Armageddon

A neves dátum 2012 December 21.-e. A história szerint ekkor ér véget a földi élet, s eljön a világvége. Mindezt okos tudósok és kutatók bizonygatják, egy ősi maják által készített naptár alapján. Az apokalipszis eljövetelében hívők, pedig elhiszik ezt. Pár napja találkoztam ezzel a dátummal, korábban sosem hallottam még felőle. Konkrétan egy film megjelenésével kapcsolatban lett újra köztéma.

A 2012 című alkotás témája már előre is borzongató, de mint tudjuk csak egy film. Ennek ellenére, sok trailer és kivágott snitt után átnézve nagyon ígéretesnek tűnik. Első véleményem szerint egyik legjobb film lesz a közeljövőben. Szépen kidolgozott effektusok és kötél idegeket húzó stílus jött le. Remélem, a bemutató videók nem csalnak, s tényleg ilyen lesz. De most ennyit a filmről. Gyorsan átcsöppenek a valóságba.

Felhoztam a suliban egy-két ismerősömnek a hallottakat, rögtön vágták, hogy sajna a film még torrenten sincs fenn sajnos. Ezért teljes egészében hiába keresem az elkövetkező hetekben. Aztán kibeszéltük a tartalmat, meg mindent ezzel kapcsolatban és annyiban is maradt. nekem új volt a dolog, előszőr hallottam.

Pár napja viszont felhoztam a témát az MSN-en megint. Az egyik legjobb barátnőmet kérdeztem meg a film kapcsán este, ő hogyan döntene, ha megtudná, kevés van hátra az életből? Az MSN rejtelmes egy dolog. Sokszor az agyam is lezsibbad tőle. Néha olyan eszméletlen agytröszt beszélgetéseket tudok sok emberrel levágni, hogy no comment...

A közeljövőben majd teszek be pár beszélgetést a változatosság kedvéért, némelyiken nagyon jókat lehet nevetni. Az emberek első, lényegi gondolatait biztosító saját kis felmérésem alapján: Egy ilyen hír hallatán az alábbi fordul meg tízből kilenc ember fejében. Itt az említett részlet bizonyítéknak:

Elmondtam amit hallottam, eztán jött a válasz:

Zs: (21:34)

o   jesszusom..

o   még élek 

o   ne ijezgess már

 

Én: (21:35)

  • Te már elgondolkoztál azon, hogyha megtudnád, h csak egy napod van hátra, mit tennél akkor? ha egy nap lenne, melybe mindent beleadhatnál, és megtehetnéd melyet életedben még sosem mertél, és önmagad lehetnél a kirekesztett valóságot elnyomva... mit tennél?    

 

Zs: (21:37)

o   na ez durva am agyaltam már ezen


Zs: (21:38)

o   de ha tudnám h 1 napom van hátra ...akk

o   kb én halálra szeretkezném magam a pasimmal… gumi nélkül…

o   ugyis olyan mindegy már akkor


Zs: (21:39)

o   és te?”

 

Szóval ennyit a világvége hallatán várható reakciókról. Gondoljátok el, mi lenne? Tömeghisztéria, fosztogatás helyett gruppenszex minden utcán, sikátorban, parkban, házban, garázsban...stb:) Lehet csak én vagyok perverz! De megvallom őszintén, nekem az ugrott be az internetes cikket olvasva, hogy mit tegyek, nincs pasim (!) S vajon egy nap alatt hogyan találhatok egyet? - Mielőtt alulról szagolom az ibolyát, jól érezzem már magam, legyen már egy hosszú napom…:$! Ki se kelnék az ágyból az tuti:xD Gondolom értitek mire célzok…:P>>

 


Share |

Címkék: vélemény gondolatok ciki @ 2009.11.11. 21:45

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr591518954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása