Heti gondolatok

A héten elég sok lefárasztó esemény történt. Kezdek többek közt a forgalmi vezetés végére érni. Talán egy héten belül elfogynak az óráim, s jön az elkerülhetetlen vizsga. Nagyon félek megmondom, igazából kész pánikban szoktam lenni az ilyen napoktól.

 

Az Eü. tanfolyamot már leültem. Egész jó volt. Volt pár helyes srác is ám. Egyikkel meg is ismerkedtem:$ Akármilyen groteszk is, kihasználva a lehetőséget pont egy ilyen helyen/időben sem felejtettem el a pasizást.:D Am sztem nem lesz belőle semmi, csak egy elég erős megérzés h meleg a srác. Persze elég jót dumálgattunk, kedves volt, meg aranyos. S furcsálltam h a buszpályára is elkísért mind a három nap alatt visszafelé. Egy alkalommal meg együtt is kajáltunk.

Amit furcsálltam h még egyik csaj havernőmmel (aki nem tudja) ott voltam a közelében nem is keresett beszélgető helyzetet. Mindig a tanfolyam után, a hazaútra terelődött egymással az eszmecserénk… Vége lett a tanfolyamnak, szóval mivel így kérdéses mikor látom majd. Azt mondta, majd keresni fog. Kíváncsian várom.

Igazából nem tudom, hogyan viszonyuljak az egészhez. Nem tudom más témákban sem, hogy most manipulálnak, vagy mégsem. Egy ettől teljesen független ügy jön. „X” kijelenti nekem, hogy „Y”-nak bejövök, az sokat beszél rólam, szerinte kifejezetten tetszek neki. De a valóságban nem ez tükröződik „Y” részéről. Mivel „Y” fenn van nekem MSN-en, ha éppen írok rá egy adott percben, akkor pár szóval okézva vagyok, ha nem írok rá le se szarja a fejem, s felejtős vagyok. Akkor most a valóságban „X” manipulált, s bíztatott h nyomuljak „Y”-nál, holott azt nem is érdeklem?! Ezt azért gondolom így, mert ha „Y” szeretne megismerni, akkor szerintem már rég közeledett volna, s egy kicsit is érdekelném… Legalább baszna rám írni. Erre én annyit tudok mondani… Inkább nem teszek semmit.

Áttérve másra: Ma front van, vagy nem is tudom mi. Az elmúlt órában legalább 5 ember telefonált olyan ügyben, hogy nem talál/nem tud/nem bír valamit a gépén/gépével megcsinálni. Kezdek már egészen elfáradni tőle. Tiszta online Helpdesk szolgáltatás leszek a végén.

Egy ismerősömnek regiztem iwiw-et, de mikor elsőnek beléptem, totál szilárd képpé vált bennem, hogy biztosan nem fogok én is ilyen profilt csinálni. Elég a jelenlegi jó pár. A Facebook sokkal jobb, s meg vagyok vele elégedve. S ilyen magyar alapú szutyok Myvip közösségi oldalból is elég bőven egy.

Ma alaposan kutattam a Google Wave témája iránt. Egy olyan kommunikációs felület állítólag, mely minden eddigit egyesít. Bár a lényegét nem nagyon kapisgálom. Angol oldalakra meg nem szeretek regizni, kivéve ha vannak magyarul is. Így a Wave addig tuti nem vonz, míg anyanyalvemen nem csodálhatom. Bár a Google munkásságát ismerem, hamar el fog érkezni az idő. Közben elmerengtem azon, vajon a Microsoft miért nem tud valami ilyen „high-end” levelezési/csetelési/megosztási rendszert készíteni. Hiszen a jól ismert Windows Live is tű a szénakazalban számomra.

Miért nem csinálnak egy bazi nagy alkalmazást, vagy kliensprogramot ahol egyszerre láthatom s kezelhetem mindben a változásokat? Rögtön minden problémámra megoldást lelnék. A Wave pont ezért szimpatikus nekem. Talán ha elmúlik a Béta állapota, akkor képes lesz minderre, ami szem szájnak ingere, s nem lesz mindez ígérgetés.

Kicsit el is tértem a technikai dolgok felé. Nem így akartam most, de néha erről is kell dumálni. Kockulás 4ever!:D Röviden ennyi érdekes merült fel a héten. Holnap reggel eldöntöttem korán fogok kelni. Hiszen ha megint 12 után bújok ki az ágyból, már kár is felöltöznöm, mert nemsoká este lesz… Talán ez a gyógyír, hogy tartalmas legyen már végre egy napom, s éljek is belőle valamit… Ahogy a mondás is tartja. „Az igazi pihenéshez sokszor egy élet is kevés!”


Share |

Címkék: vélemény válogatás sztori mindennapok ciki @ 2010.01.15. 20:02

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr661675384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jaj Te!

H nem léptél a tettek mezejére! Azért szerintem lazán bepróbálkozhattál volna nála. Hangsúlyozom! Lazán, lassan, tudakolózva, h mi is nála a téma... Ha meg erős volt a megérzésed, h meleg, akkor? Miért nem cselekedtél?! Oks! Az elején én is így voltam, de tanuld meg, h mindenkinek kell adni esélyt! ( Mármint persze, kik bejönnek! ;) )Utána meg azon agyalsz, h milyen hülye voltam, h nem léptem! Ne csodálkozz, ha nem fog már keresni! De ha fog, akkor ugrás! ;)

"Y" személlyel meg ne is foglalkozz! Igazad van! Ha valóban érdeklődne irántad, akkor cselekedne, ahogyan írtad is.

(K)
Rion
@Rion-Gay: Totál igazad van. Amúgy tuti h jelentkezni fog, mondta h kéne neki a GTA IV a gépére, s segítenem is kéne h feltelepítsem valamikor. Szal majd keres annyit mondott, ha lesz ideje:)
@««ω||Poρσv||ω»»™:

Na Drágám!

Akkor tessék cselekedni, mert ha nem csinálsz valamit lemegyek hozzád, s jól... megrázlak! XD

De tényleg csak óvatosan, aztán nehogy box legyen a végén belőle! XD
Én egyszer próbálkoztam, s be is jött! Igaz nagyban segített, a belső megérzésem, mely az súgta, h ő is meleg, meg Ő maga is segített, h szemezgettünk. ( Tod a vonatos srác...)

Írj beszámolót majd, h mizu! ;)
(K)
Rion
süti beállítások módosítása