Aztajóbüdösk*rva mindenit!” – Első kifejezés, ami eszembe jutott. Annyira meglepődtem, s annyira elcsodálkoztam önmagamon. Sikerült a Forgalmi vizsgám, hibátlanul, gördülékenyen, fiatalosan, s könnyen. Ennyire még nem is voltam összeszedett. S az oktatóm szerint is nagyon jó munkát végeztem. Elmélázva a tényeken, egyedül már csak az érettségi lesz ilyen teljesítős szakasz, melyen szintén át kell majd esnem a jövőben.
Összességében meg vagyok önmagammal elégedve. Mert az összes akadályt bukás nélkül vettem. Kezdve a KRESZ, a Rutin, az EÜ. tanfolyam és a Forgalmi vizsgát most a végén beleértve. Életem egy nagy korszaka záródik le ezennel. Minden vágyam az volt, hogy sikerüljön. Hogy többé nem kelljen buszozni, s ne kelljen minden hónapban 27, 38, 42, ezres csekkeket beszurkolnom.
Szerencsére nem sok órát kellett vennem az alap húsz órára rábújt még plusz 20 óra. S a 10 óra rutint is rászámolva, meg a plusz 2-3 órányi tartalmat összesen 55-56 óra vezetésből szerintem sikerült letennem a jogosítványhoz való követelményt.
Persze az igazi gyakorlott vezetés nem csak az ott tanultakból, hanem majd az életben szedett tapasztalatokból fog összeállni. Hiszen meg kellett tanulni a vizsga számára megfelelően vezetni, most pedig meg kell majd tanulnom a forgalom, a város, s én magam számára gyakorlatiasan vezetni.
Bár a rizsát elhagyva még mindig nem hiszem el. Kis híján csődbe jutottam, de átléptem ezt a szakaszt is. Idegesített minden nap a rá való lelki készülés, s az időm eszeveszett hiánya. Most már el kellett érkeznie a vizsgaidőszakomnak. Legjobban a forgalmi vizsgán attól féltem, hogy belegabalyodok, s nem tudom megmutatni az autó műszaki ellenőrzését, tudjátok, mikor a kormányberendezést, fékeket, gumiabroncsokat, fényszórókat kell leellenőrizni, s bemutatni.
Mindenesetre sikerült egész jól ez is. A kezdetek kezdetén egy hibapontom lett amiatt, hogy kivártam egy járművet, nem mertem kihajtani elé, csak aztán fordultam ki. S aztán a legeslegvégén az összegzésnél még megjegyezték, hogy igazából a tükrök kezelése nem elég rendszeres, hiszen a középső tükröt alig-alig használom. S erre majd a valós életben figyeljek oda.
De nem baj, mert a saját kocsiban nem fogom tudni nagyon használni, mert sokkal hosszabb, hiszen négy méter tuti van az egész jármű. S inkább többet ér, ha tolatásnál hátranézek és a tükrök közül, az oldalsókat használom csak. (Persze ezt nem jegyeztem meg ott, csak önmagamban)
Nem is részletezem tovább. A lényeg, hogy átjutottam, kompromisszum, s beleköthetőség nélkül egyértelműen sikerült. Végre elfeledhetem az egész procedúrát, s életem hátralevő részében nélkülözhetem a lábon/kerékpáron/tömegközlekedésen való utak megtételét mindörökre!:D Köszönöm szépen!:P Két héten belül kiállítják a papírokat, s részvehetek hivatalosan is a forgalomban!:D