Kútvíz

A napokban kutakodtam a neten meleg tartalmú erotikus történetek után. A legjobbakat viszont pont az internet sűrűjében, fórumokban leltem:) Az egyik megtetszett, tök vicces volt, igazi blamás helyzet:D Szerintem csak egy kitalált sztori. De akkor is aranyos.

A címére illik a "Heteró helyzetek" elnevezés: Egy részeg heteró és egy félig piás meleg srác jelenete az egyik utcai csapnál:) Jól indul, sőtt viccesek benne a zárójeles kis magángondolatok:xD Am az úgynevezett "BIGMAC" hatás is jelen van. Persze most nincsenek zaftos részletek:D<<

"SSSSSSSSSSSZzzzzzz! Ez hideggg, bazdmeg!
(Újabb adag vizet pumpálok a kútból, és a markomban tartom egy picit, hogy ne legyen jéghideg.... És megmosom a gyönyörű hátad... a nyakad..... ettől felfrissülsz.... a fejed sem fog fájni annyira.... a hajad is benedvesítem egy kicsit...)
-Ez nagyon jóóóóó
(Tudom, hogy jó... Ahh, ha tudnád, mi zajlik bennem, mit élek át! Szerelmes vagyok beléd, te állat)
-A csajom szokott így mosdatni... de elhagyott.... a szemét kurva.....
(Csúnyán beszélsz, Édes. Pedig nem szoktál.... Csak miszter Alkohol káromkodik helyetted, abban a gyönyörű szádban. Előre hajolsz a kút mellett. Az utcai lámpa a falomb kusza-foltos árnyékát vetíti a víztől tükörfényes, izmos hátadra. Ahogy bedőlsz, a feneked izgatóan gömbölyödik. Szépen pucsítasz, de nagyon mocskos disznó lennék, ha most a popsidra csapnék. Pedig holnapra elfelejtenéd, megtehetném, hiszen alig vagy magadnál. Nnnna. Most mondok neked valamit hangosan is)
-Gyere, Ádám. Tudom, hogy holnap nem dolgozol, de nagyon fájna a szívem, ha reggel migrénnel ébrednél.
-Te olyan jó vagy hozzám.... Mint egy csaj.... egy nagyon jó csaj..... MMmmmm
-????? !!!!!!! ..... :-) :-( :-O :-D .......
-Bocs
-Mi volt ez? Te...... te megcsókoltál, Ádám!
-Azt hittem....
-Mit hittél
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-Mit hittél???
-Ne mond ezt el senkinek! Igaz barát becsület szavadra! Esküdj
-Esküszöm, esküszöm, kettőnk titka marad, ne félj már, semmi baj! Falfehér lettél!
-Esküdj
-Esküszöm, mondtam már! Te jó ég, hogy te micsoda felhajtást csinálsz!
-Nem vagyok buzi
(Gyönyörű vagy. Édes. Édes, és szánalmas egyszerre. Vidám és szomorú látvány, ahogy két kézzel gesztikulálsz, mint egy politikus. Két kézzel magyarázod, vehemensen, hogy nem vagy buzi... Sajnállak, de igenis buzi vagy... És most lesmárollak. Te kezdted az egészet! Egy szót se szólhatsz) -MMmmmmm
-Buzi
-Te is megcsókoltál. Most visszakaptad, Ádám
-Buzi
-Nem tudtam kihagyni
-Buzi
-Holnapra elfelejted
-Buzi.... csókolj meg, buzi! Kurva jól csókolsz, köcsög buzi
-Józanul kérjed, akkor elhiszem. Egyébként holnapra elfelejted az egészet! De ha mégis emlékezni fogsz, beszari, gyáva alak vagy és nem mered kimondani sem.
-Ne dumálj buzi
-Vedd fel a pólód... Megfázol... Hülye vagyok, hogy itt bőgök neked.... Folyik a könny az arcomon... meg se érdemled
-Ne sírj, buzi.... A barátom vagy buzi....
-Pofa be! Mégegyszer kimondod ezt a szót, itthagylak az árokban....
-Tudod hogy csak vicceltem, poén volt, ne basssszzzáááááá.......
