Motor

Régen nem írtam az egyik nagy beruházásomról, amire egy tonna pénzt dobtam ki, de egyenlőre semmit se tudtam kezdeni a dologgal. Hosszú történet. Tavaly olyan november-december körül kicsit megcsapott a szele, hogy milyen remek lenne, ha lenne valami saját járművem tavasztól. Aztán sajnos felocsúdtam az elképesztő autóköltségeken, a parkolódíjakon, a parkolási nehézségeken, a sok-sok hátrányon így lemondtam az autó ötletéről.

Egy váratlan délutánon villant be a motorkerékpár ötlete. Így hát felkerekedve egy hónap kutatás után sikerült vennem egy közel új motorkerékpárt. 125 köbcentis változatot. Nevezetesen egy citromsárga Hondát. (úgy néz ki mint egy kis darázs:P) A problémák ott kezdődtek, miután a 300 ezer ft-ot leszurkoltam, hogy nem számoltam bele abba hogy átiratási költség stb egyéb dolgok is vannak. Minden létező állami szerv kopaszt majd, ráadás biztosítást kell kötni. Ezekre is költve és a motorkerékpárt megvéve beiratkoztam egy B kategóriásoknak kitalált B125 átképzésre, mely még jobban anyagilag padlóra tett. Egyszer egy vizsgán meg is buktam. Majd ezek után a motorkáról lejárt a műszaki, majd lejárt a jogosítványom(!), majd...közel 500 ezer ft-om volt benne. nah hagyjuk egy ideig munkanélküli is voltam majd albérletre kellett költeni, szóval kisebb válságokon mentem keresztül, szóval a projekt itt megállt.

A jármű áll a garázsba (szüleimnél), az új és nem használt bukósisakkal, kiegészítőkkel, etc. Várja, hogy egyenesbe kerüljek és zümmögjünk a belvárosba. Egy mondatba összefoglalva: Hónapokon át, nagy, kemény, eres, magyar faszt szoptam - ráadás a legrosszabb a szójátékban hogy nem egy igazit:DD de majdcsak rendbe jön minden és újjáépítem az életem!

 


Share |

Címkék: gondolatok mindennapok ciki nyavalygás @ 2014.05.30. 15:07

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr296236977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása