"Ismeretlen"

Eltelt egy év, s ha hiszitek, ha nem, tavaly október óta már lassan, de van egy telefonos névtelen zaklatóm. A legpoénosabb az egészben, hogy nem tudom egy ember, hogyan lehet ennyire hülye:S El kell mesélnem a részleteket, mert fenomenális.

Körülbelül egy éve csörrent meg a telefonom „rejtett szám” felirattal. Felvettem, nem szólt bele senki, aztán letette. Eltelt pár nap, s újra ismétlődött a folyamat. A következő alkalommal mérgesebben vettem fel, s a kb. 5 másodpercbe belesűrítettem az „édesanyukája dícséretét”. Körülbelül egy egész hétig hallgatott. Ekkor kezdtem el csak gondolkodni rajta, valahogy ki kéne cseszni a szórakozóval.

Gondoltam biztos sok pénze van, mi lenne, ha beállítanám a telefonom „automatikus hívásfelvételre” tehát, ha jön a tárcsázás azonnal felveszi. Az meg már nem érdekes, h a zsebemben van, hagy fizessen:D Ez jónak tűnt, kb. háromszor fel is kapta egy nap, utána hetekig elült. Örült a fejem, s elég jót szórakoztam rajta. Persze alig vártam h hívjon újra, s röhöghessek. Végül sajnos olyanak is felvette akinek nem kellett volna:S Szóval ezt az opciót ki kellett iktatni.

Elmentem nyaralni is kora tavasszal, s a roming díjaknak hála, egészen leszívhattam a mocsadéknak az egyenlegét, mert majd egy hónapig meg se csörgetett. Szerencsére nem idegelt fel, de időnként kitartóan a mai napig is csörget. A legjobb poén benne, hogy véletlenül megtudtam a számát. Ez úgy sikerült, hogy többször csörgetett, de ekkor az volt beállítva, hogy „ismeretlen számok letiltása”, tehát mintha kikapcsolt lettem volna, mikor rejtetten hívott.

Biztos próbálgatta, hogy nem sikerül felhívnia valamiért, s közben mikro írta be újra a telószámom elé a „#31#” tagot, lehet elfelejtette sokadikra. Tehát meglett az okostolyás, egy 30-as szám személyében. Amit visszahívva ő nem vett fel, meg fordítva én se:D Erre tudakozó közölte, hogy a szám valószínűleg titkosított, mert nem található az adatbázisba.

Egy ismim aki nagyon ért a mobilkommunikációhoz, segített velem együtt összeállítani egy „vírusos sms-t”. Ezt küldtem el a számra kétszer is. Ekkor egészen 35 napig elfelejtett csörgetni a szemétláda. Valószínűleg lefagyott neki a cucc, s szervizelték.

Tegnapi nap, mikor épp eszemben volt, mi történt? Elkezd csörögni a telóm, felkapom, s nem szól bele:S Normális ez? Már a számát is tudom, már vírust is küldtem, már tiltólistán is van, erre csináltat egy új számot! Az ilyeneket fejbe kéne lőni. Nem baj, nemsoká szerintem változtatok majd T-mobile-nál új SIM-kártyára egy jó előfizetést, vadiúj számmal. Újonnan már arról is hallottam már saját egyedi számot is lehet csináltatni:) Milyen jó már?!:D Akkor meg már mehet a búsba.

Sőt csak azoknak adom meg, akiket maximálisan legközelebbről ismerek. S okostelefon révén egy jó net előfizetést is kötök, s a többi hétköznapi embernek csak a Skype mobilos verziója lesz elérhető. Abban meg annyi logint készítek, amennyit akarok. Főleg ha még lesz intelligens híváskezelőm is, még azt is be tudom majd állítani, hogy ki, mikor, hány órától-hány óráig hívhat, vagy sem!:)

Amúgy ti nektek vannak/voltak már telefonos zaklatóitok? Mit tennétek ilyenkor? Várom a témaindító hozzászólásokat!:)


Share |

Címkék: sztori ciki pasik @ 2009.12.22. 14:06

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr361615851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtett számot nem veszek fel. Ismeretlent ritkán. Először bosszankodtam, másodszor is, sokadszor is. Aztán nem csináltam semmit. Felvettem s beleszóltam: tessék, női napozó :)
Abbahagyta...
@defalla: Én már szépet és rosszat is beleszóltam, mégsem száll le rólam. Am ha rejtett szám, akkor tudom h ő az, s azért is felkapom, másképp csörget:S (Hagy fizessen:D) Sajna egyelőre nem tudok jobb módszert kitalálni:(
Na igen, néha sikerül kifogni egy-egy valós elmebeteget. Ez azért félelmetes. Remélem, megoldódik azzal, hogy számot és telót cserélsz.
@Igu: Remélem, viszont ezzel nem tudok még rendőrségre se menni. Hiszen semmi rosszat sem tett, csak csörget, ami legfeljebb idegesítő:S Körberöhögnének ha ezzel ügyet csinálnék, bár az ilyet jól megtudnám rugdosni:@ Nem tudom mire jó ez. Legyen boldog vele...:D
süti beállítások módosítása