-Add a kulcsod.... bele se találnál a saját kéglid zárjába
-Anyám meg fog ölni
-Ne rinyálj! Vállald már végre a felelősséget saját magadért! Jó volt, nem?
-Jó volt
-Micsoda
-Hát..... minden.... a meccs..... a haverok.... a sör..... azt már mind kihugyoztam..... meg jó volt a víz is..... jobb vagy, mint egy csaj..... igaz barát vagy.... nem akartalak megsérteni.... nem vagy bu..... nem vagy bu ..... nem vagy homár, nnnnna!
-és ha az vagyok? ..... Na, gyere, menjünk be, fölviszlek a szobádba, de maradj csöndben, anyád föl ne ébresszük
-jó vagy...... jó vagy hozzám.... aki ilyen rendes, az nem köcsög
-ne legyél te abban olyan biztos, Ádám!
-buzi vagy? Jó buzi? Rendes buzi? Ha buzi vagy, akkor én mától szeretem az összes buzit
-Psssszzzt! Csitt! Felébreszted....
-Nincsen az itthon!
-Ne az összeset szeresd, csak vedd észre, hogy nem egyforma mindenki. Van aki lányokkal szereti, van, aki fiúkkal. Van, aki bírja az alkoholt, van, aki nem. Van, aki úgy tesz, mintha szeretne téged, és van, akin alig veszed észre, de mindig az szeret jobban, aki csöndben van és nem harsog
-Te szeretsz engem?
-Szeretlek
-Betakarsz?
- :) Mint egy kisfiút az apukája? .... Bocs.... nem akartalak szegény édesapádra emlékeztetni.... Ne haragudj
-Apu...... apu......
-Betakarlak, ahogy apu
-Aludj te is itt.... Nincs itthon az anyu, mert ha itthon lenne, az ajtóm előtt lenne a fehér cipője....
-Hát.... ott tényleg nincs cipő
-Akkor maradj velem, takarj be, fogd a kezem, amíg elalszom....
-Mint apu
-Nem! Inkább úgy, mint a szerelmednek....
-Őneki csókot is adnék....
-Adj....
-mmmmmmm
-mmmmmmmm
Öt másodpercen belül elaludt. És én hazamentem. Bezártam Ádámék kapuját és a kulcsot bedobtam a postaládába, hogy Ádám megtalálja....
Haza kellett mennem. Tudtam, hogy ha mellette ébrednék, gyűlölne engem másnap reggel....
Vártam, hogy majd felhív
Három nap múlva telefonált:
-Szia
-Szia, Ádám
-Csak azt akartam, hogy....
-Hogy?
-Köszi, hogy hazahoztál.... A többiekkel nem beszélek többé, mert egyedül hagytak a kocsmában.... ha te nem vagy..... mi lett volna?
-Ne foglalkozz ezzel.... szívesen segítettem
-fájt a fejem másnap.....
-tudom....
-nagyon.....
-és nem emlékeztél arra sem, hogy jutottál haza :) Megtaláltad a kulcsot a ládában? Remélem, nem anyád találta meg....
-persze megtaláltam.... azt külön köszi.... egyébként.....
-egyébként?
-tévedsz..... én ..... emlékszem, hogyan hoztál haza....
-és?
-és a csókra is.....
-..... igen?
-ne mondd el senkinek, légyszi
-persze, hogy nem mondom el...
-és....
-És?
-és mit csinálsz ma este?.....
-....
-Tudni akarom..... mi van, ha .... józanul történik ugyanez..."

>>Sztem aranyos, am találtam egészen erotikus beütésű kis párbeszédeket:$ Majd szemelgetek mostantól belőlük. Persze csak ha van időtök és kedvetek ilyeneket olvasgatni. Főképp ha igényetek van rá (Jelezzétek kommentben!). Mások pasis képeket tesznek be, én viszont lehet ilyeneket fogok...<<


Share |

Címkék: bigmac @ 2010.01.09. 22:27

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr171660178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása