"Disztró"

Bejegyzésem vegyes kockaságokkal kezdeném először is. Pár napja beszereztem a gOS 3.1 rendszert. S kitaláltam a pendrive-omra fogom feltelepíteni. S lesz egy könnyen hordható, gyors, és okos kis mini rendszerem, amit bárhova magammal vihetek.

Több napja ezen agyalok, már mindenhogy rátettem, de sehogy sem akar „bootolni” róla:@. Kezdek begurulni a dolgon. Ezernyi más is van. pl. Blackpanther, ami menne is, de nekem csak is a gOS kell:D Szóval egyelőre zároltam a témát.

Ezen kívül más dolgokban is vannak fejlemények. Holnapi nap meg lesz támadva a frizurám is minden bizonnyal, s addigra valami vésztervet is meg fogok alkotni a szilveszterrel kapcsolatban. Hiszen még mindig nem tudom hogyan lesz:( Elég kilátástalannak ígérkezik…

Mindezek mellett annyira összecsúsztak az utóbbi napok, hogy nem tudtam bejegyzést sem írni. Ez a szünet idén nagyon rossz volt. Egyszerűen elkezdődött, s már vége is lett. Holnapi nap jó hosszú éjszakázás után átalszom majd az egész pénteken. Szombatot meg se élem, mire vasárnapot átlépve már megint hétfő lesz. S megint rohadt iskola.

Közben eléggé megütött a dolog, hogy egy nagyon régi ismerősömmel is szinte megszűnt a beszélgető viszonyunk. Körülbelül a születésnapom óta nem beszéltünk egy szót sem. Lassan oda jutottunk volna, hogy két egész hónapra duzzadt volna ez a téma.

Mikro egyszer csak történt, hogy msn-en rám írt. Eléggé elcsodálkoztam. Igazából annyira rosszul jött ki az egész nap, hogy simán elkoptattam a beszélgetést. Biztosan rosszul vetet a lapot, de csak őszinte megjegyzést tettem, hogy csodálom h ennyi idő után eszébe jutottam… Aztán még 1-2 dolgot kifejtettem, amire reagálva le is lépett. Rögtön dobtam is ebből kiindulva a Facebook-ra egy velős megjegyzést rövid két mondatba sűrítve. Igazából jól esett, hogy ezt a párbeszédet fölényesen megnyertem. Rohadtul nem érdekel már. Ahogy ő, pont úgy én is szarok a fejére. (Közben ide is berakok egy videót a Linux disztróból...)

Többet nem is fűzök a témához, majdcsak vége lesz ennek az időszaknak is valaha. Eléggé kicserélődött ismét a baráti társaságom összetétele. Nem is bánom, sok új embert ismertem meg újból. S sok régit ismertem meg egészen azokról az oldalaikról, amikről még nem is tudtam…


Share |

Címkék: kockaságok @ 2009.12.30. 16:36

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr631633072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása