Kapcsolatfelvétel - ide írj!

Kedves Olvasóim!

Sokan nem tudtok kapcsolatot teremteni nekem, pedig egyértelműen lehet privát üzenetet is küldeni komment helyett a bloghu rendszerén át. (viszont ezt hiába magyarázom és mutatom meg bárkinek, senki nem találja) Volt aki kapcsolatba akart velem lépni, és szeretett volna üzenetet küldeni, én válaszoltam is neki a nickjére - de sosem jelentkezett. (sokan még a beérkező üziket se lelik meg)

Hála az Outlook új szolgáltatásának nem kellett mailcímet gyártanom, simán csak egy Alias mezőt hoztam létre, amivel egy fiókon belül több címre is tudok fogadni leveleket. Szóval. Az alábbi címre írhattok nekem és megpróbálok mihamarabb válaszolni!

" anothergayblog@outlook.com " várom kedves jelentkezéseteket:) így személyesen is fel tudjuk venni a kapcsolatot. Köszönöm, hogy olvastok és követtek a mindennapokban. Mostanában többet fogok majd írni, mert valószínűleg új állásom lesz és több szabadidővel rendelkezem majd.

További szép napot mindenkinek!


Share |

@ 2012.10.16. 10:40

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr644851570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása