Buszos-tali

Váratlan fordulat ért:D Reggel mentem vezetni a szokásos módon, majd a délutáni busz mellyel indultam haza, összeütköztett valakivel. Igazából már a megállóba érve elgondolkodtam, annyira ismerős az a srác ott!

Mivel nem nézett vissza, nem ismert rám, így gondoltam biztos keverem valakivel. Egyre közelebb érve még határozottabb lettem, viszont köszönni nem akartam, hiszen benen van a pakliban nem is ő az. Végül az ajtónál rám ismert, s csuklóból "rámsziázott". Én pedig viszonoztam.

Egészen meglepődtem, régóta beszélgetünk már MSN-en meg stb, de elfoglaltságaim miatt még sosem esett szó egy esetleges összefutásról. Am a srácot nevezzük el most "Buszos srácnak" - névtelenségre törekedve. Magas, rövid szőke vasalt hajú pasi. velem egykorú fiú. Ahogy leszűrtem igazából csöndes, s nem nagyon kezdeményező. Mivel ő maga nem nagyon hozott fel témákat, csak reagált.

Szóval rögtön leültem mellé, s elkezdtünk beszélgetni. Bár én úgy éreztem inkább én beszéltem, ő pedig hallgatott. Lehet iszonyú zavarba hoztam ezzel, hogy tök határozottan kérdezek/válaszolok/beszélek feléje. S hosszabb csönd követte mondókáimat, nem is tudom igazából lehet megsem tudott szólalni:D DUmáltunk a családi CO-járól, meg erről-arról ami éppen képbe jött.

Jót dumálgattunk vagy három településen át, végül aztán éppen jókor (:@) apám csörgetett a telómon. 1-2 percet vele is beszéltem, de akkorra már a Buszos srác odaért a megállójához, így egy gyors rögtönzött kézfogással, és egy sziával elbúcsúztunk. Am remélem legközelebb is összefutunk, s ugyanazzal a járattal haladunk célunk felé...

Röviden ennyi volt a nap összefoglalása, több érdekes nem történt. Várom hogy rendbejöjjön az életem, s végre igazán "bejegyzésnek" hívható alkotásokat tegyek fel. Mostanában Youtube videó/zene beszúrására sincs időm...


Share |

Címkék: sztori pasik @ 2010.02.10. 16:10

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr941746754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hmmm neked mindig akad valami jó pasi:):D Nekem eddig egy buszos pasi akadt, neked ez vajon hányadik már?:)
Jajjjjjjj Dávidom!

Nem az a lényeg, h hányadik már, hanem az, h van valaki! XD ;) :P

Puszi mindkettőtöknek! ;)

(K)

Rion
@Fredericooo: Szerencsés vagyok, nyitott szemmel járok! Ennyi...:D
@Rion-Gay: Végülis van benne igazság...
süti beállítások módosítása