Pletykafolytató...

A pletykaindító rovat hozzám is elért, ezért illő lenne folytatnom:$ Ha jól tudom először Captain, Maxen táján vettem észre (lassan körbeterjed), végül Meztelencsigánál is olvastam. Sajnos én vagyok a kakukktojás, mivel a bloggereket személyesen még nem ismerem. (még…) Viszont valahogy én máshogy szemlélem a dolgokat…

Talán én olvasom a legtöbb blogot is. RSS olvasót használok, és perpillanat már 62 blogot figyelgetek kedvenc oldalaim mellett. Mindegyiket rendszeresen követem, viszont mostanában kevés időt töltök kommenteléssel. Kedvenc blogjaim száma lecsökkent már 8-ra.

Vannak bloggerek, akik így internetes külsejükben pozitív benyomást keltenek, kifejezetten bírok kettőt, akikkel rendszeresen beszélek, néha napi-szinten, ha fennlátom őket MSN-en. Vannak, akiket nem bírok, valamiért nem szimpatikusak, nem ébresztenek bennem jó benyomást (három fő). S azokat se kiemelkedően, akik azokkal vannak jóban, akikkel én nem (páran).

A bloggerek közül szerintem senkivel se bújnék ágyba, hiszen egy adott ismeretségi körön belül nem ismerkedem (bár 2 ember nagyon jól néz ki), és messze ívben kerülöm a „mindenki-mindenkivel körfolyamatokat”, s ezekbe bele se akarok kerülni. Amúgy is gyűlölöm, h minden meleg ismeri már egymást…

A jövőben szeretnék közel kerülni pár emberhez barátilag, de tisztában vagyok azzal, hogy az interneten mindenki felvesz egy külsőt, szóval lehet nem is olyanok vagyunk, mint a valóságban. Ki fog majd derülni. Vannak, akik mostanában eszméletlen unalmas és nagyon körülményesen fogalmazott filozófiai stílusban írnak, ezért leszoktam valamely blogokról. Sokszor olvasatlanul hagyom, hogy majd lesz hozzá kedvem. Több hozzáfűznivalóm nincs…


Share |

Címkék: blog @ 2010.10.24. 15:09

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr162395201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása