JóPasi kerestetik!

Igazából ne haragudjatok rám, de gondolom már neheztelitek, hogy szinte kétnaponta dobok fel 1-2 bejegyzést. Hiába vagyok itthon több mint két hete, henyélni még időm se volt. Kezdeném a bejegyzést egy fontos felhívással. Egyik nap a T-mobile-ban jártam s a próbakészülékek közt egy vadiúj Sony Ericsson W995 Walkman készüléket tapogattam meg.

Tudjátok az a típus, melynek 8 mpx-es kamerája van. Szal nem piskóta darab. A Walkmanok High-End készüléke. De nem érintőképernyős hanem szétcsúsztatható Slider. Néztem a fényképalbumokat, pár gyári kép volt rajta, meg mivel a kamerás rész nincs lerögzítve, így lehet a készülékkel fotózni is. Hát volt pár az arrajárók által készített fotó ám benne csőstül:D Köztük lapozgatva két pasi közös képe is.

Az egyik nagyon helyes volt. Ott helyben készült amúgy a fotó. Rögtön taktikusan Bluetooth-ot nyomtam s elmentettem róluk azonnal két képet a saját készülékemre:xD Meg más a készülékben lévő pasikról is, sőtt ami szem-száj ingere volt:D

Gondoltam majd valami arcfelismerő szoftverrel utánuk keresek van-e hozzá Facebook, Myvip ...stb. egyéb közösségi regisztráció. De nem leltem még semmit... Igazából szerintem a kép nem elég megfelelő. Hazaérvén a metaadatokat azonnal megnézve a kép 2010. február 1.-jén 13:03-kor készült. Szóval kezdem a leírással. 

A korük szerintem 17-19 közti lehet. A helyesebb pasi felismerhető arról, hogy egy világoskék sálja van. Azon sötét-narancssárgás csíkok hosszában, a nyakára van tekerve éppen. A kabátja fekete színű, a tutyis része belűlről barnás árnyalat ahogy jól látom. Kilóg mellette amúgy valami piros cucc, valószínűleg egy melegítő, vagy cipzáros vékony felső gallérja. Rövid átlagos haja van, s arca szexisen borostás:$ Kicsit körszakállra hajazós beütésű:P De nagyon jól áll neki. Szemei szerintem barnás-feketések - bár mivel vaku nélküli fotó, nem tudom igazából milyen színű lehet.

Jut még eszembe egy fehér keretben fehér felirat a kabátjának a szív felöli részén. A kabát márkája, szerintem kivehető, hogy "AIRWALK" 80%-os valószínűséggel. Am a képen érthetően nem teljesen vannak rajta, csak mellkasig. A másik pasi, egy zöld basebell-sapit visel a képen. Neki viszont olyan szürkés-feketés megítélésem szerint a kabátja. De nem is ő a lényeg:P Annyit róla, hogy ő van a fotón jobboldalt, a helyesebbik pasi pedig baloldalt. HA a valóságba áttesszük az elhelyezkedésüket ezt megfordítva a T-mobile autómata-üvegajtó kijárata felöl a helyesebbik pasi, s mellette a zöld sapis:D 

Szóval ha véletlen egyike vagy az itt leírt pasiknak! S éppen azon a derűfényes kora délutáni napon a megadott idő körül egy hivatalos T-moile üzlet próbakészülékei közt egy Sony Ericsson W995-öt fogdostál meg, s készítettél vele képeket, akkor jelentkezz!!!:P Nem bánod meg!!!:xD

Ennyi lett volna, amúgy aki kéri elküldöm neki a képet, lehet be tudjátok azonosítani, s ismeritek a delikvenseket. Várok mindenféle segítséget. Az elemzés még nem ért véget, majd még az Iwiw-et szűröm át ezügyben...


Share |

Címkék: pasik fontos! @ 2010.02.08. 19:07

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr661740099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása