiszen már tuti kérdőjelek forognak a fejetek felett…! Szal jár a suliba egy 9.-es srácocska.:P S mostanában figyeltem fel rá. Tök helyes, kedves, és cuki is. Meg sem tudom mondani, mi jön be benne, de kész van a gyerek, ahogy van.

Pár napja már elkezdtem kisebb lépéseket tenni iránta hosszabb idő után. De sosem kaptam válaszokat. Aztán egyik nap váratlanul pont vele futottam össze, s a sorban állásból adódóan a menzánál megindult a nyelvünk. Nah de nem úgy sajna:$:xD (Jó is lett volna…) Hanem szóba elegyedtünk… (Ez sem rossz eddig…) Ma vártam h hazaérjek, s rögtön megnézem a Myvipjét, és tapasztaltam h fenn van… S ő is meglátogatott! Szinte egy időben néztük egymást pár perc különbséggel éppen, hihetetlen… Szerintem ő is alig várta h géphez kerüljön, h elkezdjek kutatni utánam:D Ez már egy jó jel…!

Annyira helyes kissrác, de kételyeim vannak, hiszen szerintem alig van 15 éves... (bár nem kérdeztem tőle mennyi) S az meg milyengáz már:S „Egy most jelenleg 11.-es pasi nyomuljon a 9.-es kissrácra?” Annyira nonszensz az egész, de ez még hagyján, a pánikot az okozta, hogy észvettem egy dolgot…

Szinte fel sem tűnt, de egyik órán éppen ő járt a fejemben, s hát igencsak ádámkosztümben:$ Tudjátok a mondást: „az Éhes buzi is fasszal álmodik!”:D Szóval elég jól megmozgatta a fantáziám… Persze lehet, hogy nem is meleg, csak sima heteró. Még nem kérdeztem rá, nem akartam ilyen hirtelen mikroCO-t pár percbe sűrítve előadni a folyosón…

Szóval van egy kis megérzésem, de beleszól az etikám ellene. Nem jót tennék, hiszen egy ilyen, nálam fiatalabb sráccal nem kéne ismerkedni semmiképp sem. Egyrészt lehet, mások ízléstelennek tartanák, egyesek meg undinak… Továbbiak pedig meglepődnének, s nem jutnának szóhoz…:S

Szóval őszintén nem tudom, mit tegyek!:$ Remélem nincs semmiféle pedohajlamom:xD Egyszerűen csak jó srác, tetszik, s cuki is:xD – Korábban láttam már bulizni is egy diszkóban, s egyre több emlék jutott róla eszembe, érdekes h csak most vettem észre. Amúgy más fiúk nem tetszenek az elsősök közül, csak ő egyedül:) A másodikosokból már annál inkább hatványozott a tetszési index(!):D – Nahh:D…asszem hagyjuk, míg lefújjjoltok!!!:D:D

 


Share |

Címkék: pasik @ 2010.03.11. 15:55

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr361831606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miért fújolnánk? :D Hát adj neki :P
@CaptainBlogger: No komment:D Ez aranyos volt:xD
Nos, ha 40 éves lennél, akkor lennél pedofil. Én ehhez érdemben nem tudok hozzászólni, mert eleve egy 17 évessel sem ismerkednék olyan célból. :D Szóval nyugi van.
Ne hülyéskedj már, nincs ebben "fúj" dolog, hiszen ahogy Igu mondta nem lehetnél az apja az érintettnek :D

Érdekes a dolog, mert HA meleg a srác és HA Te is érdekled Őt, akkor is számolni kell azzal, hogy a többség ebben a korban nagyon éretlen, hebehurgya, hamarabb átb.ssza az ember fejét. (Természetesen tisztelet a kivételnek!)

A helyedben nem tennék komolyabb lépéseket az irányába. Haverkodj össze vele, aztán ki tudja egy-két év múlva mi kerekedik ki belőle ;)

Mellesleg jól tippeltél, 9.-es lévén kb 15 éves a srác, és bár én sem vagyok öreg, nekem egy korabeli még mindig gyerek.
@Igu: Hátt...ha ezt meglátnád, akkor valószínűleg biztosan megpróbálnál vele ismerkedni "olyan szinten" is:xD
@J. T. Hanson: El kell ismernem az igazad, nagyvalószínűséggel helyes elgondolásod van, hogy abszolút megbízhatatlanok az ilyen korban lévők...
süti beállítások módosítása