Szerintetek is mérhetetlenül sokat zabálok?!

Mai nap rájöttem, inkább mondhatni megállapítottam, hogy más emberekhez képest én mérhetetlenül sokat zabálok. Tudni kell rólam, átlagban véve sovány alkattal rendelkezem (persze nem vok anorexiás) van rajtam hús is bőven, amolyan „középszint” jellemez. (66-68 kiló körül ingadozom) Sosem volt gondom elhízás terén, ahogy most sem. Viszont valaki szóvá tette, hogy én hozzá képest mérhetetlenül sokat zabálok, s miért nem látszik meg rajtam? Ő ha eszik valamit, már rögtön úgy érzi, puffad tőle:XD A csetlő-botló nasizásaimat, s a napi két tábla Milka/Boci csokit kihagyom a sorból, hogy egyszerűbb legyen áttekinteni. Ezért összeszedtem a „napi fogyasztásomat” az alábbi átlagos napirend leírásba:

1.       Reggeli

Egy iskolaidőt nézve, egészen furcsa a felsorolás. Általában akkor érzem jól magam, ha úgy indul a reggel, hogy jól teli a bendő. Anya minden reggel felkel, (holott csak 13-ra megy dolgozni) s általában csinál nekem rántottát, sült-staket, sült-virslit/főtt virslit, vagy tükörtojást (kb. 3-at), s mindezek mellé még van teasütemény, egy kis Corn-Flakes, egy bögre tea/egy bögre tej (volt már h mindkettő egymás után). Mindezekkel párhuzamban ráteszek egy lapáttal, s 3-4 kiflit/zsömlét is elfogyasztok.

 

2.       Tízórai

A suliba beérve általában eszek 10 óra előtt anya odakészített kajájából. S a suliból átszaladva a közelbe eső pékségnél minden nap veszek pontosan két darab diós-patkót mióta világ a világ. Egyszerűen frissébe ott helyben sülten, hamvasan, puhán imádom:) Nekem találták ki.

 

3.       Ebéd(1)

Van menzajegyem a suliban. Egyszerűen nagyon jól főznek. Általában három féle van. De ez ha hiszitek hanem nem az a mezei menza ahol pocsék és undi dolgokat vágnak eléd. Ez finom, magyaros, házias, remek kajájuk van. Sültkrumpli/rántottszelet, sültek, vagy főzelékfélék. Sült csirkemáj…stb… vagy tészták. Egy élmény ott kajálni:) S annyiszor repetázhatok amennyiszer csak a pofámról még mindig nem sül le a bőr:$ A suliban szinte már csak azért vagyok, h mikor lesz már kajaszünet… ez tart életben:)

 

4.       Ebéd(2)

A suliban való önfeledt kajálás után, még nem adom fel. Hiszen ha anya itthon van rendszerint, otthon mindig csinál főtt kaját. Amivel persze még a menza sem vetekedhet, hiszen annyira jó. Általában tyúkhúsleves, sok tésztával, finom húsok, nyaka, mája, szíve, mellehúsa…stb. S második félének összedob mindig valami oldalast, kacsát, sült csirkecombot. Ezért hazaérve 2 óra körül rendszerint finom, friss ropogós kaja vár. S még desszertnek palacsinta, vagy valami sütemény:) Így kétszer szoktam étkezni.

 

5.       Uzsonna

Anya elmegy dolgozni, mindig készít melegszendvicset, kiflit/zsömlét előre töltve, vagy hotdog utánzatot, vagy különböző hidegtálfélét. Pl. vajas-körettel töltött sonkák, ilyen svédasztalos menü:) Körülbelül 16-17 óra körül rászánom magam, mert nem tudok neki ellenállni a konyhába.

 

6.       Vacsora(1)

Apa hazaér a munkából, hiszen korán reggel ment el, olyan 6-7 óra körül. Rendszerint az ő menzájáról hogy ételhordóban újabb táplálékot, melyet kihagyhatatlanul magamba öntök:) Természetesen úgy néz ki, hogy nem mindet zabálom be helyette, hiszen ő ekkor lát hozzá enni. Hiszen dél óta kimarad nála. Rendszerint levest, főzeléket, vagy a kedvencemet paradicsomos húsgombócot adnak nekik. Igaz náluk annyira nem menő a menzai étkeztetés, mint nálunk. Hiszen a suliban külön étkeztető cég szállítja be, (elég borsos áron) egy hónapi bérlet fejében, de mégis tényleg megéri. Az apáék ellátása sem rossz azért. Ráadás annak ellenére, hogy ő neki ingyenesen a cég állja, egész fajintos. Szerintem ritka rendesek. (Többek közt jelenleg a 16 megabites korlátlan internetet, a hármunk telefonját havi 3500 ft-on belül, plusz a vezetékes teló kb 40%-át. Elhanyagolhatatlan az is, hogy ruhavásárlási utalványokat 2 havonta általában fejenként 10-20 ezer értékben osztanak. Vagy említhetném az autóba a benzint, a Mol-kártyán…s még hasonló sok kedvezmény) Tehát egy szót se szólhatunk:) A kajára térve, elég tartalmas, nem mondatom h fél fogamra se elég, inkább 32 fogamra is sok:D

 

7.       Vacsora(2)

Anya közben végez a munkából, s hazaér este 8ra. Már annyira hozzászoktam, h ekkor azonnal érzem, megint éhes vagyok:$ „Vagy még mindig éhes…” (nemtudom:xD) egyszerűen leteszi elém a kaját, amit szintén ételhordóban hoz. S addig eszem még látom. Akkor készül este frissen, ott ahol dolgozik. A konyhásokkal szintén jóban van, így mindig adnak még akár három főre jutó adagot is otthonra. Az iskolai menzaételek után a második helyen áll náluk a koszt:) Jól bezabálok mindent, aztán elhenyélten beülök telt pocival a géphez, s folytatom, amiket félbehagytam.

Azért így összeadva mégis csak nagyon extrém dolognak érzem, hogy én napi 7 alkalommal táplálkozom. Ebből 4-5 étkezés mindig teljes értékű főtt kaját jelent. Ráadás meg se látszik rajtam, hiszen ha Facebook-on is megnézitek a képeim, éppen hogy nem vagyok egy vékonyszárú gereblye:D Nem tudom ezentúl mit gondoltok rólam, de remélem nem köveztek meg az utcán, h én mindig jól vagyok lakva!:D Sokszor ha belegondolok, oylan vagyok mint egy csirke vagy nyúl, ha egy zsák tápot melléöntesz addig eszi még előtte van, vagy rosszul nem lesz tőle...


Share |

Címkék: vélemény válogatás mindennapok ciki @ 2009.12.28. 14:10

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr1001628263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A "csetlő-botló nasizás" a legveszélyesebb egyébként, hisz tudod, hogy a nasivalókban van a legtöbb kalória. De egyébként tényleg sokat eszel, de figyelj, szerintem olyan alkat lehetsz, mint én, mi sose hízunk meg, akármennyit eszünk! :D(Én is 70 kiló vagyok.)

Oh Lord, te annyit eszel reggel, mint én egész nap. :DD

"Diós patkó" de ari. :D
édesjóistenem.... ez tényleg soknak tűnik. Ha csak a kajára gondolok, akkor is a súlyomnál maradok... Olyan vagyok, mint a púpos teve. Ha napjában ötször jóllakatnak is elviselem, ha kétnaponta kapok egy szalmakosarat, azt is. Szeretek enni mindenféle jó kaját, csak már most 90 lg vagyok - csont nélkül:)
Mindig irigyeltem azokat az embereket, akik annyit esznek, amennyit akarnak - mégsincs rajtuk úszógumi :)
Egészségedre!
@defalla: Köszike:$ Kezdek megnyugodni...h nem kóros a dolog:xD
süti beállítások módosítása