Ismerj meg kampány! (2. rész)

Az alábbi listában ismertetem az olyan szerencsés pasik listáját, akik számomra a totál ideál kategóriába esnek:$ Mitnemondjak, tumultus van ám mindig, de a TOP5 azért az mindig TOP5.  Meglepő, de zenei toplistám alanyaihoz, szinte semmi köze sincs. Akarom mondani, talán egy személyt kivéve. Persze mi másról nem álmodozna egy igazi buzi, mint nem állandóan a legjobb pasikról?! Ez alól én sem vagyok kivétel, nem is én lennék! Szóval, akkor vágjunk is bele!:P

1.       Wenthworth Miller

Nálam a pasik alfáját-omegáját ő birtokolja, vita nélkül a dobogón. USA-ban született és New York-ban nőtt fel. Csillagjegye ikrek. Több rövidfilmben is szerepelt. De igazán nem hoztak neki átütő sikert. Mindaddig, amíg be nem jelentették a Szökés c. sorozat főszereplőjeként. Ez azonnal meghozta neki a sikert, milliók által ismertté és híressé vált. Emberek ezrei képesek emberfeletti rajongással be nem telni látványán. Köztük én is:P

 

 

 

A sorozat indulása óta, csak miatta néztem végig a körülbelül már 4-5 évadot. Igazából azt sem tudtam miről szól maga az egész, csak olvadoztam a távkapcsolót szorongatva a kezemben… Valahogy az egész pasi, s a neki állított szerep azonnal megfogott:$ A komolysága, egyszerűsége, s szexi kinézete:$ (szubjektív) Bár múlt heti befejező rész viszont nálam is kiverte a biztosítékot. Hülyére bőgtem magam… Meghalt szegény:’(- persze a sorozatban -) Remélem, élőben ez még nagyon soká következik be. Ennyit róla.

 

2.       Vin Diesel

Amerikai színész, producer, forgatókönyvíró. Egyszóval sok minden az egyben pasi. Hát az tény h nagyon egyben van:D Nem hiába került a második helyre. Filmjeiben igazi keményfiút alakít. Külsejéből adódóan ezt simán megteheti. Szemléltetésnek elég csak a Google-be bevágni a nevét, s egy csomó nyálcsorgatásra alkalmas kép (van mire csöpögni) takarja be a monitort a felsőtestével:$ Alkata szerintem „Istenkirály” kategóriát lökdösi:D

 

 

 

A kezdeti nehézségek ellenére pályája csúcsára a Halálos iramban c. már több részből álló filmjeivel lépett fel egész világon ismert színre. Kedvelem a filmjeit. Bár furcsán néztem a képernyőt mikor a „Gorilla bácsi” c. Disney stúdióból származó gyerekfilmben is feltűnt. Bár ahogy az élet mondja, mindent ki kell próbálni! (- Én biztos kipróbálnám!:$:xd -)

 

3.       Jason Statham

Ez az alfahím sem semmi!:) Bronzérmet játszva birtokolja. Feltűnt a Szállító c. filmekben. De én tulajdonképpen a „Death Race-ben láttam először, innen figyeltem fel rá! Első mondatom volt az izmos testének láttán, a jelenetben, mikor a cellája zártszelvényét használva edzésnek húzogatta fel-le a testét, s közben a hátán a számtalan mértanilag is egyenlő kocka együtt remegett: „bazzdd…azta de jó kani…:$” (a mellékelt állepottyanással fűszerezve, mely majdnem a földön koppant)

 

 

 

Ebből a pozitív benyomásból kiindulva az összes vele kapcsolatos filmet leszedtem. Volt ámulás nem kevés. Amúgy a Szállító sorozatban bejött ez a szexi, egyenruhás, tompított fegyveres, maffiózós, menő stílus. Az ott játszott jelleme, az alaposság, a néha túlzásba vitt megfelelés. A vezetéses, száguldós jelenetek. Engem is elvihetne egy körre:$:P

 

4.       Enrique Iglesias

Az egyetlen pasi, akiért nem csak a zenéje miatt vagyok oda-vissza. Azért a külseje sem elhanyagolható. Igazi latin szívtipró:$ (eltiporhatná az én szívem is) Olyannyira a toppon maradt mindezidáig a szent napig is, hogy elvehetetlenül megszerezte a bűvös negyedik helyet. S erőszakkal sem lehetne elvenni tőle. A képen is látszik, hogy nem kispályás:$ Gondolom, ezzel egyetértetek.

 

 

 

Eredeti neve kicsit macerás, hosszas keresgélés után tudtam meg, hogy Enrique Miguel Iglesias Preysler a teljes. A rövidítést mindenesetre jól tette:) Spanyolországban született (Madrid) és 9 éves kora óta Miamiban él. Julio Iglesias spanyol énekes és Isabel Preysler modell és televíziós személyiség fia. Világszerte eddig 38 millió albumot adott el… Kell még több? (Sajna a 4-es szám félig lemaradt a fényképkeret szerkesztése közben:$ Bocsii:D)

 

5.       Hal Sparks

A Queer As Folk talán a világ leghíresebb meleg sorozata a Hollyoaks mellett. Ebben láttam meg először. A legelső rész legelső indíttatóját is ő vezeti be történetmesélésével. A sorozatban Michael Novotny-ként éldegél. Szerepe nem túl jelentős. Igazi városi kis anyuci kedvence, s ráadás meleg. A valóságban nem tudom így van-e. Annyira nem informálódtam utána.

 

 

 

Aki figyelmesen nézte a sorozatot, az egyik részben láthatta, hogy Brian fényképeket készít róla. S eztán az interneten segít neki az elkészült képekkel társat is keresni. Ezeket a filmbéli fotókat sajnos nem sikerült megtalálnom, mert azokon néz ki a legjobban:$ Viszont pont az ötödik helyet kapta, mert nálam szimpi volt. Legjobban a filmbéli karaktere. Igazi „cukifijú” beütés, még a kitalált neve is. („Májkii”:D) Bírom az ilyen küllemű srácokat:D

Micsoda véletlen! Úgy érzem, se perc alatt már a végére is értünk:( Több adonisz pasit nem akartam ötnél, hiszen rajtuk könnyebb átszaladni. Természetesen készpénznek ne vegyétek azt, hogy csak ilyenek jönnek be:) Hiszen ők csak színészek, vagy hírességek. A valóságban teljesen máshogy kell a párkereséshez viszonyulni. S a megfelelési intervallum is sokkal tágasabb:) Tehát hajrá, amíg még éppen szingli vagyok!:D

 


Share |

Címkék: válogatás siker kedvenc pasik önmagam @ 2009.11.30. 17:41

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr381564292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása