Barátok közt + Felhívás!

 

Barátok közt. Klasszissorozat. A magyar alkotások között a legrégebben üzemelő, legrégebben folyamatosan folytatódó szappanopera. Mióta világ a világ, mármint számomra, azóta nézem. Persze pár részt kihagytam, amit torrentről szorgalmasan rögtön pótoltam. Szerintem nem vagyok egyedül, sokan nézik még mások is. Miért hoztam fel ezt a témát?

Van egy ominózus jelenet a sorozat történelme alatt, amiről majd lentébb fogok írni. Kicsit langyos sztori:P Persze előtte pár vicces, s meglepő jelenetet összeválogattam...

 

baratok-kozt-logo.jpg (450×282)

Az igazság az, hogy mostanában sokat változott az egész. Egyik legrosszabb oldala, hogy a részek egyre rövidebbek. Nem tudom megfigyeltétek-e már, hogy 11-12 perc az első epizód, aztán reklám, s megint 10 percre redukált tartalom. Amiben sajnos, szinte alig történik valami. Ez engem nagyon idegesít. Míg régebben elfeküdtem az ágyon a kezdődtekor, most már csak a gép foteljében ülve félszemmel megnézem azt a tizenvalahány percet, aztán pápá.

Ki nem állhatom a kereskedelmi csatornák teljes elreklámosítását. Főleg azt, ha egy éjszakai filmet szeretnék megnézni, rájön a sok szenny, aztán rendszeresen elalszok rajta. S valamikor majd az éjszaka közepén ébredek fel, megint a szennyet nézve. Átaludtam a filmet, döbbenek rá. ezek a mocskos szemét hirdetések meg olyanok, ha nem akarod, ha szándékodban sincs, akkor is megnézed, mert muszáj várnod. Egy kész agymosás. Ezért a barátok közt-ön kívül semmi másra nem használom a TV-t elvétve 1-2 adott műsortól.

Korábban sokkal nagyobb tekintélye volt. Egy időben általános iskolás koromban még kis Chips-es kártyákon is reklámozták, s lehetett a főszereplőkről is gyűjteni a fényképeket. Többek közt Magdi anyusról, aki az óta a sorozatban elhalálozott, lett meg legelőször az első képem.

Nélküle valahogy az óta sem az igazi a szekér.  De lehet, talán csak én érzem így. Akadt amúgy egy erős vetélytársa, mégpedig a TV2-őn futó Jóban - rosszban. Amit teljesen elbagatellizáltak már, az állandó szereplőmeghalás, a Magyarországon elképzelhetetlen akciójenetek, s a korházas mesék, valahogy a társadalom a környékemen is, kezdte hamar elunni. A konkurencia így, sosem győzte le a szinte oszlopként megszilárdult Barátok közt-öt.

Akármit is reméltek, sosem sikerült szerintem utolérniük a több éves előnyben lévő magyar szappanoperát. Am nem tudom emlékszetek-e még rá, hogy volt meleg karakter is egy időben, s egy meleg csókot is üdvözölhettünk a vásznon! (2001-ben) Hoffer Misike szerepében, melyet pont Magdi anyus látott meg egy buli alkalmával smárolni egy sráccal!:D Egészen megdobta a sorozat nézettségi indexét mindez. Nagyot néztem rajta:xD

Az egész netet agyonra átkutattam, de az ominózus videót nem tudtam meglelni. Viszont egy hosszabb cikket leltem róla:P KATT IDE! Szóval ezennel megkérnék mindenkit, akinek a videó a birtokában rejtőzik, keresse meg nekem! S linkelje be/küldje el. Nagyon szeretném újra látni!:xD Egyéb: Mi a véleményetek, szoktátok-e nézni a műsort? Van-e megjegyzésetek hozzá láttátok-e a jelenetet annak idején!:P

UPDATE!: 2000 január 10.-én van ennek egy előzménmye, akkor Misi egy barátjának bevallja, hogy homoszexuális, s rá egy évre Róbert mellett megtalálja a boldogságot:) Ezért a meleg csókot pedig 2001 március 1.-jén láthattuk ha minden igaz, s jól emlékszem, Hoffer Misi és Robi közt történik meg:) Emlékeim szerint valami buli alkalmával... Aztán a történet szerint később elköltöznek vidékre, így kivonódnak a sorozatból mindörökre.


Share |

Címkék: siker sztori pasik @ 2010.01.27. 21:26

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr211707644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása