Válogatás

Kicsit ma úgy érzem, nem annyira büntet a sors, mint általában. Egész egyszerűen eltelt a nap. Reggel 11 körül felkeltem. Bekapcsoltam a gépet, s még mindig itt ülök:) Nem semmi teljesítmény. Persze azért más dolgokat is csináltam ezen kívül. Talán azért ilyen nyugodtak az utóbbi napok, mert elértem oda a héten, hogy nem küzdök semmiért sem, beletörődtem már mindenbe… Zenehallgatás után lazultam.

Nekiültem, s megnéztem a sokak által különösképp preferált „G-Force – Rágcsávók” Disney mozit. Örömmel tapasztaltam, hogy az évek alatt mennyit fejlődött a műfaj. A korábbi, vagy régebbi filmek a kezdet kezdetén, még nagyon bugyuták voltak. Annak idején nagy sláger volt, mikor egy kolosszális vígjátékba belezsúfolták a Disney szereplőket. (Nem tudom a pontos filmcímet) Persze hihetetlen röhejesen rajzold mivoltukkal.

Mikor az első ilyen filmet láttam, még mindig az az akkori élmény élt bennem. Alapjáraton nem szeretem a vígjátékokat, szóval meg kell hagyni meglepődtem. Végre elért az animációs mese is oda, ahol minőségit nyújt. Sajnos moziba még egy filmet sem láttam soha, mert nem voltam még. Remélem egyszer lesz egy srác aki elhív:$ (Nah jó mindegy ki, csak valaki nah:D)

Közben félúton elakadtam az írásban, s elfogyott a témám. Jelenleg kezdem magam idegesíteni azzal a sok dologgal, amit ellátnom kéne még a hétvégén. Tudat alatt mindenképpen zavar. Pedig minimum egy nap pihenés mindenkinek kell. Újonnan a továbbtanuláshoz pedig laptopokat nézegetek.

Sok jó kis márka van. Újonnan a Samsung is belépett a piacra új „Aura” sorozatával. Mégis mostanában a Windows 7-tel is rendelhető Dell Minik jönnek be:) Nagyon sok szép színválasztékuk van, ahogy a képen is látható. Meggyőzőek számomra. Igazából nem is a technikai felszereltségük dönti a mérleget pozitív irányba, de egyszerűen olyan szép kis formásak és egyben visszafogottak, hogy az emberben birtoklási vágyat okoznak.

Ha vennék egy ilyet valószínűleg a fehéret, vagy a halványkéket választanám. Feketét azért nem, mert szinte mindenkinek olyan van:) Mutatós külseje kárpótolja az embert abban, hogy nincsen óriási tárhelye (bár sokaknak 250 giga is elég), meg nincsen benne világmegváltó game processzor, meg extrém videokártya. Leginkább második számítógépnek megfelel az otthoni mellé, ha utazunk, vagy suliba járunk.

Ráadás az új Windows 7 érkezésével még több szoftveres ficsőrt ki lehet belőlük hozni. (Saját tapasztalat) Így nemcsak szép, hanem okos kis masinát varázsolhatunk belőlük. Valószínűleg rájuk esik majd a választásom. Bár a Samsung termékek nagyobb mértékben vonzanak, de ennek ellenére képes leszek ellenállni nekik:)

Mára ennyi, talán holnapi nap össze tudom magam kaparni, s egy tartalmasabb bejegyzést is lesz időm írni. Mindenesetre érdekességnek megteszi. Amúgy nektek melyik tetszik legjobban?


Share |

Címkék: vélemény hétvége válogatás divat @ 2009.12.05. 22:21

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr301576853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása