Vegyes történések

Nem vagyok magammal eltelve, ezt tisztázzuk le. De néha engem is érnek meglepetések. Zsinórban le is írom őket. Kezdem az autóvezetői tanfolyammal. Remekül haladok, egész sikerek értek benne. A KRESZ vizsgámon átestem, a vezetés meg annál jobban sikerülget.

Jelenleg kétszer voltam vezetni a rutinpályán, s azt mondta az oktatóm, még kétszer találkozunk, s mához két hétre mehetek is vizsgázni. Kaptam egy időpontot mely napon. Szerencsére minden téren megfelelt.

A suliban megvan minden. Végül is ma és holnap is lógással töltök minden percet. Nyílt nap volt, örömmel vállaltam a segítkezést. Mit mondjak jól is jártam, igaz be kellett volna mennem az órákra (pontosabban a hátralévő részükre), de letojtam mindet. Kimagyaráztam a tanárnak, hogy mennyire sok dologgal járt ez, s nem tudtam emiatt több mint négy órán részt venni. Amugy meg b*ssza meg, évi 1138 órát töltök abban a k*rva padban, kiszámoltam! Az a 4 óra mintha annyira számítana?! Menjen a p*csába!

Igen is kijár nekem a semmittevés, annyi jó helyzetet okoztam már számukra. Ha már közmunkásnak állok lassan, legyenek is hálásak. Sok munkaidőt megspórolnak velem az tény. Ha eldönthetném pl. bemegyek-e arra a bizonyos németórára, vagy akármire, hült helyem sem lenne a r*hadt épület felé! (Bocs ha vulgáris voltam, de a t*köm teli van vele:D)

Áttérek másra: Van egy fiú, akivel levelezek. Nem tudom elképzelni, hogy nézhet ki. A zsivány nem küldött magáról képet! De sok levelet toltunk már egymásnak. Hála égnek közel lakik hozzám:) Írásaiból kivéve viszont egy dologtól félek:S Leszűrtem elég művelt kis fickó lehet, de egy 17 éves emberről nehéz elképzelni, hogy tényleg ilyen széles körben látja a világot.

Meglepően komoly leveleket ír, művelt, ismer szinte rengeteg könyvet, amiket említeni szokott. Verseket, meg minden. Az tűnt fel, hogy átlagban felettem van szellemileg mindenben. Eszméletlen IQ-ja lehet. Félek túl „intellektuál”:$ Talán irigység beszél belőlem:) De ha egyszer találkozunk, remélem nem fog zavarni, mint így levélben:$

Ezen kívül a macskámmal kezdek újra egy hullámhosszon lenni. Mostanában sok gondunk volt. Nem könnyű ám egy ilyen döggel együtt élni:$ Akaratos ám nagyon, s ha valami nem tetszése szerint van ki is mutatja. Nem sok időm akadt rá.

Sajnos elhanyagoltam a törődést. Odatettem a kaját és ennyi. De ennek azt hiszem vége. Például az utóbbi napokban már újra együtt szoktunk aludni:) Reggelig összebújunk. Hatalmasakat szunyókálunk, én is jobbat alszok, ha érzem, h velem szuszog:)

Elég sok eltérésünk volt. Nem egyszer volt, hogy fújt is rám. Meg mikor meg akartam ölelgetni elszaladt. Holott ezelőtt sose csinált ilyet. Sokat kellett a monitor előtt gubbadnom, s ekkor mindig elé ugrott, meg dörgölőzött volna figyelemfelhívás érdekében. Ekkor elhajtottam, mert nem haladtam a munkáimmal. Bár kicsit már bánom, de így alakult.

Úgy érzem vele szent a béke most már. Újra nagyon figyelek rá, s a szemem csücske. Pont olyan kedves megint, mint azelőtt volt:) Egyik nap nézegettem a nagyon régi kis képeit. Mikor még picike volt. Annyira édes még ma is:) Bár sokat hízott, persze a minőségi macska étkek hatására.

Még 2007 nyarán kaptam. Egyik exemtől. A kapcsolatunk öt hónapos volt, ezt ünnepeltük. Sosem gondoltam volna, hogy pont egy kiscicát kapok. Kis kartondobozkával állított be, amiben mocorgott valami:) Hát felnyitottam a tetőt, s egy zabálnivalóan édes kis fekete cicus lesett ijedtem rám:$

Azonnal a legjobb társ lett számomra. Szinte egyik énem, a szívembe zártam mindörökre:) Imádom:$ - Viszont a srác akitől kaptam, hátt az engem biztos nem:S:( - Ilyen az élet, talán majd jön a következő, akivel újra ismétlődhet a sors, s kezdhetek minden előről míg vége nem lesz annak is... Már megszoktam...


Share |

Címkék: vélemény mindennapok magány depi nyavalygás @ 2009.11.19. 20:39

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr781537803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása