Gőzöl a fejem:S

Kiborultam, szétestem, életem sincs. Nem volt ma kedvem írni, de most mégis ezt teszem pár sor elejéig. Néha elszakadnak a húrok, nem tudni mitől, de megtelik a pohár. Végeláthatatlan csapások sora ért ma. Teljesen magam alatt vagyok. Most gyors, lényegre törő, s fontos dolgokat említő leszek, mert mindjárt elalszok.

1.       Késtem a suliból, 7:40kor még javában a hajam igazgattam. Emiatt 8 után értem be. Túlzottan nem siettem, mert tudtam úgyis kések, az az 5 vagy 10 perc már mindegy...

 

2.       A nap jól kezdődött, elém tettek egy csinos kis angol dolgozatot, ami tudom, hogy úgy is egyes lett. Nem sokat akarok rajta civódni így jártam. Igazából nem volt rá időm tanulni, ki se nyitottam a könyvet. Tulajdonképpen alig voltam itthon a napokban, mindig máshol, vagy esetleg út közben neteztem. Szóval életem sem volt. Kisebb gondom is jobban foglalkoztatott, mint ez. Am még a blog bejegyzéseimet is úton-útfélen írtam, sőt be kell vallanom, van vagy tíz előre megírt témám, de sosincs időm átnézni, és közzétenni.

 

3.      Német óra volt, annyira gyűlölöm azt a vén némbert. Alig bírom napról-napra elviselni. Szerintem ő hozza rám a balszerencsét. Ma történt ugyanis, hogy hátul lestem ki a fejemből, mikor egyszer csak kezemben volt a körzőm, s az egyik tollamat szereltem, mert kifogyott. Ezzel feszítettem szét, mert nehéz leszedni a fejét. Egy váratlan pillanatban a körzőhegy megcsúszott, s a teljes hegye a mutatóujjam körme alá szaladt be. Majd behugyoztam a fájdalomtól:S Ráadás vérzett, mint állat. Teljesen lesokkoltam. Aztán kénytelen voltam összeharapni a nyelvem, s a felszakadt körömréteget letépni… Szal nagyon gusztusos volt:S De így nem fájt annyira, mintha otthagytam volna. Percekig hűátöttem vízzel, annyira égett. Ki kellett kéreckednem. Am most be van kötve...

 

4.      Regiztem erre a Gaypoint lapra. Szám szerint egy napon belül 28 új levelet kaptam:@ teljesen elment a kedvem az egésztől. Csomó hülye ribanc, meg a farkát kínálgató barom irkált csak. Kiborultam rajta, hová halad ez a világ…?:( Sokak a biztonságos szex fogalmát sem ismerik, szóval ez nagyon kiábrándító. Már látom, hogy a sok-sok hülye köcsög honnan kap AIDS-et és annak társait. Meg is érdemlik, forduljanak fel benne. Összevissza mártják egymásban a farkukat. A másik pedig, pedig a 40+-os pedopapa hajlamú vének tanácsa. A saját apám 35 éves múlt(!). Hagyjanak már, eszemben sincs még egy apukát akarni, s nem is kérek, senkiből aki a 17-19 éves korhatáron kívül van! Értsék meg! Hiába írom ki, akkor is pötyögi az üzenetet. Vegyen fel egy szemüveget, ha már vakegér. Csoda h ennyivel azt a bizonyos lukat az ágyban megtalálja, ha a kiírást nem veszi észre a lap közepén!:xD

 

5.      Sok dolgot említhetnék még, de utolsónak a vezetést bontom ki. Ma nagyon szarul ment. ki is akadtam az egészen. Elbasztam mindent, gyalogost elfeledtem elengedni, nem adtam egy elsőbbséget, aztán egyszer rossz sávba tértem ahol dugóban ragadtam, mivel záróvonal létére már nem jöhettem vissza. Aztán nem bírtam parkolni se, teli volt kocsival minden egy árva hely se volt, végül akkora tumoltus lett, h csak utcákkal arrébb bírtam egy helyet lelni. Ha tudnám h ilyen, bele sem kezdtem volna, ezen a pénzen vettem volna sok más dolgot, pl. megtoldanám még 150 ezerrel, s egy ultra High-End laptopot vennék. Esetleg a jelenlegi gépem eladnám, ahhoz a jogsi árát + 150e-t tennék, kijönne egy fullos MacBook Pro + egy Iphone 3GS kártyafüggetlenül. Visszatérve, nem gondoltam h ennyi nyűg lesz a jogsi szerzéssel, bár ha azt nézzük még semmin sem buktam meg. a KRESZ, Rutin, Eü. vizsga, stb… is elsőre sikerültek. Imádkozzatok a Forgalmihoz…!

 

El sem hiszem, hogy párat tudtam említeni a sorból. Ezek voltak a jelentősek, majd egy összefoglaló bejegyzésben az egész 2010-re vonatkozó aggodalmaimat közzéteszem. Abban lesz jó pár ilyen, csak sikerüljön leírnom mindet. Lehet a végén több részes bejegyzés-sorozattá nő.

Am ráálltam valami új bogyóra. Egy táplálékkiegészítő, poersze nem edzéshez/gyúráshoz. Hanem kimerültség, stressz és alacsony vérnyomás ellen. nagyon kell, hiszen abból áll az életem, hogy este 7kor elmegyek, és este 9kor hazaérek, már csak aludni járok lassan a szobámba:S Érzem a szervezetemen is h kikészültem.

A folytonos tanfolyamok, a vezetés, a suli, a szakkörök, teljesenfelapróznak. Plusz az itthoni dolgaim, a melóm, lassan 979 napi életritzmusához hasonlóan állok. Pedig csökkentettem a dolgokat. Semmi olyat nem csinálok ami nem a saját érdekemből kell. Így kb 60%-kal csökkentettem a teendőim számát.

Egész jó, tavaly sokkal leterheltebb voltam. Most még rendszeres az is könnyít h sokat lépek le a suliból 2-3 órával hamarabb. Teljesne midnegy sokszor, hogy most ottülök vagy nem, úgysem csinálok semmit:) Asszem most megyek feküdni nemsoká, mert már alapjáraton is gőzöl a fejem:S Felrobbanok.

 


Share |

Címkék: ciki depi nyavalygás @ 2010.02.02. 22:09

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr831724086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Örülök, hogy azért már a mai nap során jobban vagy a beszélgetéseinkből kiderülve.
Néha van úgy, mikor az ember inkább elsüllyedne és kifutna a világból, valahogy semmi sem jön össze az embernek, de ez is elmúlik egyszer..."semmi sem tart örökké". Ilyenkor pedig jó inkább minden kizárva megnézni egy jó filmet s aludni egy nagyot és várni az új, remélhetőleg nem bal lábbal felkelős napot. :)
@Fredericooo: "semmi sem tart örökké" - Sajnos ez igaz, lehetne minden örökké tartó. Elviselnék egy pasit akivel örökké tart, s így elviselném az örök balszerencsét is mindemellett:D legalább lenne valami ami ellensúlyozza:P
süti beállítások módosítása