Happy Birthday!

Ezúton is kívánok nagyon Boldog 18. Születésnapot Dávidnak!:) Nagyon örülök neki, h az elmúlt két hónap után már azok közé az emberek közé tartozhatok, akik részben, vagy később teljesen is megismerték/megismerhetik majd. Egyelőre még sajnos virtuálisan, de hamarosan remélem egy személyes találkozás erejéig is testet ölthet egy jó alapos beszélgetés. Vagy egy önfeledt bulizás, ami éppen közbejön. Röpke sorokból álló bejegyzésem, most róla fog szólni… (Ahogy ismertek nem pár-pár sorral végzek úgyse:D)ú

Meglepő, s tényleg nagyszerű. Olyan emberkének ismertem meg, aki más, mint a többi. Hozzám képest pedig nagyon eltérő gondolkodással van megáldva. Első 1-2 napos beszélgetés után még egy nagyon erős skatulyába volt helyezve, ezért nagyon tárgyilagos, felületesen lényegeset író, s zárkózott voltam, mint mindenkinél. Félelmem akkor abból állt, tudni illik: ő igen erősen meg van fertőzve a „hit” és a „remény” betegségével, amit általában én erősen kerülök az utóbbi évben negatív tapasztalataim miatt.  Ezért vagyok túl pesszimista:) Viszont talán neki az erős lelki kiegyensúlyozására agyilag reagálva, talán van esélyem még a gyógyulásra:D

Benne viszont pozitívan testet ölt mindez, megtetézve azzal, hogy életét képezik olyan tervek, gondolatok, vágyak és álmok, melyekről én csak „álmodozni” merek. Míg én feszes láncaim, demagógjaim, elkönyveléseim szerint élek, ellentétben benne van hit, erő, amit nagyon irigylek. Mind olyan tény, s dolog, mely belőlem hiányzik, az benne létezik, s él. Emiatt hatványozottan örülök neki, hogy sokszor beszélgethetünk, szeretek irkálni MSN-en is, mert bírom a nyitottságát. Van kivel jókat Skype-olni, vagy Wave-elni. S azt különösképp értékelem, hogy elfogad olyannak, amilyen igazából vagyok… (Eddig is így érzem)

Megpróbál felülkerekedni ezen, s nem hallgatok tőle kérdőre vonást, ezen kívül megnyugtató hangjával aláfestve, az ironizálástól kezdve, az önfeledt nevetéseket, s sztorikat is átélve tudom elképzelni:xD Érdekes egy személyiség, én a mai napig változatlanul fenntartom, s szurkolok neki, hogy a jövőben is sikerüljön ilyennek maradnia. Tisztának, egyszerűnek, szórakoztatóan kedvesnek, romantikusnak, s talán becsületesnek is… S nagyon bízok benne, hogy nem fog rossz útra tévedni, melyet már oly sokszor láttam másnál.

Ezeket a tapasztalatokat szűrtem le eddig… Összegezve: Eltörpíthetetlen életereje, ha nem csorbul az idő előrehaladtával, sok nagyszerű dolog elérésére is sarkallhatja majd. Hiszen ami benne belül egy képzeletbeli mozgatórugóként feszül, abból egy csipetnyit kivonva érvényesülne egy egész tucat csak feleannyira irtó helyes, s kedves srác is!:P

Még egyszer további nagyon sok-sok Boldog Születésnapot kíván Popov!:) Ha szülinapos sms-emet nem kapnád meg, egy másolatát ide is beteszem idézetemnek! Biztos, ami biztos, így-úgy valószínűleg biztosan értesülsz majd aprócska jókívánságomról. Főleg ha kijózanodtál:xD

„18 éves lettél, eddig még csak a bilin ücsörögtél. Ezután se kelj fel még róla, nehogy gatyádon nyomot hagyjon a nagy piás-buli foltja!:) Boldog szülinapot kíván Popov!”


Share |

Címkék: buli kedvenc fontos! @ 2010.02.24. 16:57

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr321787144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia!
Először is szeretném megköszönni a jókívánságokat, sms-t és eme nagyon megindító és meglepő bejegyzést.
Rendesen meglepődtem, s el is érzékenyültem. Nem tudod elhinni mennyire jól estek e sorok számomra.
Lételemem, hogy másokat boldogabbá tegyek, s megadjam nekik is azt amitől szebb az életük, s ha ezt elérem én is boldog leszek. Én soha nem vonnálak kérdőre, hisz az a szülők feladata, és elfogadlak, mert mindenki más ebben a világban, s te is oly különleges és lenyűgöző emberek közé tartozol amivel teljesen egyedi vagy. Sajnos az emberek átlépnek és sokszor földbe tiporják az ilyen embereket, de ezért nem te vagy a hibás. Ezért is szeretném, ha boldog lennél. Imádom mosolyod, bár eddig csak camon láttam. Imádom nevetésed is, amikor valami hülyeségemen nevetsz. És örülök, hogy megismertelek, mert én is gazdagabb lettem egy kedves, helyes és irtó intelligens baráttal:)
És még egyszer is köszönök mindent:É:) (K)
@Fredericooo: Köszike:) Örülök ha tetszett:D Jövőre remélem sokkal-sokkal több mindent írhatok le:D Mert sokkal jobban foglak ismerni!:D
süti beállítások módosítása