Pótlás

Mit kell mondanom, elég döcögősen és problémásan indult a szünet, de talán így a vége felé elmondhatom, hogy jó volt (még vége sincs xDDD). De magam tehetek róla, hogy szó szerint elbasztam. Sokat rohangáltam, volt családi látogatásdömping is. Aludtam és feküdtem több napot, ami aztán órák számában rendesen elvett… Nem volt tehát jó a szünet a saját szempontomból.

Más nézetből igen. Kipihentnek érzem magam, és jókedvem van. Ráadás hamarosan egy héten belül egy évesek vagyunk Millow-al:) Mondjuk nagyon ellustultam, mert már blogot is szinte nem is írok. A másik blogom meg szintén pihenőben fekszik, kitudja (talán érettségi óta?) Ajjh bele kéne húznom, mindig azt mondom magamnak h „nincs semmire időm” holott lett volna, de nem csináltam semmit.

Ismerős?:D nahjóó. sokat változtam az a másik téma, most nem megyek bele. Jó Pesten és ahogy éreztem a családi kapcsolataimnak is nagyon jót tett ez a 120km-er távolság. Sokkal nyugodtabb vok és nem stresszelek annyit, báár az ősök hétvégén néha kitudnak akasztani. Meg a hétköznapi kis dolgok.

Az osztály és a közösség jó, bár igazából mostanában kezdjük sulin kívül is tartani a kapcsolatot. A szobatársakkal (koliban vok és két fő van rajtam kívül) jól kijövök és buliztunk is már. (meg ittunk – nemcsak múlt időben hanem rendszeresen is xD). Meglepő, hogy kurvajól elvok heteró közegben:D persze az alapCO-k már az első 2 hétben megvoltak a fontosaknak.:D

Uhh mit írjak még? jahm van munkám, minimálbért+családit kapnék elméletben, hát a valóságban olyan összevissza és olyan szedettvedettül és rendszertelenül dolgozom, hogy nincs is munkarendem. Hol megyek, hol nem és nehéz előre tervezni… ráadás mikor felkerültem semmim se volt, meg azóta se (nah kicsivel több azért) de az isten pénze sem elég, mintha vizet vinnék a kezembe úgy folyik el a pénz:( Neembaj bizakodom, lehetne sokkal rosszabb is.:) elvégre délutánonként van időm 2 órákat szunyálni – az pedig megfizethetetlen luxus!:D:$ ha ez megvan akkor happy a világrend.

A melegblogosokkal elkezdtem találkozgatni, nemsokon vagyok még túl, szóval aki élő kapcsolatot akar velem felvenni, az ne habozzon, írjon! (ez a reklám helye! :xD)  a gond, hogy amikor ráértek akkor én nem, ha én érek rá akkor meg fordítva ti nem! mivan már? mi a fenének ilyen elfoglalt mindenki fenn a nagy faluban?:D


Share |

Címkék: blog suli pénzügyek pest @ 2011.11.04. 17:10

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr93353861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása