Titok

Hm. istenem! tudtam mindig nagyon jól, hogy remekül tartok titkokat. Nagyon profi vagyok benne, a hallgatás az aduászom. Szóval jobb ha most már véglegesen bejelentem: Nem vagyok szingli már lassan 5-8 hete. Igazából nem számolom. Egy "kapcsolatot" nem az definiál h ünnepeljük havonta, számoljuk mennyi ideje tart, és megnevezzük mettől kezdődött (mintha csoda lenne h x hónap megvan) egyszerűen nem érdekel. Kinőttem már ebből. Most élek:))


Share |

Címkék: Címkék @ 2012.08.31. 15:33

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr954744115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása