Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Beszéljünk a nőkről!

Mint előző írásomban említettem, ma elmélkedős, kivesézős bejegyzésem lesz. A napokban voltam egy amolyan hosszabb egészségügyi felvilágosítás célját szolgáló előadáson. Hiszen a közművelődés formái közé tartozik ez is, mint sok más tevékenység. A téma eléggé nőgyógyászati jellegű volt azt szögezzük le. De talán kis független beszámolók a hozzám hasonló buzik érdeklődését is felkelthetik:D

http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2008/08/girls-aloud.jpg

Előre leszögezem, hogy néha igen ironikus, s elképesztő hasonlatokkal élő alkotás lesz. Tehát női olvasóimtól sorry, hiszen csak a saját szemszögemből - avagy egy buzi nézetéből - mint kívülálló hallhatjátok az általam felfogott tényeket. Ezek lassan bő egy napot vettek igénybe, míg leülepednek.

Igazából egyik haverom unszolására mentem bele, hogy beülök én is a sok-sok lánynéző közé (hiszen a srác abban reménykedett, lehet osztanak majd gumit a végén, mert ez amolyan szexuális felvilágosításnak is minősülhet!) – Lám, ezek a heterók! …ajjjajj!j… - mindegy ez a száraz valóság, önszántából tuti nem ment volna:D Persze lesre futott, mert nem kaptunk semmit, de mindesetre érdekes tudományokkal bővülhetett a fejem, amit nem vettem zokon.

Rájöttem, hogy a két kezemet összetehetem, mert pasinak, ráadás még buzinak is alkotott meg azon belül a természet. S minden este köszönömmel aludhatnék el akár, hogy mennyi gondtól szabadulhatok meg így. Mennyivel egyszerűbb, s könnyebb az életem…

Vajon mi vesz rá egy pasit arra, hogy egy nőgyógyászati témákkal foglalkozó előadásra beüljön? Engem tulajdonképpen egy dolog. Régóta igen röstellem, s kövezzetek meg, de megvan rá az okom – abszolút semmi fogalmam sincs a nőkkel kapcsolatos témákban – hiszen az életem során egyáltalán nem érdekelt soha. Mindenesetre elég égőnek tartom, hogy részben mondhatjuk úgy, még azt sem tudom „mi rejtőzik” ellenkező nemű honfitársaink fehérneműjében. Furcsa egy ember vagyok, mert sem álmaimban, sem legvadabb gondolataimban sem tudtam még elképzelni. Valahogy mert annyira sötét vok a heteró szex témákban, hogy hidegen hagy.

A másik cikis téma, hogy elméletben, sem gyakorlatban (isten mentsen továbbra is), halvány gőzöm sincs, egy heteró pasi mit tud csinálni egy nővel? Olyan alap tisztázatlan kérdéseim voltak, vagyis még vannak is, melyek egy óvodásnak, vagy kisiskolásnak, sőt még azok is tájékozottabbak. – Természetesen ez érthető is akár 17 éves létemre, hiszen „Van, aki faszt szopni és van, aki puncit nyalni született…!” – tehát életem során nem soha nem fogom ezeket a hallottakat hasznosítani.

Mégis alapműveltségnek tartom, hogy ellenkező nemű társainkról valami alaptézisekkel tisztában legyünk. Elég hideg-meleg hullámként fogadtak az információk. Érdekes egy dolog, mert kell hagyni. Először is sokféle prezentációs képpel, rajzzal, meg eszközökkel zajlott az egyhangú beszéd. Volt szó természetesen a nemi betegségekről is. Az AIDS témájára viszont nem tértek ki bőven, csak egy mondatban lezavarták, ami szerintem jó volt, hiszen amúgy is unásig ugyanazt zakatolják róla mindenhol, szóval teljesen felesleges a mai gimnazisták korában. Sőt, már én is nagyon unom hallgatni… - Mindenki tudja úgyis mi lenen a jó, de mégsem úgy tesz senki sem. Olyan ez, mint tudni, hogy milyen az egészséges táplálkozás… mégis az ország 80%-a hurkát és szalonnát eszik. Elég elcsépelt ez a szöveg is már… Mondhatnám esetleg a dohányzás, drog, alkohol veszélyeit, mégis mindenki él vele, attól h tudja, valójában mi lenne a jó.

Ami bennem vegyes érzelmeket keltett, hát a nemi szervekről készült rajzok. Szerintem (csak ne adja meg az isten), de ha élőben meglátnék egy olyan testrészt, lehet, rögtön rosszul lennék, vagy becsuknám a szemem…

Egy az, alapból taszít a téma, s kb egy két méteres bottal merném csak megpiszkálni, h akkor „ez-miez-fúhjjj?!”… Még mindig nem értettem meg, a heterók (akik sajnos eddig nem jöttek rá van nála jobb is…:$) mit tudnak vele csinálni? Vagy talán mi vonzza őket hozzá. Ráadás elborzasztó volt a rengeteg, több mint alapból ötven féle betegség végighallgatása, ami a hüvelyi részeket, magát a szexet mindkét fél számára, vagy bármi mást veszélyeztet.

Ha azt mondják melegekre, hogy mind „écces köcsögök vagyunk”, abban nagyrészt igazuk lehet, de az előadáson felsorolt problémák közül a melegekhez viszonyítva, azt alapjáraton is elnyomó, elképesztően sok féle veszélyes nyavalyát soroltak fel. Hirtelen elképzeltem, jesszusom, akkor életveszélyes egy nővel kb. pettingelni is… (Soroltak olyan bajokat, melyek ettől is elkaphatóak)

Ne is beszéljünk a kismillió gombás fertőzésről. Lassan már egy tavaszi rég is lehetne az egész, csak nem fákkal, és növényekkel:D Apropó petting… egyáltalán: huhh ez egy nagyon vad elképzelésem, az arról szól, hogy ha pettingelek valakivel, akkor nem szexelek, csak azért ruhán keresztül a kezeimnek is adok elég nagy szerepet:$>

 Hiába vesézték ki a petting veszélyeit is, azt nem mondtál el a tájékoztatón: egyáltalán egy csajjal azt h lehet végezni? Hiszen józan paraszti eszem azért lök kérdőjeleket a szemem elé, mert míg egy pasinak határozottan a lába közti területet érezhetem és simogathatom, s ezzel izgathatom, s érzem ha jó hatást érek el. (…ugye milyen jó?:$ Nah Popov bácsi is szeret ám határozottan markolászni…!:P) de addig egy csajnál?- Egyszerűen nincs mit fognom:xD (pff…eztmeghogy?!) Valószínűleg elröhögném magam mindeközben közben, a semmit nem lehet markolászni:D– S elgondolkoztam megint azon, még mindig áldom a sorsot, hogy a faszra bukom, azzal nincs ennyi probléma.:D

Ráadás nem értem ezeket a havi témákat. Annyira bonyolultnap hangzott a „pirosbetűs-ünnepek elmagyarázása”… Persze ezt a nők értik, s ő dolguk, de nagyon megsajnáltam őket… Nagyon rossz lehet úgy élni, meg kb. időpontokhoz kötve lenni.

Főleg ez a menstruációs ciklus és társai, lehet, hogy napjainkban észre sem vesszük, hogy ez velejárójuk. (Nem hiába csak nőgyógyászar van, férfigyógyászat nem létezik!:D) Viszont itt körülbelül egy órás bemutatóba szurkolva, egyszerűen taszító, s undorító volt számomra felfogni (vérzések stb…), pedig ez a valóság… amiről nem beszél senki. S még mindig nem tudtam megindokolni, a heterókat ez nem taszítja el?:S

Nem hiába igaz a buzikra, a csajos mondás: „Nagy luxus úgy pasizni, hogy közben sohasem menstruálsz!” – Ez haláli poén!:D

Nem tudom elképzelni, ha lenne párom ,akkor neki vannak olyan percei, hogy egyszerűen „nem lehetne vele szexelni, mert egyéb okok miatt nem akarná, vagy lehetetlen lenne…” Meg olyanoktól rettegni, hogy jajj, nehogy pulyát gyártsunk, s jöjjön a kis trónörökös:S Biztos hamar kiverődne a biztosíték nálam ezektől…

Közben szépen szemléltették a védekezés módját a rajzok által, elmondták a gyakori problémákat. Egészségügyileg kitértek mindkét nemre alaposan, s rendszerezték a megfelelő teendőket baj esetén. Ennek körülbelül minket kb. 1/3-a is alig érint. Egyszerűen hihetetlen…:D

Azthiszem zárom is, de előbb egy atomnagy poén. Ülünk egyik legjobb bnőmmel egymás mellett, a másik oldalaon meg ez az egyik haverom. Éppen az ment a dián, hogy veszélyes, ha a tampont „bennfelejti” valaki, és ezért évente többen szoktak orvoshoz furdulni, mert nem tudják kivenni?!:$ (Milyengáázmááán!!!:D) Erre odafordul bnőm a sráchoz egy sandán perverz nézéssel:

-„Áhhh Petiii tudtam én h fennhagytad magadnak a tampont!!!:xD (kitalált név szerepel csak benne, hogy ne legyen felismerhető a srác) Szóval aztán az utolsó tíz percet röhögéssel töltöttem.

Végül átgondolva emlékezetes volt az egész. S levonom a következtetést, semmi okom rá azon gondolkodni, vajon rosszabb-e vagy jobb-e nekem. Viszont szegény heteró srácokat nagyon sajnálom, s együtt érzek velük, hogy a jóisten, meg a természet nagyon megverte őket ezzel a muffal:xD Részvétem + Sorry… bár mostanában sokuknak már felnyílt a szemük:D Hála égnek egyre több a sok-sok helyes bi/meleg srác! Szal van remény még heteró társaim felvilágosodására is…:$

Egy újabb jó poén: „Mi lesz ha kihalnak a nők? – Szexuális felmelegedés…!”


Share |

Címkék: szex sztori ciki @ 2010.03.04. 15:40

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr441808873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása