Helyzetjelentés + terveim

Tegnap után ma jobban helyre vagyok rázódva. A héten már nem megyek suliba, újra utolért a megfázás. Köhögök, trüszkölök. Eleinte attól féltem, hogy allergiás lettem. S elsőnek cicámat gyanúsítottam az ügyben. Hiszen három napig egyfolytában tüsszögtem, meg könnyezett a szemem. Végül megérkezett a köhögés is. Folyik az orrom, már tudom, hogy mindez egy együttes és szép megfázás tünetei.

Ekkor el is döntöttem, hogy az autóvezetés, az iskola, az itthoni munkáim nem összeegyeztethetőek. S így a vizsgámig nem fogok menni suliba, ami hamarosan egy héten belül talán eljön. Hosszú betegszabi lesz, bár teljesen mindegy hogy ott vagyok-e a suliban vagy sem, egyszerűen úgysem csinálok több mindent.

Az órákon nem foglalkozok mással, mint blog szövegeket, e-mail-eket, sms-eket, s mindne hétköznapi intéznivalóm végzem. Többek közt Facebook állapotom frissítem, kommentelek, kockulok. Ennek ellenére sem tudtam utolérni önmagam.

Szóval most betett az egészségi állapotom, idegi problémáim (kikészülések), leterheltség, fáradékonyság, aluszékonyság, s folytonos elhavazódás. Minden vágyam, hogy a vezetés terhe leváljon a hátamról, s pihenhessek.  

http://parizs-repulojegy.repjegy.hu/img/parizs.jpg

Ebből adódóan Március második fele körül elutazok bő két hétre Párizsba, ahogy már tavaly kétszer megtettem szintén. Az egy tény hogy húsvétba is bele fog lógni. Teszek egy szép nagy kirándulást, bejárom a várost, rengeteget vásárolok majd. Elmegyek többször bulizni, s az ottani évek alatt megismert haverjaim segítségével feltérképezzük majd, mennyit változott a világ odakint. Hiszen nem úgy, mint kis hazánkban, ők uniós ország létére folytonosan fejlődnek! Természetesen majd beszámolok minden mozzanatáról a programoknak.

Alig várom az édes semmittevést. Kivételesen most nem repülővel utazok. Több napos lesz a táv. Belerángattam az ősöket is. Így bekombináltunk egy fél Európa nézős útitervet. Többek közt valószínűleg talizom pár ismimmel Ausztriában, ez mellett Svájban is megfordulok majd, nemmessze tőle megtekintem a Rajna-vízesést is. Párizsba érve, viszont nem csak egy helyben fogok üldögélni a nagyszüleimnél, ahol elszállásolódok. Hanem szeretnék kimozdulni vidámparkba (Parc Asterix), több nevezetességet át akarok tekinteni. S egy két napos ötletnek megfelelő lenne, ha dél-franciaországba lemennénk a tengerpartra, ahol valószínűleg akkor már jó meleg lesz:)

Remélem látok majd sok szexi fiút:P Jó pasikat, döglesztő nyunyókat:xD Igazi férfiállatokat is:D Fotózni biztos fogok sokat, azt már tudom. - Már nagyon hiányzik a kikapcs, de majd gondoskodom róla…

A terveimtől visszalépve a valóságba: Ma semmi konkrét mesélnivaló nem történt. Inkább blogos körben vannak változások. Egyik dolog, hogy Igu indított egy új lapot, aminek nagyon megörültem. Tetszik a stílus, az összkép. Remélem engem is tud valamelyest a divatból okítani, mert mostanában úgy érzem, mindennél jobban érdekelnek a trendek. Én is akartam több féle blogot, de sajnos 4-5 internetes oldal mellett, már többet nem bírok fenntartani, meghaladná a kapacitásom. Jelenleg sorra szüntetgetem meg a felesleges e-mail címeimet/regisztrációimat. Visszatérve a „Boroshta” blog arculatára és bannerére, nagyon frankó:)

Emellett elcsodálkoztam Rion új blogján. Egész hamar meglett a költözése. Még nem volt időm átnyálazni a cuccait, de úgy vettem észre, a régi bejegyzései nem kerültek át az újba. Érdekes, arra számítottam, hogy a régit megszűnteti/törli, s mindent átment az újba. Közben azon merengtem még el, hogy akkor most a blog.hu-s azonosítóval rendelkező Rion blog többé nem fog frissülni már? Tehát nem is érdemes látogatnom? Majd ha fenn lesz, megkérdezgetem tőle:D

Gondolom más laikusok körében is megfordult már ez a gondolatsor. Elmondhatjuk a netes történelem talán legrövidebb életű sablonja volt az a narancssárga alkotás:P Amilyen hamar év elejére frissiben megújult, annyira hamar vált hasztalanná. Az elmúlt hetek alatt, más dolog nem volt, mely a netes állóvizet felkavarta volna.

Inkább csak nálam lesz, hiszen ahogy figyelgettem, nemsoká elérem a kereken 100-adik Post-ot cirka három hónap alatt. Alig várom, el sem hiszem, hogy ennyire belehúztam. Közben persze motoszkál a fejemben, hogy első perctől kezdve minden írásom a gépen is tárolnom kéne, de nincs időm mentegetni két helyre is.

Ráadás a mondás is úgy tartja, egy mentés nem mentés, két mentés fél-mentés, három mentés egy mentés:D Gondolkodom ebben az új Dropbox megosztási technológiában, ahol az összes eszközömmel szinkronizálhatnám a fájlokat, speciális mappákkal. Csak már annyi új szolgáltatás megismerésébe vágtam bele, hogy alig érem utol magam. Van Google, Windows Live, s sok más tejhatalmú fiókom.

Amiket szegény Hotmail címes tárolómra egyesítettem. Még a langyos társkereső értesítőit is oda irányítottam át. Így naponta 38-40 levélke fogad minimum. Amiknek végigolvasása lassan kikészít. Főleg úgy is nagy ez a szám, hiába van letiltva a reklám, a spam, s egyebek…

Most viszont nem is akarlak titeket tovább fárasztani. Elég sokat pötyögtem most is. Szóval kellemes szerdai napot mindenkinek, egy remek estével. Nyugodt vagyok, mert tudom, holnap nem kell korán kelnem!:)

 


Share |

Címkék: divat gondolatok mindennapok @ 2010.02.03. 19:10

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr941727419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na Dear!

Akkor válaszolok itt, ha már meglettem szólítva! XD

A régi blogom marad. Az már nem fog frissülni. Az új blogomon pedig folytatom a beszámolóim.
A régit pedig azért hagyom meg, h tudják azt is olvasgatni, ahogyan olvasgatják is a statisztikák alapján. ;)

(K)
@Rion-Gay: Énis vissza szoktam régebbi bejegyzésekbe kandikálni:P Ez jó ötlet:D Lassan netsztár leszel, kéne egy twitter, youtube, plusz egyéb social lap még, s hamar köztudatban lennél:XD Tudod mint annak idején a Youtube sztárja "Cukii-vagyok...":D
Oh, hát itt is köszönöm drága! Ne félj, ki leszel okítva! :D
süti beállítások módosítása