Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Válaszbejegyzés:D

Egy igen erős bejegyzés megihletett tegnap délután. Lestem ki a fejemből, s rájöttem a szexuális hovatartozáson belül a melegnél megszokott aktív/passzív/uni kifejezések használata csak nézőpont kérdése. Mindenki máshogy érzi, látja, tapasztalja ezeket a kialakult szavakat, pontosabban azok valóban fedett tartalmát. S elérkeztünk oda, hogy mélyebb magánszférába evezünk. Popov erősen magánéleti dolgokra is kitér!:)

Talán felfoghatjátok amolyan véleménynyilvánításnak, vagy akár válaszbejegyzésnek is. Lényeg, a megítélés nézőpontja, merről kezdjük átvitatni a témát. Rólam tudni kell, hogy az átlagemberekkel ellentétben sosem standard vonalakat követek. Valamiért bennem, annyi minden más, hogy azt nehéz lenne papírra/könyvbe vetni…

Érthető ez a szexuális dolgokra is. A legelején, meleg életem kezdetén, anno 14 éves korom környékén még nagyokat néztem, miért kérdezi a cseten mindenki az alábbi rövidítéseket: „a?/p?/u?” Mit jelentenek? Annyira groteszknek tűnt, hogy nem bírtam köztük dönteni. Ezért a mai napig azon a síkon mozgok, hogy az Uni csoportba tartozom. De vajon mit érez egy Uni, miért különb, mint mások, igazak-e az előző bejegyzésben írtak? Személyes interjúm következik:

Valahogy én az körül közelítem meg a stabil témát, hogy igazából Meleg vagyok. Az, hogy meleg vagyok, férfi létemre azt jelenti, hogy a fiúkat szeretem szintén. Ezért úgy érzem, az én lényemnek, természetemnek, vágyaimnak, elképzeléseimnek teljesítéséhez egy fiúra van szükségem mind az életben, mind pedig az ágyban. Eddig tiszta is a dolog. Most jön képbe a valóság, s kicsi bonyolizálás. - Részben érdekes elméletnek találtam, hogy az aktív-passzív kapcsolatban a fiú-fiú viszony közül egyikőjük a szex alatt, amolyan „női-passzív” szerepet vesz fel.

Én viszont magamból kiindulva úgy érzem, azért vagyok meleg, mert nekem nincsen szükségem a kapcsolatban bármiféle „női” tehát passzív megnyilvánulásra. Ezzel párhuzamban, nem tartom magam eltérőnek sem, nem vagyok passzív sem, tehát nincsen szükségem arra, hogy valaki felettem férfi jellemet öltsön egy percre is. Férfinek tartom magam, s egy hasonló egyenlő társ személyében szemlélem a világot.

Valamiért az olyan kapcsolataim, ahol nem uni srác volt jelen, hamar tönkrementek, erre idővel rájöttem. Ennek sajnos az őszinteség hiánya volt a gond. Esetleg az igaztalan kijelentések, holott volt rá példa, hogy kiderül, nem is uni az, akivel járok, de addigra tönkrement a kapcsolat. Úgy érzem ez egy meglepően egyszerűen megbeszélhető dolog lett volna, mert kellőképpen tudtam volna alkalmazkodni hozzá akár.

Sokan mondták már, érdekes és különleges ember vagyok, s nehéz olyan embert lelnem, akivel a harmóniát megtalálom minden téren. Mert akár hiszitek, akár nem, az aktív/passzív énem aránya olyannyira stabil, hogy egyik felé sem tudtam az évek alatt elhatárolódni. Ennek vannak hátránya is, de sok-sok előnye, amit ki is fejtek.

Határozott uni létemre akkor vajon mi dönti el az aktuális szerepet? – Ez nálam nem függ mástól, mint a pillanatnyi hangulattól, helyzettől, érzésektől, vágyaktól, s a partnerem aktuálisan hasonló elképzelésétől. Jellemzően a szexben számomra ez a kiszámíthatatlanság kifejezetten izgató. Nem tudom mi fog történni, nem vagyok tisztában vele mi lesz, változatosságot, sokféleséget hoz a hálószobai életbe. Sokszor a szex kezdetekor még nem, csak annak folyamán döntődik el, pillanatnyilag ki fogja majd az egyes szerepeket felvállalni.

Egy állítás szerint, mely megfogalmazódott, ez akár káoszt is eredményezhet. Viszont hosszú távú kapcsolat alatt úgy érzem, lehet stabil, s erős kötelék a két fél közti egyenlőség. Hiszen általában az aktív/passzív párocskák közt is amolyan „vetélykedés” jön a felszínre – vajon ki az úr a háznál? Természetesen ez uni viszonyok közt is fenn állhat, de egy idő múlva ez az egyenlőség bestagnál. Egyedül az életemben sajnos csak két olyan srác volt, aki masszívan uni volt, akár én. – Valahogy csak velük működött elég csiszoltan a dolog…

Szóval mindenkinek lehet más és más gondolata erről, talán minden egyes ember máshogy élheti meg. De úgy érzem olyan ez, mint a csokoládés, és a vaníliás fagyi. Mindkettőt szeretem, mindkettőt fogyasztom. Amelyik abban a percben jobban tetszik, vagy akár mindkettő… Ebben nincs szerintem semmi rossz:P Ellenvetés?...

 


Share |

Címkék: szex @ 2010.02.25. 17:39

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr441790127

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi a szerepe az aktívnak, mi a dolga a passzívnak, és mi marad az uninak? 2010.03.02. 16:28:49

Régóta szeretném tisztázni, vajon hol vannak a határok, mi a szerepe egy meleg kapcsolatban az aktív férfinak, mi jut a passzív fiúnak, és hol van ebben az uni srác. Azonban

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása