Tervek, gondolatok, ötletek, a hétköznapokban...

Nagyon nehéz, valahogy néha elvesztem a reményt, hogy kevés idő alatt lehet sok pénzt keresni. Körülbelül 1-2 hónap alatt akarok kitermelni annyi pénzt, amennyi szükséges a jövő évi ballagásom utáni több mint egy éves életszakaszomra… Mindezt tegyem úgy, hogy mellette semmiben se szenvedjek hiányt, s önmagamra tartott életszínvonalam megtartsam stabilan. Mindenesetre azért terveim vannak, sokfélék…

Mivel általában multifunkcionális ember vagyok, több kisebb dolgot együtt valósítanék meg. Viszont nagyon sok dolgot kell alaposan újraterveznem, s ismét átgondolnom hozzá. Itt van az új internetes portál terve, mely már többszöri újratervezés után, ha elindul, várhatóan talán egy kis szeleltet tudna kiszakítani a magyar számítástechnikai oldalak portáljából…

Szeretném kihasználni azon istenadta szerencsémet, hogy amibe belefogok, az általában sikerül is. Eddig még nagyobb szívásom sosem volt, ami miatt feleslegesen valami összegeket áldoztam volna. De, hogy ne csak a pénzügyekről legyen szó, ezért írok értelmesebbekről.

Elég borús volt az ezelőtti bejegyzésem, szerencsére már sikerült visszazökkennem a lelki gödörből. Valamiért, mint a „sinus-görbe” olyan az életem, egyszer fenn – aztán lenn. Ez alatt a lenn szakaszon, teljes összeomlást kell érteni:D Sajnos egyedül a szerelmi életem az, melyben soha semmi sikerem nincs, s most, vagy már jelenleg nem is próbálkozok semmivel, mert savanyú a szőlő – ahogy a mondás tartja…

Simán csak nem hiszek már benne, nem hiszek a szerelemben, érzésekben, nem hiszek a szavakban, tettekben, reakciókban, bizonyításokban, férfiakban, szexben, hiszen úgy is mindenki csak egy kaméleon – aki egy álcát öltve él. S pontosan azt mutatja felém, amit látni akarok, erre pedig nincsen szükségem:(

Közben esténként érdekes módon Enrique Iglesias számokat hallgattam, s tök jókat fedeztem fel. Egyes mappáimban több teljes album lakozott, s voltak számok, amit nem jöttek be, párszori hallgatás után viszont már feküdt a téma. Sokszor mikor este fáradt az ember, a lassúbb, könnyebb számok jobban segítenek elaludni.

Beszélek Facebook-ról is. Megjelöltek újra jó páran, s én is osztottam pár jelölést. Lassan több bloggert is beazonosítottam, nick – arckép – írás – stílus…stb szerint, ezért még továbbiakat majd később fokozatosan jelölgetek:) Kicsit újítottam a kommunikáción is. Mint meséltem elkészült a teljes ismerősgarnitúra rendezése a csoportokba. Beszereztem új, modernebb és okosabb widgeteket is. Van asztali kliensem, van böngészőben is mini alkalmazásom, emellett a Windows intézőbe is beültettem rendesen. Hiszen már alapból a sajátgépből van lehetőségem állományokat feltölteni.

Megoldottam az iGoogle kezdőlapomon is a Facebook integrációt, s végre fejből megjegyeztem a mobilról is elérhető ingyenes Facebook címét:D (0.facebook.com), mert eddig mindig rosszul írtam be… Regisztráltam SMS küldő oldalra is, megszűntettem pár régi logint, amit nem használok majd… Folyton egy éve azon dolgozok, hogy a sok-sok fiókom számát csökkentsem, s szépen mindent egy darab Live fiókba összesítsek. Eddig 27 internetes regisztrációm maradt. Beleértve minden közösségi oldalt, társkeresőt, e-mail címet, tárhelyet…stb

Ráadás minden második héten jelszógenerátorral cserélem mindegyiknek a jelszavait, hogy sose lehessenek feltörhetőek… Szóval elég paranoiás és pesszimista lettem mostanában. Rég meg akartam ezeket már csinálni, de mindig más dolgok foglaltak el. Közben látom, hogy pontosan 4 hét múlva már lesz időm rendet rakni az asztalomon, s minden egekig tornyosuló, keveredő könyvet, alkatrészt, modellt, cd/dvd-t stb… bedobozoljak. Jön majd egy kisebb nagytakarítás is:)

Kezd visszajönni néha a döntésképességem, s próbálok még határozottabbá válni. Ezzel egyetemben szenvedek a mértéktelen feledékenységben. Így a suli vége felé nagyon fáradok már agyilag. S sokszor már minden mozzanatot fel kell jegyezni a telómba, hogy ki ne essen valami. Pl. a fakultációs leadási papír elkészítésén is túl vagyok, s muszáj lesz hétfőn leadni, mert ha akkor nem, akkor megint csak halogatás lesz és kifutok az időből.

Egész napot elülöm a gépnél, s mégsem érek el semmit, mintha semmi se történt volna. Újonnan nem öt percig, hanem több óráig írok egy bejegyzést. Mert mindig bezavar valami, s újra vissza kell hangolódni arra, amit csináltam. Nemsoká ez ellen drasztikusan csökkenteni kezdem majd a majdnem 500 feletti MSN partnerlistámat is. Újra nagyon sok felesleges ember van rajta. Szóval Off-olnom kell:D

Más nagyon nem is jut eszembe több. - Jah télleg, a Nokiától ismert QT fejlesztőkészletet és az új MeeGo 1.0 rendszert tapasztalgatom, emulátor hiányában, egy asztali gépre is felvarázsoltam. Hiszen az új mobilrendszer egységesen laptopon, Pc-n, és mobilon is egyaránt futtatható:) Érdemes kipróbálni, teljesen más a filozófia, nem telefonként tekintenek az okosmobilokra, hanem miniatűr személyi számítógépként szemlélik, a netbookokat pedig inkább hordozható mobileszköznek… Szal ötletes, s ígéretesnek tűnik eddig, ráadás teljesen ingyenes az egész rendszer. Eddig sem titkoltam h a Microsoft, és a Samsung megoldásain kívül talán a Nokia új (nem Symbian alapú) platformja áll legközelebb mostanában hozzám:)

 


Share |

Címkék: gondolatok pénzügyek önmagam kockaságok @ 2010.05.27. 15:37

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr152035723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha ajánlhatok valamit: Ne vessz el a részletekbn - de ne is dobd ki őket :)
@defalla: Próbálok azon lenni...:)
süti beállítások módosítása