Gyúrástéma + kivándorlásra sarkallás

Popov nagy fába vágta a fejszéjét, de egykönnyen nem adja fel. Komoly céljai vannak:) Poénkodást félretéve, bele akarok vágni a gyúrásba. Nevezetesen szombattól kezdem majd az első intenzív napot. Egyelőre, edzőtanács alapján (megfogadva, mint a szentírást) sikerült pár alapdolgot elintéznem hozzá itthon.

Először is, kicsit rendszeresebben kell táplálkoznom, az nagyon fontos. Hiszen jelenleg abból állok, hogy eszek összevissza, szinte óránként. S ebbe természetesen a szervezetem nem fog belegyezni, hiszen össze van kutyulódva tőle. Itt már írtam is róla:xD

Megpróbálom a napi hét étkezést megtartani, vagyis erre a szintre (le)csökkenteni, mert utóbbi hetekben nagyon átléptem… Elszaladt velem ló. Hála égnek ezek a nasik nem nagyon látszódnak rajtam, ezért meg vagyok nyugodva.

Kicsit ráfeküdtem a felülésekre, meg alapmozgásokra. Nem is tudom miért nem csináltam eddig? Tök felfrissítő volt. Aztán egy órát pihentem egy kád forró vízbe üldögélve. Jó meleg van itthon, szal egész délutánt végig lustálkodtam, s egy szál alsógatyában flangáltam a fürcsi után.

Talán ez majd segít szombattól megtalálni a lelki egyensúlyom. De teljesen lehervadtam attól is, hogy megint esik a hó. S annyira utálom már. Most már kellemes tavasznak kéne lennie végre valahára...

A német nyelv elmélyültebb tanulása mellett kitűzött cél a testedzés egy alapszintre tornászása, s a „klasszikus kirakatfijúúú”- állapot elérése:D Mind ezt szeretném öltözködésben, stílusban, gondolatokban is elérni. Heterósabb akarok lenni, s akár még sportolni is hajlandó vagyok ez érdekében a nyáron. Jó érzés lenne nagyobb eséllyel indulnom a jó pasik iránt, s érezni h egyes csajok majd meg főnek a saját levükben…:xD

Közben új kilátások jelentek meg jövőm fellegén. Apa pedzeget dolgokat, amivel hatni akar rám. Ő már sokkal jobban erőltetné továbbtanulás ügyben, hogy menjek külföldre rögtön már az érettségi után... Nem muszáj pont oda ahol nagyszüleim laknak Párizsban, s tudnának segíteni beilleszkedni, Tőle lehet az Németország, Belgium, Dánia, esetleg akár Anglia is, csak menjek már. Persze én egyelőre, még továbbra is masszívan a Pesthez ragaszkodom.

Az egyik sarkalatos pontja, hogy neki van teljesen igaza. Szó szerint közölte velem, hogy ezt az országot minél hamarabb felejteni kell, innen legyen célom hamar kitörni, s ha egyszer kimentem külföldre, soha többé vissza ne jöjjek…! - Max a látogatásomra vágyóknak, postázzak repülőjegyet:D

Ráadás mostanában teli van olyan gondolatokkal, ami pont erre épít. Pár hete anyámat a konyhában azzal oltogatta, hogy ebben a rohadt országban, már dolgozni sem éri meg, tegyünk pénzzé mindent, mint lassan 7 éve anyu szülei, s testvére is, s utazzunk ki, és telepedjünk le máshol. Meg h ha soha nem próbálunk ki új lehetőséget sosem változunk, pedig itt nem lehet már élni, vegye már észre.

Bár ebben nem értek egyet teljesen. Hiszen egészen jól élünk. Nemrég készült el a ház is teljesen, éppen a pihenő időszaka jöhetne. Én teljesen meg vagyok mindennel elégedve, szerintem neki csak amolyan kalandvágya van, s bele van fásulva a munkájába. Bár nem tudom, sokkal kevesebbet dolgozik, mint amennyit én iskolában vagyok, mégis sokallja.

Általában minden második nap itthon ül a TV előtt, meg filmet néz a gépen. Egy évben bár többször ide jut mindig (nem tudni miért), egyszer kedveli, amit csinál, máskor meg nem. Tavasszal jellemzően elege van az egész világból… Szóval nem tudok mit mondani rá… nekem már teljesen mindegy, a jelenlegi magányosságomnál nem hiszem h lesz valaha is jobb. Szóval mindegy merről és hol kel a nap…:pff


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.03.11. 15:32

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr641831527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása