Legjobb "Pasi-elüldöző" beszólásaim...

Gondoltam összegyűjtöm már az utóbbi két év legnagyobb „pasi-elkergető” mondatait, melyek az én számból hangzottak el meggondolatlanul:D Vannak nonszensz esetek is, de hát ami a szívemen az a számon…:xD Szóval néha kicsúszott pár őszinte és nem kívánt baromság… Szal néha nagyon „antiPASIszta személy voltam:D”

1.       Tali már le van beszélve, szép kényelmesen elindulok, mikor tudom, úgysem fogok már időben odaérni, egyre jobban kényelmesedem… Tíz perc van a randiig, de 25 perc mire odaérek… Telik az idő, mintha kézzel és géppel egyaránt hajtanák, el is érkezek a parkhoz, ahol feszülten vár a sárc:D Köszönök neki, ő is viszont s hozzám szegezi a kérdést: Srác: „Késtél!” Én: „Igen tudom 16 percet, de nehogy azt gondold, hogy bárki kedvéért csak kapkodni fogok…”

 

2.       Egy másik sráccal randizunk. Már a harmadik találkozóm van vele. Ezért azt hiszi, hogy én az a fajta vagyok, akinél már be lehet próbálkozni… Szóval észreveszem, h elég rendesen próbálkozik, nevezetesen a kezét néha rajtam felejti… Késő este van, s egy nyugodt kis parkban üldögélünk, kettecskén. Egyszer egy váratlan pillanatban közel hajol és megcsókol… A pillanatot pedig további tapizással kezdi elrontani. Ki nem állhatom azt, hogy minden pasinak csak ezen jár az esze. Megállítom a jelenetet – rövid filmszakadás – Én: „Ha te most szexelni jöttél ide, akkor jobb, ha elindulsz rögtön haza, s folytatod ott egyedül…” – Ezzel annyira zavarba jött vagy nem is tudom én, hogy utána egy hétig nem találkoztunk, de aztán nem is lett semmi az egészből:xD De tudom h azt akarta, jó emberismerő vagyok...

 

3.       Illúziórombolás… hát sajnos nem minden ember tudja magát kellően megítélni… Szóval találkozok elsőnek egy sráccal, már több mint két órahossz óta elvagyunk, járkálunk a városban, mire számomra kezd zavaró lenni az állandó célzásai, meg próbálkozásai, amivel kifejezi mennyire bejövök neki. – De mégis első randi, szóval nehogy azt higgye, hogy majd lesz is valami több. A másik dolog, hogy átgondolva az egészet, képen sokkal jobban nézett ki, kicsit becsapódva érzem emiatt magam. Megkérdezi a Zagyvaparton sétálva: Srác: „Milyennek gondolsz?” Én: „Fényképen jónak, de élőben abszolút nem vagy az esetem…”

 

4.       Újabb tali, megint egy másikkal. Járunk a városban, felteszem a kérdést, nincs kedved kajolni valamit? A Tecsóban tudok egy jó gyorséttermet. Srác: „Okés, szerintem remek ötlet, amúgy is megéheztem… Én: „Az jó, am van nálad pénz?!”:xD – sztem ez kiverte a biztosítékot:D

 

5.       Ez mostanában volt: Mivel nem hosszú időre akarunk összefutni, csak 2-3 óra hossza erejéig, így telón megcsörgetem spontán, ráér-e.(Én sem vagyok otthon éppen) Erre mondja, hogy buszozni már nem tud, s váratlanul érte a tali lehetősége, de szakít időt. Megkérdezi, hogy kocsival megyek-e elé, vagy nem. Én gyorsan kalkulálok, igenezek, közben eszembe jut, hogy nem voltam benzinkúton… Megkérdezem gyors fejszámolás után (kb. 15km oda-és vissza is), s hirtelen pénz hiányában (mivel haza már nem megyek érte) spontán: Én: „Rendben, de majd akkor elgurulunk tankolni nem gond? Srác: „okés, felőlem mind1…” Én: „Ezresért tankolok… majd dobsz bele 500Ft-ot OK?.:D” – Bár ezt is alaposan meggondolva, akkor sem vagyok „ingyentaxi”, szal annyira nem nagy gáz...

 

6.       Illendőségből, megvárom a randi végét és nem fújom le hamarabb. Kedves fiú, végül is rendesnek is látszik, de rájöttem közben, inkább max havernak való, de abból meg félmillió van már:D Belsőre nagyon az esetem, de külsőre, nem annyira a zsáner csoportba tartozik. (Sajnos tali előtt képet nem láttam még róla) Elkísérem a buszmegbe, s ekkor megkérdezi tőlem szép bociszemeket vágva Srác: „Mikor talizunk legközelebb?”Én.: „Sztem nemfogunk, kivéve, ha csak haverkodni szeretnél…öhh…ha érted?” Srác: „üöhm…jah akkor rendben:(„

 

7.       Leülök egy sráccal dumálni a pizzázóban, aki a netes bemutatkozáskor 20-nak mondta magát. Egye fene, még az belefér, de eléggé húztam a szám szélét miatta. Beül velem szembe, végül is helyes és jól néz ki, meg minden, közli, h valamit mondania kell. – Pont mikörben a szép szálkás felsőtestét bambulom, s karakteres arcvonalaiban kezdek kibontakozni. – Átfut a fejemben, arra gondoltam biztos, van valakije, de nem azt mondta, hanem: Srác: „Tudod…be kell ismernem igazából én 25 éves vagyok…” (bár nem nézett ki annyinak) Én.: „Igen? értem…akkor viszont látásra!” (s határozottan felállok és otthagyom:D) Egyszerűen nem tudok erre mit mondani, ez időpocséklás, miért nem értik meg h 17-19, vagy NAGYON MAX esetben 20 közt keresek. Fogja fel, aztán többet nem hazudgál másnak:D VILÁGOSAN KI VOLT ÍRVA A PROFILOMBAN! jobban már nemtudom kiemelni 3x is kinn van, bemutatkozónál, és partnerleírásnál is, meg az adatsoron is.

 

8.       Sráccal elmegyek strandra. Elhagyta aznap egy órája a pénztárcáját „állítólag”- viszont „szerencsére” (?) az iratai és stb… megvannak (mert azt zsebre tette), csak pénz nincs nála éppenséggel. Elérünk a strandhoz, eddig fel sem merült bennem, hogy hogyan is menjünk be akkor? Általában mindig mindenki fizesse magának a saját jegyét, ezzel így vagyok… Szal elérünk a sorba, mikor szól: Srác: „Ez olyan gáz…h nincs nálam pénz, kölcsönkérhetem azt az 500ft belépőt, majd megadom…” Én.: „Sajnálom, de nem vagyok kereskedelmi és hitelbank… majd máskor, akkor sziaaa!” – (Itt érvényesítettem a „Popov-randiszabályzatot” Sose adj egy fillért se egy pasinak, és ne fizess semmit helyette ki, még ha párszáz ft-os semmiségről is van szó” A másik szabály pedig az elejére tartozik, soha ne higyj egyiknek se, egy percig se és ne sajnáld meg...

 

9.       Egy időben, mikor szolgáltatói hiba miatt nem volt netem itthon, a TV2 Text oldalára írtam fel a másik számommal keresős üzit. Ír is egy „srác” akkor még azt hittem, hogy szeretne megismerni, kedves, laza, átlagos srác vagyok – címmel indul az SMS-e. Mondom, minek irkáljak, másolom vágólapra a számot az SMS-ből, kiviszem a menü elejére s tárcsázom is. Felveszi egy „férfi” hang… Ekkor az agyam elborul. beleszólok Én.: „Heló, te vagy aki SMS-t írtád?” Pasi: „öhh…igen…” Én.: „Hány éves vagy, javítom inkább: Hány éves ÖN?” – jó ironikusan kiejtve… Pasi: „Hátt…nem írtam a korom az sms-ben, de 40 vagyok, zavar a korkülömnség?” Én: „Hülye pedofil…tudod kivel szórakozz!” – aztán letettem:xD Többé nem is hívott:D De akkor is, ennyi esze nincs egy embernek, ha a bemutatkozómat megírom benne volt, hogy „17 ÉVES SRÁC VAGYOK” – erre ez meg ír SMS-t, basszus mióta SRÁC??! A másik, meg hogy honnan gondolja, hogy egy 17 éves embert érdekel egy negyvenes… Komplett minden odabent?

 

10.   Strandon állok sorba, s fagyit akarok venni, pontosabban a jégkrémekkel szemezgetek jobban. A bár szélén a sorban állási helynél vannak ilyen napszemüvegek, felette kistükör, amiben meglehet nézni önmagunkat. Ez pont úgy esik, hogy egy mögöttem kettővel álló nagyon helyes pasit, aki olyan 18-19 köztinek látszik (akivel később 5 hónapig járok majd…) éppen látom. Elkezdem bambulni, mert úgyse ide néz. (Dehogynem, pár pillanat múlva elkapom a tekintetem, mert feltűnik, h ugyanezt teszi ős is, csak mivel háttal állok neki, így ő láthatja benne az arcom:D Agyalok, hogy basszus mit csináljak… Sorra kerülök én is, kikapok egy jégkrémet, s teszem a pulthoz. Mondja a pultos „380 Ft lesz…kérsz még valamit?” Mire a helyes srác azóta, már mögém kerülve helyettem rögtön megszólal: Srác: „Még lesz egy ugyanilyen Magnum, s mást már nem…” - meglepődve állok, de mégis határozottan, magamban kiejtem „bingó”:D S fizeti mindkettőt, aztán haladunk el a sor mellett mire megkérdezem tőle: Én.: „Ezt vegyem valami ismerkedésnek(?), nem nézném ki belőled h buzi vagy…?!” – nem zavartatom magam, kb. a fél sor hallotta - szóval mostmár mindenki mutogathat újjal (:xD), aztán elsunnyogunk beszélgetni hamarjában vissza a medencékhez:D – am Szerintem már régóta figyelt…:P


Share |

Címkék: ismerkedés sztori pasik @ 2010.06.19. 11:29

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr552093303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legjobb beszólásaim?! S milyen a többi?
Nem vagy könnyű eset, nehezen tolerálsz másokat. De ne add fel, még javulhatsz. A fiataloké a jövő - az öregeké a ma? :P
Sok szerencsét, kicsivel több türelmet kívánok - elsősorban magaddal szemben. Ha max. 20 évest keresel most, akkor valószínűleg később is. S akkor 40 évesen Téged "pedofil"-oznak le. Nem kell belegázolni senkibe ahhoz, hogy elküld. Egyszerű. Szerintem.
@defalla: Eltévesztetted... Mert jövőre 18-21 közt keresek majd... Mindig úgy állítom be, hogy maximum 2-3 év életszakasz közt mozogjon a ráta. Sosem szeretem ha egy fiú ennyinél többel tér el. Tavaly még 16-19 közt kerestem. Idén már 17-20 közt...és így tovább. sosem fogok majd idősebb koromban is nálam 2 évnél fiatalabbra ráírni. Egyszerűen nem jön be. S nem is tudom megérteni magam vele, mert nekem igenis jelentős életkori eltérés...:S
@««ω||Poρσv||ω»»™: Érthető s világos - ém sem nyomultam, megbeszéltük ;)
Ha emeled a tétet, akkor nem leszel lepedofilozva... Szép is lehet együtt megöregedni - csak keveseknek adatik meg.
WOW :D Nem vagy semmi, az tuti :D Elgondolkodtam, vajon nekem mit szóltál volna be ha egyszer randiztunk volna XD
Az utolsó megdöbbentően kurvajó :D Csak ámultam és bámultam, te tényleg tudsz valamit, amit nem lehet tanulni... :D
@Captain29: Kössz:D De nemsokra megyek vele, mert általában túl hamar átlátok mindenkit, s kosarat kapnak:D Nemtom, valami frapánsat biztos alkottam volna veled is, csak nem vetted volna akkora poénnak mint én:xD
süti beállítások módosítása