7végi nyelvújulás

A hétvége is érdekesen indul. Apám már lassan két hete kerékpár tárolót gyárt. Képzeljétek el, nem egy nagy kunszt az egész. Körülbelül egy két és fél méterszer, két méteres „doboz”. Erre ajtó lesz fabrikálva, s majd ide lesz betolva a bicó. Mit is mondjak? Minden alkatrész megvan hozzá, méretre van vágva, még is két hete sincs kész!

Ma kimentem segíteni, de annyira elaprózva, olyan egy féktelen lassúsággal dolgozik… elvet az ideg. Nem tudok ott állni mellette. Képtelen vagyok segíteni, ha egyszerűen nincs is mit segíteni? Persze ezt is december felé haladva kell csinálni. Talán én már régen túlestem volna a feladaton.

A vicces az egészben, hogy négy álló napig tartott két tartó oszlopot a földbe tenni:xD Ráadás az alumíniumból kivágott szép és szabályos lapok fúrása nem is olyan egyszerű. Plusz még le is kellett festeni. Az meg persze a hidegben nem szárad. Egyszerűen nevetséges. Lassan már úgy emlegetjük ott a ház mögött, „Nah kész van már ez a rühedvény?”

Apám alkotott mérgében egy újabb szót, ez pedig a „tetvedvény”:) Am számomra elképesztő egy egész délutános szenvedés alatt, hogyan fejlődik a magyar nyelv! Egész pofás kis „anyázó-beszólásokat” alkottunk. Ma elgondolkodtam azon, örülök hogy magyar vagyok, hiszen a magyarok tudnak a legszebben és legcifrábban káromkodni. Büszke vagyok rá, hogy nyelvünk lehetőségeit énis maximálisan alkalmazhatom!:)

Ezektől eltekintve bent sem jobb a helyzet. Szét van egy picit szedve a szobám, ma rendet akartam rakni és takarítani, de miután Anyu egy rakat kaját csinált, nem tettem mást, mint bezabáltam belőle. Eztán szépen elpilledtem, s jó magyarként a TV-t bambultam.

Ahhoz képest, hogy reggel korán keltem, nem voltam annyira álmos. Mégis nem minden nap kel fel az ember fia kilenckor. Nekiálltam megtervezni a blogom sablonját. Kicsit módosítgattam, s hátteret változtattam:) Az unalmas szürkeség helyett szivárványos kompozíción megtalálhatóak most már oldalt is a „jópasik”:$

Egy ismerősöm mondta, miért pont ugyanolyan pasikat válogattam az oldalra? Igazából nem is egyformák én úgy érzem, talán tudat alatt sikerült kiválogatnom nagy hasonlósággal rendelkezőket. Így végigmérve már látom, mind az esetem:)

Hihetetlen az emberi elme. Totál véletlen alakult, de tényleg:P Mindegy, ez van. A legnagyobb átlagnak biztos, hogy szintén ezek a pasik jönnek be. Apropó pasik. Ma megint átrendeztem a képekkel kapcsolatos mappáim. S az exeimet könyvtáranként szétválogatva kiírtam egy DVD-re sok minden mással, több évnyi képpel. A gépről ezután végleg töröltem.

Sokkal jobbnak tűnik így, tuti nem futok össze velük semelyik meghajtón. Meg így a keresőben sem fog előugrani, ha képeket hajkurászok. Sajnos a fényképezőm jó hosszú tagokból álló kódokkal/számsorokkal látja el őket. Emiatt ha elkezdem az első tagokat a Windows 7-ben írni felül a kereső boxban mindig megkerülnek azok is, amik nem kellenek:S

Egyedül ez a szombati napom volt szabad. Holnap jönnek szülinapomat ünnepelni páran. Természetesen nem holnap lesz, hanem 24.-én. De minél előbb átesek rajta annál jobb. Úgy éreztem előnyét, ha most vasárnap lehajtjuk. Amúgy sem egy vidám nap szokott számomra lenni. De legalább jót kajálok, mert az lesz dögivel:)

Előre reménykedek, hogy nem leszek depis. Persze külsőre nem fog látszani ha mégis:) Közben a fejem az is zavarja, hogy mindjárt hétfő. Kezdődik elölről az egész huzavona. Meg az összes marha (tanár) egyszerre találta ki, hogy írjunk dolgozatot ebből-abból.

Nem nézek elé majd egy könnyű hétnek. Lehet nem is megyek. A másik, hogy ott a vezetés órám, amiről rendszeresen fájó, zsibbadó lábakkal esek haza:S Nem könnyű ám több mint két órahosszát egyfolytában figyelni, kuplungot nyomkodni, meg stb…

Ma estére azt hiszem ennyit. Összefoglalom még egyszer:

Szerencsére elkészülés közelébe jutott a „rühedvény” kerékpártároló:D A „tetvedvény” oldalsablon is sikerült. Az istent szétszidva, de mégis működik. Nagyon sok bajom volt vele. Hol elcsúszott a háttértől az oldal, hol pedig a háttér lett kisebb, s a betűk duplázódtak fel:S Ráadás muszály volt belemerülnöm a CSS-kód szerkesztésének bonyolult műveleteibe. Megígértem, hogy egy pár évig biztos nem fogok hozzányúlni. Talán már újra most sem tudnám megcsinálni. Remélem mindenkinek tetszik így, ahogy jelenleg van. Ez van, ezt kell szeretni!:P:)

 


Share |

Címkék: hétvége válogatás siker sztori mindennapok @ 2009.11.21. 18:28

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr191542249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása