Ekora beégést!:xD

Néha én is tudok „ultranagy” beégéseket produkálni, akár itthon, akár nyilvános helyeken. Utóbbi az sokkal cinkebb mint bármi más. A héten történt velem egy ilyen atomcink beégés:D Meg kell, hogy osszam veletek, kapaszkodjatok meg, hiszen valószínűleg kitörő röhögéssel fogadjátok:D

Ott kezdődik a sztori, hogy szállok fel a buszra, erre apám hív a telefonon. Elkezdek vele beszélgetni, persze van egy pár ember még előttem. Végül letesszük, a témát lezárjuk. Felérek utolsóként a buszvezetőig, közben teljesen kiesett minden. Egészen elmerengtem, s az agyam nagyon nem ott volt.

Néz rám a buszvezető, nézek én is rá. Erre néz rám jobban, mire én is ugyanezt teszem. A leggázabb az egészben, h ekkor esik, le hogy mondanom is kéne valamit, ráadás este 9 van, teljesen zokni az agyam. Kezdem valahogy így.

Én:

-Jó reggelt…ööö…napot…őőőő nah estét!!!:xD Elnézést…:$ (Néz rám ledöbbent szemmel)

Buszvezető:

-Hová kérsz jegyet?:O

Én:

-Öhhh…Ti..Ti… jah… igen Tiszaföldvárra kell, vagyis nah Martfűn szállok majd át, de Tiszaföldvár felé tartok… vagyis akkor igen…Martfűre kérek jegyet. Öhh… Diákjegyet! Ez a járat megy Martfűig ahol majd átszállhatok…

Buszvezető:

-Igen, de akkor most martfűre kérsz jegyet fiam?

Én:

-Igen persze…köszönöm szépen…:$:É (Közben nyomtatja a jegyet, adom a pénzt, mire kezembe gyomja a papírost… s rám nézve megjegyzi:)

Buszvezető:

-Nah végre…megszületett…

 

Hülyén érezve magam elkezdek hátrafelé haladva elseggelni a cikis közegből, mikor észreveszem, hogy az első két ülésben ülők arcán látszik, hogy már majd behugyoznak a röhögéstől, tehát alig tudják visszatartani…:xD Annyira gáz volt… Erre hátra érek, megismer egy ismim. Megkérdezi: „jól vagy, mit ittál?:D”

Mondom: „képzeld semmit…csak rohadt fáradt vok, reggel 7kor mentem el suliba, s most este 9 múlt!(?) Képzeld enni is csak egyszer ettem, azóta otthon se voltam…!:@:O” Annyira gáz volt, többet biztos nem utazok azzal a busszal. Ekkorát még nem égtem a tömegközlekedésen sose:xD


Share |

Címkék: sztori ciki @ 2010.01.16. 12:52

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr661676670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát ez nagyon jó volt! Még anyám is megnézte, mert berontott, h min nyerítek ennyire! Köszönöm szépen! Nagyon jó volt! ;)
(K) Nagyölelééés! :)
Szegény, tényleg nagyon kész lehettél! Sz@rni rá, ki mit gondol! Miért nem ondtad, Te így szoktál jegyet venni! Fő az egényiség! :o)
Ne haragudj, de én is kacarásztam, de közben maxi átéreztem a helyzeted! ;o)
Örülök, h örömet okozhattam:D
@««ω||Poρσv||ω»»™:
Jaj! Engem se érts félre! Én se rajtad nevetek, hanem inkább a helyzeten, meg magamon, mert én gyakran vagyok ilyen helyzetben!
A Csoporttársaim, barátaim rá a tanuk, h milyen hülye, szerencsétlen tok lenni! XD

PL.: Mikor hülye lakótársam kapcsolgatta le meg fel a villanyt eldurrant az agyam, s mérgemben azt kiabáltam rá, h;

"Hagyd már abba, mert kiizzad a lámpa!"

Hát ezen úgy meglepődött, h abba is hagyta, s aztán kb 20 percig ezen röhögött!

Azt akartam mondani, h kiég a lámpa. De, h h lett belőle izzadás?!....
Teszek rá! Naponta vannak ilyen eseteim! Röhögök én is, és kész!
süti beállítások módosítása