Szerzett segítők nélkül mit érek én...

Összességében amúgy a tanáraimmal nincsenek nagy problémáim. Milliószor jobb, mint az általános iskola. Bár úgy érzem, talán én vagyok jó pozícióban…:) Mesélek egy jó sztorit. Egyik órán mondja az ofő h a naplót adjam már be a tanáriba.

Elkezdek menni a cuccal, gondoltam mivel senki nincs a folyosón se, meg óra is van, belekukkantok már egy picit. Eddig matekból úgy gondoltam, h 3 egyesem tuti van. S éppen hogy kettesre állok. Igazából ez az egyetlen tantárgy ami ilyen, esztelenül hülye vagyok hozzá. Szóval nézem a saját lapom, s a matek rublikánál a beírt jegyeim közt nincs egyes(!).

A legdurvább, h utóbbi két témazáróm is egyes lett, s helyette egyikre egy „2”-es másikra egy „2,” vagy beírva. Közben meg órán ijesztget vele, h milyen rossz a dolog…meg h ha nem vigyázok megbukhatok meg stb…(Persze még sosem láttam a naplót...eddig)

Persze mindennek megvan az oka. Hiszen közben egy hónapja a tanárnővel való kiemelkedően jó viszony tartására törekszem…:$

Kedves, segítőkész oldalam veszem elő, a múltkor „önzetlenül szabadidőm feláldozva” még weblapot is csináltam neki:D A sulival kapcsolatban felajánlottam h elkészítem a prezentációját is pluszba. Egy kb. 30 diából álló csili-vili HD-s animált 3D cuccost adtam a kezébe. Melybe ráadás fasza FLASH objektumokat is integráltam. (Adobe Acrobat 3D-vel)

Amitől el volt hűlve…h ő még ilyen jó megoldásokat nem is látott. (Gondoltam magamba…ne képzeld el mennyi idő volt megcsinálni:xD) Egész őszi szünetben ezen güzültem. Persze nem árultam el, hogy nem is PowerPointtal készült:) Úgyse ért hozzá. A gyümölcs beérett, asszem protekcióm van most már:$

Am a tavalyi tanárnál is úgy tudtam kettes lenni, hogy fejalánlottam informatikai tudásom... Megcsináltam a tanári gépet, megmutattam neki, hogy hogyan lehet Office 2007 doksikat kezelni az Office 2003-ban is. Csak a kompatibilitási csomagot kell hozzá telepíteni:) Beüzemeltem a fénymásoló/nyomtató eszközt, mert nem értett hozzá:D

Aztán megfelelő fájlrendszerre formáztam a Pendrive-ját, hiszen eddig alig ismerték föl a sulis gépek. Ebből is érződik, hogy megfelelő kapcsolatok, s oda-vissza előnyös juttatások/ismerősök nélkül az ember sehogy sem tud majd boldogulni az életben… Igaz ez a nagybetűs életre is:xD

A héten viszont utolért a bizonyos végletláthatatlan feladattenger. Ezért tegnap semmit sem tudtam közzétenni. Erősen zavart a dolog, mert szerettem volna írni, de este tíz körül már zombi voltam. S nem akartam valami depis vagy elmélyedő mondatokat a webre vetni.

Ma voltam vezetni, s büszke vok magamra:) Nagyon jól sikerült megérzésem szerint. Pár kis hibát eltekintve gördülékenyen, s határozottan telt el az a két órahossza. Ment a parkolás is, a megfordulások, ráadás sikerült a forgalomhoz is alkalmazkodni. Egyedül egy dolog van amin fennakadok mindig.

Nem tudom megérteni, miért van az, hogy sötétben, bazinagy forgalomban, hóesésben, ónos esőben, dézsából öntött vízben, oldalszélben, stb.… mikor katasztrofális idő van mindig jobban telnek el az óráim, s sokkal sikeresebb vagyok...

Mindegy hagyjuk is:) Más konkrétumok nem történtek. Az iskolában mélyzuhanásban vagyok. Elegelem van mindenből és mindenkiből. Útálok (inkább gyűlölök) tanulni. Egyszerűen herótom van a reggeli fölkeléstől. Emiatt alapból ballábbal indul a napom, s reggelente pokróc vagyok mindenkivel:@ Ráadás fény és zajérzékeny... Pokolba kívánom az egészet. Plusz a vérnyomásomat rendszeresen felbassza, az olyan órák tömege, melynek semmi értelme, inkább mehetnénk hamarabb haza. Főleg amikból nem is érettségizik senki az egész osztályban egy lélek se, mégis minden órán dolgozatot írat...(!)


Share |

Címkék: siker kedvenc sztori @ 2010.01.06. 20:48

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr881652615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása