Shopping

Ma inkább a karácsony mindennapjairól fogok írni. Viszont mélyebben kitérek az előtte lévő vásárlásra is. Természetesen első nap óta egyfolytában itthon sem voltam, vagy nagyobbrészt mindig egy-egy rokon ült rajtunk. Alapból hidegrázás kap el ezektől a kötelező köröktől… Közben zenei kedvenceim megint úgy érzem változnak, mostanában Gagán kívül szinte csak ilyeneket hallgatok:)

Az ünnepben egyik jó lényeg, ami bármilyen szemét megjegyzésnek is hangzik, de mégis jó benne: Mégpedig h karácsony alkalmával kicsit visszajön a sok-sok kiadás. (pl. mamámtól is kaptam egy 20-ast) Szóval az október óta folytatott eszetlen költekezésem sikerült felhagynom egy időre. Értelmes dolgokra is költhettem volna ruhák és cipők helyett. De egy igazi „jóbuzi” semmiképp sem tesz mást:xD Ráadás önmagára ad a legtöbbet, mert szereti szépnek látni magát a tükörben:P

Am meglett télire a 8. pár új cipőm:) Van barna, fekete színben is, két sportcipő, egy magasabb szárú megkötős (imádom, mert jó masszív télire is), ezen kívül egy fekete alapon narancssárga mintás edzőcipő, meg egy teremcipőm is van. S nagyon kedvelem még az új félcipőmet. Ami ilyen félig edző-félig hagyományos cipő, nagyon jó benne vezetni:)

Vettem pólókat és ingeket is. Van fehér, kék, sárga, zöld, barna. Ingből csíkos, hosszanti mintás is. Hozzávaló nyakkendők. (Imádom a nyakkendőket) Lett újabb farmerom is, utolsó pillanatba találtam a boltban. Kék, fekete, szürkés, s egy fehér is. (Bár nem hiszem, h ebben az időben valamikor fel fogom venni egyhamar:D)

Öveket is vettem. Ugyanabból a márkából van sárga, lila, halvány „buziskék”:D, piros:$, s elengedhetetlen fehér és fekete is. Szintén utolsó percben egy zöldet is leltem. Sokan meg vannak rajtam rökönyödve, mert általában úgy vásárlok mostanában, hogy nem nézek meg semmit, csak megyek a kosárral, s pakolom bele, hogy ez is jó lesz majd valamire!:D Az öveknek nagyon örültem.

Am karácsonyi ajándékok jól sikerültek. Anyunak vettem a városban egy szép karórát. Ízléses fehér bőrszíjjal van, és aranyozott hatású szintén fehér peremű virágmotívumos a mutatós része. Elég komoly:) Olyan minimalista beütésű. Kis fekete bársonydíszdobozban volt.

Apának vettem végre valami olyat, aminek tudtam biztos örül. Egy teljes Wilkinson Sword készletet. Legalább lesz mivel az elkövetkező években borotválkoznia. Direkt a legjobb, és legnagyobb csomagot néztem ki:) Ráadás még arcszeszt sem spórolták ki a fém díszdobozból. Am van benne ez a flexibilis 3 rétegű vágóél, arckövető felület, meg minden extra cucc. Azonnal felcsillant a szeme mikor bontotta:)

Szóval idén a karácsonyi ajándékok nagyon eltalálódtak. Többről most hirtelen nem is tudok írni:) Sok még ma a dolgon. Remélem mindenkinek jól telt el ez a pár nap. A kötelező helyzetjelentést már én is letudtam, mint a többi blogger is:D


Share |

Címkék: ünnepek válogatás siker divat @ 2009.12.27. 10:50

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr721625746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása