Összesítve

Tegnap egy mérsékelten szar napom volt. Igazából elbasztam a számítógépet, az állandó okoskodásommal, s emiatt újra kellett telepítenem mindent. Végülis egy dolog miatt jól jártam. Nem tartott sokáig, mert gondosan sok-sok biztonsági mentést csináltam már korábban. Így pár apróságot elvétve, összességében minden megmaradt.

Szeretnék elsők közt Office 2010-re is váltani. Nem tudom ez milyen hamar fog bekövetkezni. - Jelenleg nincs helyesírás ellenőrzőm, ezért bocs a hibákért. Ennyit a kockulásról. Többet nem is írok róla, inkább más dolgokról. Teljes időzavarban voltam a napokban, sosem tudtam milyen nap van éppen. Pénteken azt hittem vasárnap van, szombaton meg hogy hétfő...stb. Szépen be is kapcsoltam a Barátok közt idejére a Tv-t. Rájöttem nem is ma van.

Am vártam nagyon az új pasit a sorozatban...hátha fellép a színen, hiszen szerintem tök helyes volt. - Véletlenül Dávidnak hívják (de csak a filmben), s megállapítottam, hogy  a Dávidok kifejezetten szépek, szexisek, s kívánósak:P Általánosságban elmondva télleg. Az osztályban is, sőtt a suliban is, a Dávid nevűek mind kurva helyesen néznek ki. Szabályos férfiállatok:xD Azt sem tudom hirtelen hova csöpögtessem a nyálam, lassan egy vödröt kéne magam előtt vinnem:D

Főleg a FaceBook... hátt teli van igazi SzexiPeople egyedekkel:D Például célozhatnék itt pont valakire, aki szintén megint csak egyike a Dávidoknak, s éppen ezeket a sorokat valószínűleg olvashatja, s talán már magára is ismert. Érdekes, általánosságban az adott névvel rendelkező hímek helyesebbek, mint más névvel rendelkező társaik. Milyen fura? Vajon a név valami tudat alatti megfelelőséget generál külső ügyben?:P

Mindjárt átnevezem én is magam pl. Ádámnak, Dávidnak, ...stb. Nem tudom vajon én is megváltozom-e pár éven belül. S talán folyamatos csúnyulás helyett szépülni fogok. Bár ahogy érzem olyan menthetetlen vagyok, mint a tóban sűlyedő nyeletlen balta. 

Bár ma voltam plázázni is. Nagyon szexi kabátot láttam, csak nem volt rá nálam elég pénz. Sajnos majdnem egy vagyon volt, s pontosan annyira jó is:D Pont az a vékonyító, dögös, diszkópatkány-pasistílusnak a megfelelője. Stílusos, divatos bőrkabát.

Valahogy vonzanak ezek a dolgok. Ez onnan ikletett meg megint, hogy 979 írt még egyik szakdolgozattémájával kapcsolatban a napokban egy általánosító viselkedésbejegyzést a fiatalokról. S szerintem tényként felhozható, hogy minél szebb egy pasi annál bunkóbb, köcsögebb, s parasztosabb maga a beszéde, a viselkedése nyílvános helyen...nah úgy összességében.

A szép külső sajnos intelligenciát nem mindig rejt magában. Kinem állhatom a tapló embereket. Pedig sok van belőlük errefelé is:( Nem merülök bele, inkább lezárom a témát. Amúgy még ma jelentkezem még egy bejegyzéssel, hamarosan fenn lesz. Addig is türelem.

 


Share |

Címkék: vélemény divat pasik @ 2010.02.08. 19:00

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr71740064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása