"Komoly kapcsit keresek"...jajj mennyiszer hallottam már:@

Ma egy új arc vett fel MSN-re. Pontosabban már tegnap, de csak ma tudtam vele beszélni. Helyes srác, dumálgatni nem akadály, de egyik sarkalatos pontja, hogy idős hozzám, ezen kívül messze is lakik. Az ilyen pasikat úgy nem tudom megérteni, miért a világ másik felén keresnének társat, közelebb sokkal ésszerűbb lenne.

A probléma ott merült fel benne, hogy ez első mondatában lehervadtam agyilag. Mondom, írjon pár sort magáról kicsoda, ha már felvett. S kezdi, hogy egy komoly kapcsolatot kereső, érzelmes, vidám srác. Rögtön kiábrándultam, akármilyen helyes is lenne, miután megtudtam h 83-as évjáratú. Hiszen mindenki ezt mondja, „komolyat”. Aki már az első mondatban ezzel közli, tapasztalataim szerint egy hantás szokott lenni.

Egy újabb, aki kihasználja a jóhiszeműségemet. Am félre ne értsétek, nem beszélek ki senkit, s nem akarok ciki tárgyává tenni a pasit se, csak felhoztam egy témát, amit eszembe juttatott. Lehet ő a kivétel, vagy kivétel lehetne, de ehhez már túl elkorlátolt lettem. Alapból furcsa miért csak egy 17 éves illetőnél próbálkozna be.

Ezek alapján egy új bemutatkozást állítottam össze magamról. Rövid jellemzéssel persze, amit részletezek is. Lehet viccesnek fog hangzani:D Bár a legjobb megoldás az lenen ha Randis oldalra is szó szerint ezt tenném fel.

„Egy 17 éves, 182cm magas, fekete hajú, Facebook-os képeken is látható külsővel rendelkező, általában menthetetlenül pesszimista, naivságból szükségszerűen kigyógyult, s reményekben nem hívő pasi a személyem. Persze jó oldalaim is vannak, ironikus poénjaim ismerőseim szerint utánozhatatlanok, s fejlett Egóm menekülésre kényszerítővé is tud válni… Ha már jót is kéne ide írnom, felhoznám pozitívnak még, hogy belőlem senki nem csinál hülyét. Így te sem fogsz majd, aki e sorokat olvasod. Nem ma másztam le a falvédőről. Továbbá feleslegesen, sőt semmilyen helyzetben nem mondom ki a „szeretlek” szót, hiszen azt nem mondani, érezni kell. Egyébként minek mondjunk olyan dolgot, ami nem is létezik? - Hiszen belelendülünk a kapcsolatba, csöpög belőlünk az ilyen arrogáns látszatduma, s pár hónap múlva úgy is vége az egésznek. De hagyjuk is, ennyire ne rohanjunk előre. Összegezzük akkor a velem kapcsolatos dolgokat! Tehát ha engem választasz, tényleg nem fogod hallgatni az értelmetlen nyálas locsogást, nem kapsz semmit tőlem, nem fogom elhinni, amiket mondasz. Egyedül a hűséget biztosítom számodra, a kiszámíthatóságot, s a biztonságot. Eszemben sincs átbaszni téged, mert pont ez az, amit már velem elégszer megtettek. A szavaidat persze esetlegesnek értékelem, s minden állításod csak akkor fogom fel, ha látom/érzem bizonyítékát. Ne feled, hinni semmiképp nem hiszek, mert azt a templomban kell, nem egy kapcsolatban… Ha felkeltettem érdeklődésed, s szeretnél megismerni, ne gondolkodj, bátran írj!:) Várom leveled! Üdv.: Popov”

Tetszett? Azt hiszem ebben mindent pontról-pontra részletesen összefoglaltam, mely 2010-ben felgyülemlett bennem. Várom ez érdeklődő leveleket az olvasottak után is:xD

 


Share |

Címkék: ciki pasik @ 2010.01.22. 15:21

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr821692895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát ciao!

Leesett az állam, mikor írtad, h 83-as évjáratú és nem jön be, sokallod!

Pedig, hát az idősebbek, olyanok, mint a jó bor! Minél idősebbek, annál finomabbak, s jobbak! ;) ( Persze csak egy bizonyos korig csak!) XD ;)
@Rion-Gay: Jó na... ne vedd sértésnek akkor is csak 17 éves vagyok. A probléma az, hogy mégis csak 4-5 év külömbség, a másik, hogy a korombelieket keresem vagy maximum 1-2 évvel idősebb még belefér. Sztem így az egészséges:) Am neked másabb mert te idősebb vagy, és hozzád képest máshogy viszonyulna egy ilyen pasi, mint mellém. Szóval így értettem:)
@««ω||Poρσv||ω»»™:

"korombelieket keresem vagy maximum 1-2 évvel idősebb még belefér."

Hát akkor akkor kiestem én is! XD ;) :P
@Rion-Gay: ...teh vén aggastyán!:xD
... csak mosolyogtam ezen a párbeszéden itt, feljebb ... Ha Rion aggastyán, akkor én már nem is élek! :o)
Amúgy nagyon jól összefoglaltad Popov azokat a negatívumokat, amik a kapcsolatok jelentős részének buktatói! Bravó!
@angel.o: Igen ezek a negatívumok, amik miatt egyszerűen hátamon feláll már a szőr. Egyszerűen semmi értelme erőlködni ilyen dolgokon, belefáradtam az olyan emberekre pocsékolni az időm, amiből úgy sem lesz semmi. Nekem már kevés megismerni valakit, összejönni kis időre aztán ennyi. Inkább maradok egyedül. S nem aggódok senkin sem. Nyugodtabb az életem. Jelenleg rádöbbentem, 17 évesen sosem találhatok igazit (mert talán nem létezik, hiszen csak az az igazi számunkra, akit annak akarunk magunk mellett tekinteni), főleg míg nincs teljesen független életem, plusz olyan helyen lakom ahonnan menekül mindenki, tehát távkapcsolattá alakuló múló-szerelemmel sem akarok véletlenül sem érintkezni. Ennyi:)
@««ω||Poρσv||ω»»™: Megértlek, de abban azért vitáznék (ha meg nem sértlek), hogy nem tudhatod előre, melyik megismerkedésből lesz esetleg valami komolyabb, 17 évesen még az ért nagyon sok minden áll előtted és ha már most azt mondod, hogy "Jobb egyedül" ... szerintem ez nem vezet jóra. Valóban sok energiát igényel egy másik ember, meg kell ismerni, csomó dolog, ami bejön és csomó, ami nem. Sokan jönnek, sokan mennek ... az ember folyton mérlegel ... elég egy apró hiba, ha rosszkor követi el, máris becsapod az amúgy is csak résre nyitott ajtót ... aztán hol van még az együttélés! Tapasztalni kell, hogy tudd, mit akarsz, hogy tudd, mit várhatsz.
Persze, az első, hogy a saját utadra lépj, aztán a többit meg úgyis úgy csinálod, ahogy Te akarod! :oD
süti beállítások módosítása