A "BuziBusz" legendája és az éjszakai piálás

Tegnap éjszaka életemben először buliztam meleg társasággal. Lehet zavaros lesz, hiszen majdnem reggel 6ra értem haza. Szóval most meg 13 óra lesz, s nemrég keltem fel:D NEmkicsit álmos vok. A program kezdete, mármint amit még előtte beszélgettünk úgy alakult, hogy buliba megyünk. Végül első pont az volt, hogy a Buszpályától elmentünk a Tescóba. Ott vettünk mindenféle üdcsit, meg természetesen piát is.

Öten voltunk összesen. Én azonnal elneveztem a furgont, amibe beültünk egy „buzibusznak” - „Ahol magasabb a hőmérséklet az átlagnál”:P Kicsit majd irkálok azokról, akikkel voltam, természetesen a teljes neveket nem írom ki:$ Az alaphangulat már jó volt nagyon, szóval engem sem kell félteni, de talán túl sokat járt a szám:D Amire emlékszem pedig az alábbi volt:

Vásárlás után elkezdtünk kocsikázni, kimentünk egy másik srácért, aki velünk tartott szintén. Onnan nem sokkal arrébb a Tisza parthoz vettük az irányt. Megérkeztünk valami szoborféleséghez, ahol már számomra kezdett a világ eltompulni. Gondoltam egyszer élünk, szóval beszálltam a Hubertus elmélyült ivásába ivásába. Annyi rémlik összesen, hogy azután voltam a nem messze lévő játszótéren, ahol már támogattak, vagy nem is tudom. Biztosan sok hülyeséget beszéltem:S Ami olyan gáz, pontosan ezért nem is ittam még soha alkoholt:S Félek nagy marhaságok jöttek ki belőlem:D Vagy talán a részeg ember túl őszinte alapon gyagyaságaimat és lelki problémáimat fogom kiöntögetni bárkinek. Ami igaz rettegek h így történt…de remélem azért nem teljesen.

Emlékszem még arra, hogy a városban cirkáltunk, s nagyon fáztunk, „Z”-t elneveztem a férjemnek.(?!) „N”-t meg a szeretőmnek… (kérdéses h most ez h született meg?!) Szal éppen levázlatoztam h mi hármasban milyen jól fogunk élni egy távoli jövőben. A férjem, a szeretőm és én:D S ahogy sejtem mindenkit, akit tudtam ölelgettem összevissza teljesen bepiálva. Erre emlékszem még tisztábban, de vannak olyan sötét pillanatok, h azt se tudom én voltam-e ott. Mivel „Z”-vel egy véletlen folytán ugyanaz a vezetéknevünk, és „S” kitalálta, hogy ha egyszer összeházasodunk, nem kell majd nevet változtatnunk:D S ez milyen pompás dolog, főleg ha gyerekünk is lesz:P Ezen sokat röhögtem.

S. & M.: Ők egy párocskát alkotnak. Két nagyon jó fej csaj. „S” majdnem velem egykorú, mivel egy évvel idősebb. Tegnap volt a szalagavatója. Szinte onnan jött. Még a randin ismertem meg. Valahogy beszélgető viszonyba kerültünk még régen. Sokat kérlelt, h egyszer menjek már be Szolnokra bulizni. Most elérkezett ez az idő vére, h engedtem az unszolásnak. Kicsit furcsán éreztem magam az első percekben, hiszen élőben még sosem láttam őt, de összességében megtaláltuk a közös témapontokat. Kellemeset csalódtam benne, más embernek képzeltem el, s meg kell említenem kinézetre is sokkal jobban néz ki, mint a képein. Tök helyes csajszi. (Mármint ne essetek kétségbe h ferdehajlamú lettem, h egy csaj bejön, csak úgy átlag csajok kinézete viszonylatban értem:$:D) Ő rúgott be elsőnek, már azonnal a kocsiban:D Egy párféle löttyöt összekevertek, s megvolt a hatása.

„M” ő egy picivel idősebb, mint mi. Nagyon jó fej csaj. Általában mindenről lehet vele dumálni, viszont néha úgy éreztem csak én dumálok? Amúgy hagytam másokat is szóhoz jutni, de alapjáraton röstellem emiatt magam, h sokan elfelejtik a mondanivalójukat mire én befejezem az enyémet:D S előre megbeszéltem, ha mondani akarnak valamit, akkor vágjanak közbe. Róla elmondható, hogy a világot tapasztaltabb szemszögből látja, természetesen korból is adódóan, leszűrtem h elég komoly emberke. S nagyon jó céljai vannak:) Beszélt jó pár dologról.

„Z” Huhh kellemes benyomást tett rám a srác:) Sokat dumáltunk már MSN-en. Kicsit depis, és ahogy ő fogalmazza: „szenvedésre hajlamos”. Viszont sosem láttam még igazából képen se, vagyis teljes egészében nem. A furcsa h teljesen másnak képzeltem. Tök kedves alapjáraton, vannak nagyon fura gondolatai, emellett részegen jót lehet beszélgetni róla, az öngyilkosságról, és a halálról is akár:D Vevő az eszetlen marhaságaimra, amit pia hatására emlékeim szerint bevághattam:xD Amúgy ő rúgott be másodjára, szintén még a kocsiban:$

„N” már régóta ismerem. Ha lehet így mondani. Május elsején láttam elsőnek élőben. De 2008 novembere óta dumálgatok vele szinte napi szinten, MSN-en. Ő az a sokoldalú alak, akiről sosem tudom eldönteni, h épp mire gondolhat. Viszont biztos úgy komplett, ahogy van. Hiszen a természet/társadalom mindenkit olyannak formál, amilyen személyiségnek adott helyzetben lennie kell:D Tudtommal ő maradt józan, plusz „M”-met is beleértve. „M” Természetesen azért, mert sofőr volt, s még haza kellett vinnie „S”-t is.

Am érdekes módon „S” hívott el, de ő lépett le a leghamarabb „M”-el. Hát ilyen a szerelem:D Inkább nem gondolok rá, mi történhetett abban a kocsiban mikor ők kettesben eltűntek::S:D Sokáig kerestem állítólag őket, még be voltam rúgva. S kérdezgettem hol vannak, ezt még józanodás állapotában agyaltam. Am tök rendes volt „Z” és „N”, hogy reggelig, pontosan reggel 4:50-ig megvárták velem a buszt. S tök jó h nem hagytak cserben, s nem kellett egyedül üldögélnem. Nem kicsit hosszú este volt. Teljes éjszakázás a maximumon.

Nem hiszem h egy ideig lesz ismétlése a dolognak, hiszen nagyon hideg van esténként:S Talán majd ha, jobb idő lesz, s újra elhívnak 2-3 hónapon belül, akkor lehet róla szó. Összefoglalva mindent: Emlékezetemet frissítve, kellemeset szórakoztam. Jól éreztem magam. Önmagam voltam úgy hiszem. (De azért nem teljesen) A másik megállapításom, hogy először tapasztaltam azt, hogy egy meleg társaságban jól tudtam lenni. S tetszett h szinte bármit megbeszélhettem, s tabuk sem voltak. Korábban nem is tudom miért irtóztam attól, hogy melegekkel bulizzak?! Talán éppen itt volt az ideje végre változtatnom ezen is. Bárcsak már 18 lennék!:D

 


Share |

Címkék: hétvége siker buli sztori ciki pasik @ 2009.12.13. 12:54

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr751594000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása