Utalványozás

Megváltoztam, meg kezdtem a teljes költségtakarékossági áttéréseket, melyekről régebben írtam:) Hamarosan komoly melóba is kerülök (nem csak kerülgetem azt), s elkap engem is a gépszíj:) Persze nem lesz annyira megerőltető, ismertek engem, mindig előbb gondolkodom, s akkor melózok, ha látom, tényleg megéri…

Kezdetnek elkezdtem, de otthagytam két röpke héten belül a Meló-diákos melózást. Hiszen alávalóan és sunyin, egyszerűen semmit, elhanyagolhatóan minimális és deficites, a munkát nem megbecsülő óradíjakkal szúrják ki a szemed. Uzsorahaszonnal... Ami után megfordul benned, egyszerűen nem is érdemes dolgoznod, és felkelned reggel, úgyse kapsz érte szinte semmit… (sajnos)

Ráadás, mert diák vagy, azt hiszik, kihasználhatnak, már akit, engem biztosan nem…:@ Am az internetes munkáikhoz általában többe kerül a saját számítógépem teljes üzemeltetési költsége, mint maga, amit utólag fizetnek…- amiből még a kb. 40%-át eladózod…állam bácsi lecsórja hamar… (persze nem mindenki majdnem egy szerverrel áll neki, de azért is megalázó…)

Először változtam az utóbbi hónapokban a költségek terén. Március óta minden fillérre nagyon figyelek. Ezért az új elmélet alapján, szépen elkezdem elfelejteni a kézpénzt. Ezzel lehet a legnagyobbat spórolni, úgyhogy javaslom mindenkinek.

A munkáltatóknál lehet igényelni, főleg ha a családban mindenki dolgozik különféle utalványokat (fejenként kér mindenki, s ezzel összefogva elég sok összegyűlik). Ebből adódóan alakult ki, hogy mostantól ha elmegyek a kis/nagyboltba, akkor azt étkezési utalvánnyal fizetem. (pl.: Sodex ho Pass)

Ha a pizzériából pizzát rendelek, vagy veszek a suli felé menet uzsonnát és egyebeket, azokat meleg-vagy hideg étkeztetésivel fizetem. Szintén ilyen jeggyel van kiváltva már a sulis menzás kajálásom is, melynek hamarosan vége szakad, mert vége az iskolaidőszaknak. Eggyel több ok marad, hogy a ruházati cuccokat valamilyen más utalvánnyal vásároljam, amit ennek helyébe cserélek.

Az elektronikai cuccokat is lehet ilyen jegyekre venni, mivel sokfajtájuk ismert, akár van külön bútor és lakás kiegészítők vásárlására alkalmas is. Aki alaposan kijárja ezeknek az igénylését, vagy a lehetőséget, hogy esetleg kaphat, s beszerzi őket, azoknak sokkal könnyebbek lesznek a mindennapjai. Lásd.: hetek óta nem nagyon használunk készpénzt, csak a drágább dolgohoz.

Az internet, a mobiltelefon, a vezetékes, és egyéb kommunikációs technikai dolgok eCafeteria keretből valósulnak meg. (vagy T-Home – akinél minden egyben van) Az autó tankolása pedig benzinegyenleg-kártyával. Ezeket az apróságokat ki lehet fokozni egész jó szintre. Lehet nyomtatópatronoktól kezdve, sima A4-es papírlapokig, mindent ilyen támogatásokból beszerezni.

Amiért természetesen fizetsz, csak valamivel kevesebb összeget, mint az eredeti ár. Azért éves szintre felszámolva, jelentős lehet a megtakarításod, természetesen pár hónap alatt még annyira nem látszik… Szóval Popov gazdasági és pénzkezelési tanácsait olvashattátok ismét a blogjában:D Most gyorsan abba kell hagynom, mert még sok a dolgom, majd írok, ha lesz időm:P

 


Share |

Címkék: pénzügyek @ 2010.06.01. 19:06

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr822048648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása