Semmis bejegyzés

Először is kezdjük ezzel a számmal:) Egy hónapja már, hogy ráakadtam az internet sűrűjében, s kezd az egyik kedvencemmé válni már. Régen az első megszerzett albumom annak idején pink volt. Hallgattam én persze mást is, csak a torrentezés kezdetén ezt töltöttem le először. Akkor nagyon bejött az „Im not dead” c. száma. Nemrég viszont újra hamvaiból feléledve kiadta a „Please Don’t Leave my”-t mely azonnal megtetszett.

Ma sok mindenről fog akadni írnivalóm. A tegnapi elég rossz benyomásos délután elteltével, ma egész jól indult minden. Reggel koránkelés. Hát az nem a kedvencem. Ehhez hozzájön a macska ébresztési módszere, tehát ugrás a fejemre, s nyálazás jobbról-balról. Miután túléltem irány a tükör. Általában 40 perc az elkészülési idő. Pedig nem nagy dolgokat csinálok magammal.

Egy kis hajigazítás, zselé, hajszárító, kb 3 percenként újra megnézés, hogy a fejem rendben van. Közben kaja futás közben evése. Ekkor rájövök, nem tanultam semmit, még be is kéne pakolnom a megfelelő órarendre. Annyira kiábrándító tud lenni.

Mindegy fogjunk bele, elmegyek a suliba. Túlélem az adott napot. S ez most feledtív érdekes egész nap annyira elvoltam a saját lelki galaxisomba, hogy egyszerűen nem emlékszem semmire mik történtek. Sebaj, sokban úgy sem különbözik egyik nap sem a másiktól.

Ma megkérdeztem az olytályfőnöktől mikortól várható a téli-szünet. Igazából azért akartam tudni, mert előre ki akartam találni mikortól kezdjek el hiányozni. Hiszen minden évben ha valami nagyobb szabadidő közeleg, előtte az utolsó héten napi minimum 5 témazáróval boldogítanak. Pontosabban boldogítanának.

Engem viszont nem fognak, hiszen idén is bőven már 1,5 héttel előtte hiányozni fogok:) Amúgy mindenből megvan a megfelelő jegyem. Aztán nincs min aggódnom. Csomó fáradtságot, munkát, időt takarítok meg ezzel is. Minek szenvedjek a tankönyvek felett?:)

MA újra elmerengtem a jövőmön. Rájöttem nagyon-nagyon fontos lenne az a nyelvvizsga, akármilyen hülye vagyok is hozzá. Először gondoltam megkérdezem már apámat, mit tud róla. Éppen a konyhában kajálgatott, meg fosztotta a hűtőt. Leültem mellé. S kérdezem. Figyi apa, hát olyan jó lenne egy nyelvvizsga, de annyira hülye vagyok hozzá? Azt sem tudom hol kezdenék bele, vagy hogy kezdjem el, vagy mit tegyek ennek érdekében? Erre apám csámcsogás közben válaszol: „Jólvan fiam…én sem tudom, de majd megkérdezem, h kinél, s hol lehet venni egyet”

Plaff…lesek nagy képpel…?! (venni?...?) hát én nem így gondoltam. Mindegy azonnal ráhagytam, s folytattam a napi rutinom. Am egészen elgondolkodtatott, eddig nagyon eszembe se jutott ez. Végül is, ha elgondolkozom alaposan rajta, tegyük fel megtanulom, leteszem a vizsgát, életem hátralevő részében kibaszottul semmi szükségem nem lesz rá, sőt kb. 1 év leforgása alatt elfelejtem. Mindez csak azért kell, hogy meglegyen az a nyamvadt papír, s a kutya se szóljon hozzám a továbbtanulásnál, h nincsen nyelvvizsgám, s így nem kaphatok addig diplomát… Másra nem is kell sztem, vagy igen?

Alaposan átnyálaztam az internetet a téma iránt, s rájöttem tényleg igaz. Semmi szükségem nem lesz utána rá, csak azért kell, hogy felvegyenek több ponttal az adott iskolába, s aztán ott ne kelljen emelt nyelvórán tanulnom, hiszen bemutatom a papírom, s innentől le vagyok szarva…

Ezek után megjelenik a fejem felett a kérdőjel, vajon akkor minek? Erre a célra semmi értelme nem volt kötelezővé tenni ezt az egész hercehurcát. Ez is csak azért van, hogy állam bácsi több pénzt gombolhasson le az emberről.

Másik dolog, ami még eszembe jutott. Igazából ez a pasi hiány nem is annyira elviselhetetlen. Ma pl. tök jól megvoltam saját magamban.  Annyira nem is igénylem, hogy legyen valakim. Egyedül csak a szex hiányzik most. De ez nagyon. Egésznap csak azon kattog a fejem, s megmondom néha egy-egy jó pasi láttán… hát csak csorgatom a nyálam.

Lehet keresnem kéne, csak valakit egy-egy alkalomra:) jelenleg is kapok sok ajánlatot, de úgy érzem ez olyan személytelen, lefeküdni valakivel akit nem is ismersz? De most jobb helyette otthon senyvedni? Inkább hagyom a fenébe a gondolatot. Majd lesz ahogy lesz, de gyanítom a végén újra ráfogok fanyalodni a dologra:P

 


Share |

Címkék: mindennapok önmagam @ 2009.12.02. 20:37

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr951569674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása