A nagy nyári tervek...:xD

Igen ez a tervek jellemzően igen kis kaliberűek… Viszont, mint tudjuk a legkisebb dolgok végrehajtása a legnehezebb tevékenység:S Összegyűjtöttem tehát a nyárra való tervek közül a több mint egy éve égetően fontosakat, melyek minden egyes nap eszemben vannak, de mire eltelik egy újabb hét, vagy eljön egy délután sosem marad rá idő s a „majd holnap” szöveggel lerázom. Ebben nem lustaság van, hanem az idő hiánya, mikor már elkezdhetném, jön valami más, ami miatt elodázom.

1.       (mostani hónapban tudom, semmivel sem tudok elvégezni, de álmodoztam a nyárra.) Június 14-15 felé várhatóan időm szakad arra, hogy szeretném több mint 8-9 hónap után (!) kitakarítani a szobámat, s a szekrények tetejét letörölgetni, ezek után pedig megtakarítani a Tv-t a portól, a számítógépet kiporszívózni, a hangfalakat rendbe szedni. S ezernyi apró porcicákat gyűjtő helyekkel leszámolni… Ez mellett a távkapcsolóban kicserélni az elemet, mely nevetséges, de még mindig nem történt meg 6 hónapja!?

 

2.       Tavaly nyár elején feltett fali posztereim (főleg Lady Gaga) már aktualitását vesztette, szeretném így egy év után újakra cserélni, persze szintén róla. De mivel ezek majdnem egy egész falat foglalnak el, sosem tudnék belefogni, remélem június közepén a szobatakarítás után lesz időm rá… Ha elkészült egyszer:D

 

3.       Júliusban hihetetlen dolog fog történni! Úgy saccoltam július 10-zen „x” valahányadikán végre meg fogom mosni idén év eleje felé vásárolt új kerékpáromat!… Ez rekord lesz, mert általában az előző bringámat kétévente mostam egyszer (lassan sohanapján kiskeddig halasztva), az is nagydolog volt:xD Általában az esőre toltam ki, ha nagyon mocskos volt, mert megmosni sosem volt időm… még vízzel sem tudtam meglögybölni:D

 

4.       Szintén július közepére tervezem az MP3 lejátszómra zenéket felmásolni, amit már tavaly októberben újraformáztam, hogy a kocsi USB-ajzatában hallgatni tudjam:D – eddig mindig elmaradt… Ezenkívül ekkorra tervezem a telómra is rámásolni ezeket… de erről már írtam egy bejegyzést, és említettem a tarthatatlan állapotot, hogy 2008 óta ugyanaz van rajta még, ezért már nem is hallgatok zenét:xD

 

5.       Van két rendszeresen működő gépem, amik üzembe vannak, van egy harmadik, mely a szekrényben pihen, de nem használom. S van egy negyedik is, ami több mint egy éve van szétszedve (!), mert alaplapi egységeket akartam benne cserélni… Azóta már lassan el is felejtettem, mit hova, milyen csavarokat merre raktam, s mi hogy volt. Pedig minden cucc, felszerelés megvan hozzá. Több mint egy éve szétszerelve áll, szintén a szekrényben trónol, de sosem tudtam összerakni, mert egyszerűen nem értem rá! Idén július végén ezt is meg fogom csinálni!!!:D Már csak azért is…:xD ez már szégyen… olyan ez, mint hogy a „suszternak van a legrosszabb cipője” valahogy informatikusként s így van, a saját dolgaim vannak a legszarabb állapotba:S

 

6.       Több mint 30 képet meg fogok festeni nyár végéig… Ezt augusztus utolsó hetébe és szeptember elejére tervezem, s az ihletet a Németországban töltött hónap fogja adni (ha lesz belőle valami, enne kse anyagi okai vannak, inkább csak az IDŐ az IDŐ az IDŐ!!! – annyira útálom hogy ebből van a legkevesebb!:S

 

7.       Szintén nyár végére tervezem a gőzgépmodell befejezését, hiszen nagy lendülettel láttam neki pár hete, de megint csak itt áll körülöttem. Pedig nagyon jól haladt volna, de még ha suli sincs, akkor se tudnék mit csinálni, mert egyszerűen más dolgok ömlöttem a nyakamra. A fáradtságtól kimerülve, pedig a maradék pár órát a napból a Facebook-on baszom el, amiért nagyon haragszok magamra…:S Szóval ismét főleg estefelé, este 8tól már minden egyes perc kincsnek számít, mégsem élem meg őket:S

 

8.       Elmélyülten minden napra tanulok valamennyi németet, s megpróbálok felzárkózni belőle, mert egyszerűen egyre égetőbben fontos. Emiatt sajnos alább kell adnom a töri emelt szakból, középre, s már azon is agyaltam az informatika emelt érettségiből is le kell vonnom, bár még nagyon tartom magam, mert sajnálnám, hiszen ötösnél rosszabb jegyem nincs belőle:( De félek nem tudom majd tartani a szintet és nem tudok vele foglalkozni. Fokozatosan terelődök közben a telekommunikációs, mobiltelefonokkal/okostelefonokkal foglalkozó témák irányába, s meg akarom tanulni többek közt a Windows Phone 7 fejlesztőkészlet profi használatát (valami tanfolyam szerűséget keresek ezügyben) és az XNA/Silverlight alkalmazások fejlesztését is…

 

9.       A bevállalt munkáimat alaposan elvégzem, hiszen a pénz nagyon kell, ezért a nyarat intenzíven fogom tölteni. Jövőre érettségizek, s utána már önállónak kell lennem, persze segítséget és támogatást kapok ez ügyben, de mégis saját magam akarom a céljaimat megvalósítani… hiszen maximalista vonalam ezt kívánja meg. Ahogy kell, mindegy hogyan, valahogy mindenképp kikaparom a gesztenyét. Eddig is megéltem a jéghátán is, hiszen szinte minden felé érdeklődök, s mindenben tudok alapot találni.

 

10.   Év vége felé már komolyan el kéne filóznom rajta, hogy mi lesz a párkereséssel. Kicsit az életemet is tervezni kéne, hiszen erre nyáron egy perc időm sem marad, s szerintem ismerkedésre sem:( Szóval kell egy olyan személyt találnom, egy olyan srác személyében, aki hozzám hasonlóan, kirívóan határozott, ambiciózus lelkületű, valóságban élő, tervekkel rendelkező, döntésképes akár tizenvalahány évekhez is, emellett akar egy nyugodt egzisztenciával rendelkező, biztos, stabil, és monogám életet élni váratlan meglepetések nélkül velem!


Share |

Címkék: válogatás ciki @ 2010.05.20. 20:30

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr872019053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása