Rendhagyó óra...

Még mára egy jó kis "párbeszéd-történet":P Jó kis pikáns, hogy a keresőkből idetévedőknek is kedvezzek. Hiszen a statisztika fontos, s ha változatos szókincsekkel rendelkezik a blog, több helyen kerülök a bűvös találati listán előrébb...:D

 

- Órád lesz itt? -kérdezed hangosan :)

-Nem..... másik épületben lett volna órám.... -válaszolom, ennél egyértelműbb helyzet a világon nincs :) Most már nincs kockázat részedről, mondd ki a varázsigét!

-Nekem itt lesz, de.....

-...... De?????

-de semmi kedvem bemenni! :)

Ugrálok a lelki lábammal és ordítok teli lelki torkomból, de ebből kifelé nem sok látszik

-Van kedved sörözni velem a koliban? -kérdezi

Most mondjam erre, hogy utálom a sört :) Csak a hülye nem tudja, hogy nem akarsz sörözni, gyönyörűségem!

-Gyerünk -mondom ki fennhangon elmélkedésem zárszavát....

És már megyünk is, irány a koli, ugyanez az utca, amin az előbb jöttünk, csak lefelé :) sokkal kényelmesebb.... És végre a cél!

Emberünkkel bezárkózunk a szobájába

-Azt hittem, már soha nem állsz kötélnek! -mosolyogja őszintén.

-Nem szoktam ilyet csinálni

-És most miért tettél kivételt?

-Nem tudom.... Amikor elindultál a hegyen fölfelé, már attól féltem, nem akarsz semmit....

-Nem láttad hogy intettem a szememmel?? :)

-Nem

-Fő, hogy itt vagy.... :)

 

BIGMAC HATÁR

 

-Hová, hová? :) Leejtettél valamit? :)

-Nem, csak itt lent van valami érdekes..... :) ..........

-MMmáááá :) Te sem most szopsz először......

-MMMmmmmmmm

-Ez az.... aaahh ..... ez kurvajó

-Fordulj meg.....

-Igen...

-MMMmmmmm

-Hhhhuuuu, ha így nyalsz, el fogok élvezni...

-Mióta megláttam a picsád, erre vágytam...Mmmmmmmm

-Nyálazz bele! HHuuuhh, ez az!

-Hasra!

-Igenis! :))) ..... van gumid?

-Kell hogy legyen.... várj.....

-Ne aggódj, ha nincs, akkor az én pénztárcámban van egy....

-Pénztárcában tartod a kotont?..... Na végre, itt van....

-Jössz? :)

-Viccelsz? Ki nem hagynám a seggedet.....

-Vigyázz rá kérlek.....

-Szűz vagy?

-Nem.... de rég volt benne.....

-.....Oohhh...... nem fáj?

-Nem...... aaahhh..... finoman csinálod..... ezt szeretem..... ilyen lassan.....

-Uhh uhh uhhh uhh uhh uhh uhh uhh uhh

-A a a a a ah ah a a a a a aHHHHHHH! :)

-Kapaszkodj, kurva! Le ne ess!

-Wwááááhhhh! KAPASZKODOM! Ez az, csinááááld! OOOhhh, bassz szét! ÁÁhhhhh

-NESZE, kurva!

-Hé, ezt hagy abba, utálom, ha csapkodják!

-bocs

-gyere, aaaahhhhh

-el fogok élvezni.... aaahhh

-oké....

-hová szeretnéd?

-hát..... spricceld a hátamra..... gyere..... hhuuu, gyere...... nagyon jó lesz.....

-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

-:D

-:D

- OOooohhh... várj, letörlöm rólad :)

-Aranyos tőled... köszi....

-:)

 

Bigmac, abbahagyhatod :)

 

-Gyakran vannak ilyen kalandjaid?

-Úgy nézek ki? :)

-Nincs rád írva... kérdezem.....

-Hát

-nos?

-Nem az én világom.... kicsit furdal is a lelkiismeret

-hoppá.....

-Azt hittem, hogy ha megmondanám neked, hogy igazából mit szeretnék, lepattintanál, kinevetnél....

-Én? Soha!

-Szóval... én igazából ilyen romantikus lélek vagyok

-Ooooo (szívroham)

- Egy szentimentális hülye.... Ne is foglalkozz....

-Várj! Félre értettél! Én.....

-Nem baj, hogy megfogtam a kezed?

-Édes vagy... dehogy baj :))) Szóval....

-SZóval?

-Szóval én..... Nem tudok beszélni, ha ilyen..... érzékien simogatsz

-Ne?

-De! Abba ne hagyd, kismackó! :)

-Kismackó? :)

-Ne mondjam?

-De.... jólesik, ha mondod.... Szóval? Mit értettem félre?

-Hát.... azt, hogy én is a romantikát szeretem..... Meg tudnád magyarázni, miért kötöttünk ki mégis az ágyadban ilyen hamar?....

-Nem

-Meg tudod magyarázni, hogy van az, hogy már elhasználtunk egy óvszert, de a nevedet még nem is mondtad?

-Nem.... Téged is furdal a lelkiismeret?

-Engem is..... Mert.... mert én viszont meg tudom magyarázni!

-?

-Sajnálom, de..... :)

-?

-Édes vagy, ahogy fogod a kezem.... nagyon finoman bánsz az ujjaiddal... szóval, az a baj, hogy én ma vagyok itt, ebben a városban utoljára.... Csak ezt a tesi aláírást kellett megszereznem.... Legközelebb csak diplomavédésre jövök, ezért...

-Miért? Hol laksz?

-Ezért sajnos -elveimmel ellentétben- én most úgy feküdtem le veled, hogy érzelmek nélkül, csak a szexért.... és furdal a lelkiismeret... és rossz....

-Ohhh

-Azért rossz főleg, mert most látom, hogy te sokkal értékesebb vagy... és nagyon érdekelni kezdtél.... és olyan rossz, hogy nem találkozunk többé soha :(

-Miért? Hol laksz?

-Pesten

-Akkor nincs baj :) Mert én is! :)

-:D

-Van barátod?

-Nincs

-Nekem sincs...

-Megcsókolhatlak?

-Dugás után jut eszedbe engedélyt kérni? :))) Valószínűleg megcsókolhatsz

-MMmmmmhhh

-MMmmmmm :))

-találkozunk még?

-szeretném! .... cseréljünk számot! :)

 

 


Share |

Címkék: bigmac @ 2010.01.15. 19:50

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr261675632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása