Zene

Nem is meséltem még magamról e téren. Általában jellemző, hogy mindent meghallgatok. Kedvelem a slágerlistákon haladó összes zenét. Saját kedvenceim tára viszont csak nagyobb ennél. Évek alatt felhalmoztam hatalmas mennyiségű zenét. Ezek közt van Pop, Rock, Rap, Disco, Tektonik. Nem vagyok egy típusú zene függője. Vegyesen hallgatom őket.

Ha kedvenc énekesemről kell nyilatkoznom, akkor elsőnek Lady GaGa-t vágom be:) Egyszerűen lenyűgöz a csaj, annyi féle arca van, hogy azt nehéz követni. Mindig tud valami hihetetlent, botránkoztatót, s elragadót az ember elé dobni. Persze ahogy lennie kell, nem csak rajta múlik. A média igencsak irányítja a sorsát. Néha ezért szerintem nem is magát adja a nyilvánosság előtt…

A lényeg, a zenéi jók. Említhetném a Poker Face, Bad Romance, Paparazzi, stb… Ezeket általában mindennap áthallgatom. Ezen kívül kedvenc műfajom még a Rap is. Ezért Gaga mellett a kedvencem még T.I. Az szubjektív, kinek mi a véleménye róla, de szerintem veszett jól néz ki:$

Apropó: Néger pasikból csak nagyon kevés jön be:( Viszont aki bejön, az nagyon:P tegyünk félre minden gondolatot, mely akadályozna minket. Kinek nem tetszene egy izmos, helyes, magas, s nem épp apró (egyéb testrészére is értve) testalkattal:D?

Na ná, hogy nekem igen. Szóval T.I. a toppon van nálam. Zeneileg még felsorolhatom továbbá 50Cent-et, meg a Chamillionaire-t, esetleg Eminem is. Ha diszkós zenebonáról van szó, kihagyhatatlanul Freemasons, meg a többi ismert egyveleg. Talán még Paris Hilton – Nothing in This World című alkotása is szóba jöhet. Mixeket nem kedvelem sajnos, minden zenéből az eredeti verziók vannak meg. Nem tartom értékesnek egy más meglévő, s sikeres számnak az átdolgozott erőltetéseit.

Persze nem csak régebbi zenéken élek. Naponta frissítem zenetáram. A kedvenceket folyamatosan követem RSS csatornákon is. Youtube-ról letöltögetem a számomra tetsző elemeket pár kattintással. A rendszert alaposan beállítottam, így egy új könyvtárba automatikusan gyűjti a legújabb megjelent zenéket, melyeket ellát albumborítóval, s miegymással.

Nekem már csak át kell hallgatnom, s kiszórni ami nem tetszik:) Zenehallgatási szokásaim viszont eltérőek. Általában a mobilomon nem hallgatok zenét, nem hazsnálok MP3 lejátszót, meg semmi kütyüt nem hordok magamnál.  Miért? Flusztrálóan idegesítő hatással vannak rám a vezetékek, melyek a fejemen gabalyodnak. Évek óta szeretnék viszont egy menő bluetooth fülest. De sajnos mind olyan nyomorult:S Minek vezeték nélküli a telefon és a fejhallgató közt például, ha alapból a két füles rész össze van kötve? nekem teljesen vezeték nélküli kéne. Mondjuk ami hasonló felépítésű ahhoz, mintha két vezeték nélküli headset-et hordoznék. Az igazi szabadság ez lenne.

Persze széles-e világon van egy megfelelő erre a célra. Ami talán elviselhető lenne a mindennapokban az a korábban Motorola V8 telókhoz készült Motorola S9 bluetooth headset-ek. Tudjátok reklámba is elég sokat mentek… De még sincs a képben teljesen,  mert sajnos Moto logó van rajta, s nekem Samsung, vagy egyéb márka kéne. Hiszen nem illik a telómhoz:) Két külön világ.

Bár gondoltam már régóta, veszek egy új Windows Mobile okostelefont. S ahhoz már egyértelműen dukálna egy ilyen menő darab:) De sajnos állandó pénz hiányában talán sosem jutok oda. Mindig csak egy picike hiányzik. Jelenleg csak 18-20 ezer forint:S De mire az is meglenne pár héten belül, sajnos valamire mindig költekezni kell. Annyira idegesítő!

Szóval zenéről mára ennyit, holnapra elgondolkozok, s kedvenc színészekről is gyűjtök pár dolgot, meg filmekről. Igu blogjában láttam, hogy a nyáron összehasonlította a nálam Top pasikat:$ Az ötlet méltán szimpi lett. Talán összeszedem én is magam, s alkotok valamit:)!

 


Share |

Címkék: válogatás kedvenc önmagam @ 2009.11.20. 20:29

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr731540548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása