Későn jött a pilácsosság...

Ma írom beszámolómat az előző napról. Technikai okok miatt nem valósult meg hamarabb. Szóval az elején indítom: Végre valahára estére hazaértünk tegnap nyolc óra körül. Örültem nagyon, most pihenhetek egy jó alaposat. Megfürdöttem, ettem, elvégeztem mindent. Beültem a gép elé végre, s mivel most már nem fog zavarni semmi/senki, elkezdtem blogot írni. Emellett Viktor blogjának új arculatát tervezgettem párhuzamosan.

Nem telik el 25 perc, egyszer csak nagy sötétség, elszáll minden. Becsipog az asztali gép tápegysége, kiírja a Windows 7 widget h 10% van hátra…:@ (Még ideje sem volt feltöltődni szegénynek. Erre le kellett állítani, mert rohamosan csökkent, ráadás egy ilyen nagyteljesítményű cuccnál csak arra jó, hogy el tudjak menteni mindent.

A kezdet: Azt már tudtam, hogy vihar van, s kinn tornádó/szakadó eső fúj. Ezért már a macskámon is láttam h tiszta ideg. Kis gombócként volt összebújva az ágyba, s a sötétben a szeme „világított” csak. Gondoltam, sebaj, nemsoká visszajön az áram, s folytatom tovább a mindennapi teendőimet. Ezen agyaltam abban a pillanatban…

A folytatás: Lassan oda jutottam el, hogy több mint két óra telt el áram nélkül, már egyre idegesebb lettem:S Gondoltam, ha nem tudok semmit se csinálni, majd nézek TV-t. K*rvajó:D Hiszen ahhoz is áram kell, a kapcsolgatása közben rájöttem:) Ugye milyen természetes az áram/víz/stb. alapkellékek jelentése? Élni se tudunk nélküle…:P

Agyfrászhoz közeledve: Körülbelül ezen időtájt, éppen egy vendégünk toppant be:@ Azt hittem eldobom az agyam tőle. Nem hiába utálom a karácsonyt, annyira rossz, hogy állandóan rokonlerohanás áldozatai vagyunk:S Elegem van belőle, hogy eddig a szünetből alig egy büdös percet se voltam itthon szinte. S áramszünet, internethiány, közben ráadás mikor feszülő idegekkel görcsölök, belép még valaki. Legszívesebben kihajítottam volna.

Telik az idő…: A nagy unalomban odafeküdtem én is a cicához, végül eloltottam az azóta világító gyertyákat, s gondoltam elszundítok. Kb. 3 órája nincs még elektromosság, ma már nem is lesz… Valahogy túl kell élnem ezt az estét, pedig mostanra hagytam minden profilom, s oldalam frissítését. Nem is tudom, hogyan élem túl reggelig.

„S’lőn Pilácsosság!”: Mikor már félálomban dekkoltam, egyszer csak feloltódik a villany, újraindul a gép:D Csipog az összes háztartási eszköz. Végre megkönnyebbült melegség fut rajtam keresztül. A rendszer hamar visszaállította a félbehagyott adatokat. S kockultam tovább. Gyorsan Facebook-ra feldobtam pár szót, s elvoltam mint a befőtt. Teljesen visszarázódtam az élet sorába:)

Körülbelül ennyi volt az estém. Fél 2-ig fenn voltam, de már az akkori blogbejegyzést nem tettem közzé, jobban ki kell dolgoznom a témát:) Szóval ismét kihagytam egy napot:( Majd pótolom!...

 


Share |

Címkék: hétvége ciki nyavalygás @ 2009.12.26. 11:13

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr151623785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása