Karácsony előtt

Karácsony és a Mikulás közt igazából nem is tudom a kézzel fogható különbséget. Erről a mai napról pedig úgy érzem ugyanolyan volt, mint a többi. Annyi különbséggel, hogy kaptam egy csomagot én is:) Am azonnal első látásra elfogyasztottam, szóval a csomagoláson kívül nem sok maradt belőle az utókornak. (Ma Rockot is hallgattam, ritka h mellőzöm a Gagát, de példának itt egy szám:)

Apropó a karácsony. Általában nem kedvelem ezt az ünnepet, számomra inkább már érdeknek, s kötelezőnek tűnik, hogy márpedig mindenkinek ajándékot kell venni. S ebben, ahogy csak lehet überelni az előző évit. Ha nem így teszel az cink. Az emberekben sajnos ez a tévhit él.

Többek közt gondoltam megtisztelem ezt a régi hagyományt, s egy kicsit a blogom is megspékelem ezzel a hulló hópelyhes effekttel. Még pár éve mentettem el ezt a kódot, s most újra elővettem. Persze nehéz volt rájönni, hogyan tudom szépen elrejteni azt a dobozt ami kezeli, de megoldottam hálaégnek. A jövőben am több mókás dolgot is szeretnék elhelyezni a hasábok közt. De időm híján nem mindig kézenfekvő a megvalósítás.

Am idén a családban megfogadtuk, nem fogjuk ünnepelni a karácsonyt, maximum csak minimálisan egy fával megemlékezünk a dologról. Kíváncsi vagyok erre, vajon anya és apa is ki fogja ezt bírni? Hiszen ahogy ismerem őket, úgyis megszegik a fogadalmukat. Ez az ajándékozásos dolog is nagyon furcsa szokás.

Minap a TV-ben embereket kérdeztek meg róla. S egy asszony mondta hát ők mosógépet, hűtőt, és más háztartási dolgokat vettek hitelből. Kérdezte tőle a riporter, hogy nem félnek-e az az után járó kamatoktól… Erre a hölgy mosolyogva válaszolta: „Hát egyszer élünk…másképp nem tudtunk volna semmit sem venni karácsonyra.” Ehhez sok hozzáfűzni valóm nincs is. a Riporter is megjegyezte, hogy a válság ellenére sem csökkent a hitelfelvételi mutató. De ez mégis annyira groteszk. Ha nekem nem lenne készpénzem valamire, akkor nem vennék olyat. Maximum, ha az elengedhetetlenül fontos lenne számomra.

Érdekesek tehát ezek az emberi berögződések. Ha karácsony, akkor az egyenlő az őrült vásárlással:) Bár engem se kell félteni, hiszen éppen ebben az időszakban teszem a jogsit, s még meg sincs. Ennek ellenére mégis előtte egy hónappal (mivel ekkor volt lehetőség rá) kaptam egy kocsit, ha majd meglesz a papír, akkor tudjak használni valamit:) Ráadás zsír új verda. Én magam pont ezért voltam kétszer pesten szalonokat járni, hogy kiválasszam a nekem megfelelőt:)

Ráadás karácsony körül van a legnagyobb kiadás mindenből. Tavaly pont ekkor ruháztam be nagyobb teljesítményű cuccba, s jelenleg mindent összeszámolva már a kb. negyedmilliós határt elérő asztali gépembe. Természetesen alkatrészenként én válogattam össze, s egy erre szakosodott cég segítségével lett összeépítve. Az biztos, hogy egy ideig erre sem kell majd költenem. Elpusztíthatatlan egy monstrum szerkezet.

De sok minden másra mégis áldozni kéne. Kellene egy új mobil. Valami menő cucc, természetesen Windows Mobile-os, és „qwerty” kommunikátor is legyen egyben az érintőkijelzővel. valamiért viszont a megfelelőt sosem tudom kiválasztani. Így nyár óta halasztgatom a vételt az idők végezetéig. Szinte minden hónapban egy szebb, extrább, egyedibb jelenik meg.

A karácsony helyett inkább a szilveszterem várom. Az tavaly nagyon mókás volt, s nagyon tetszett. Viszonylag jól éreztem magam. Bár elég foghíjas megint a baráti társaságom, a létszám nagyon megcsappant. Persze korábban erről is írtam már nektek. Kérdéses, hogy mi lesz az egészből…?

 Végül hagyok zárónak még egy zenét is:) Az internet sűrejében leltem. Sztem mókás, akár még paródiának is elmehetne. Jót mosolyogtam rajta. Szal éjjen az "I kissed a Boy" - Mintha csak Katie Perry csinálta volna!:D


Share |

Címkék: vélemény ünnepek gondolatok mindennapok @ 2009.12.06. 19:22

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr261578613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása