Elfoglalva...

Nagyon rég nem írtam már bejegyzést. Mióta fennvagyok igazából annyira zajlik az élet, hogy írni sem tudok. Időm bár van mindenre, onthatnám a szövegeket - mégis jobb dolgokkal foglalom el magam. A héten sok emberrel találkozok, mire megpróbálom felépíteni az új ismerősi körömet. Stabilizálni régebbi ismerettségeket - egyszóval nagyon sűrű a program.

Az elmúlt heteket tartós munkakereséssel töltöttem, már a jövőhéten munkába akarok állni, teljes munkaviszonyban berendezkedni. Szeretnék otthonról elszakadni és ritkábban hazajárni. Bár nem egy etikus dolog, de nem akarom, hogy függjek bárkitől is. Igaz kollégiumban lakom, kedvelem a helyet és nagyon tetszik - jó a társaság is, ennek ellenére mégis törekszem rá h hamar továbblépjek. Anyagilag is ha az utazások költsége kiesik, nagyonsokat jelent számomra.

Életcél? Nincsen, pénzre van szükségem... Szabadidő az már adott. Szeretném Pestet megismerni és minél többet ingázni, hogy láthassam a párom is. Egyenlőre elméleti és gyakorlati síkon sem szenvedne hiányt a kapcsolatom, mert mindig lenne rá időm. a Valóságban ehelyett mindig akad valami ami gondokat okoz. Mégha az ember nagyon is koncentrál rá h ne kövessen el hibákat. Mindössze szeretnék ezen a téren is nyugalmat:

Hiszen a motiváció is sokkal másabb, ha a magánéletemben rendben van minden, akkor a munkámban és a közösségi élet számos területén jobban tudok teljesíteni. Tapasztalatból mondom. Változtam mióta fenn vagyok? Alapvetően nem, sokkal nyugodtabb lettem, ráérősebb, és egyszerűsödött a gondolkodásom. Elhagytam sok olyan megszokást ami velem jött vidékről...

tetszik a forgatag, hogy mindig történik valami. rengeteg ember rohan az utcákon, hatalmas tömeg. Olyan hihetetlen, hogy mindenkinek van célja és mind megy valahová. Pest nekem többet jelent, mint az el tudtam volna képzelni. A jót mindig könnyű megszokni. Mindössze az étkezésre és a napirendre kéne odafigyelnem, mert az elég káosz. Azthiszem mára ennyi - majd jelentkezem:)


Share |

Címkék: mindennapok pest @ 2011.09.30. 17:17

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr403268116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása