Felvettem a fonalat

Kedves Blog!

Nem is nagyon emlékszem hol hagytam abba. Igazából történt egy komolyabb változás az életemben. Megismertem Február 14.-én este egy fiút. Akit nagyon megkedveltem. Pár nappal előtte már randiztunk, aztán egy kisebb házibuli alkalmából gondoltam elhívom, hátha van kedve részt venni. Talán kicsit jobban megismerem, az alkohol pedig segíteni fog abban hogy gátlások nélkül beszélgessünk. Háát nemcsak beszélgettünk:))

Meglehetősen előítéletes voltam vele kapcsolatban, s alaposan próbáltam informálódni és megtudni minél többet a kilétéről, hogy esetlegesen ne érjen semmi váratlanul. Azonban eddig még szerencsére nem árnyékolja semmi a kapcsolatunkat.

Nagyon tetszik ez a helyzet, az, hogy akkor látom amikor akarom. Akár naponta többször is. Nagyon közel lakunk egymáshoz, mindössze tíz perc séta. Csomó pozitív élményem lett az elmúlt egy hónap alatt. Nagyon tetszik, hogy teljesen önálló, talpraesett, s úgy érzem amellett, hogy gondtalan még határozott is. Rengeteg olyan dologgal foglalkozik ami engem inspirál, erőt és energiát merítek belőle.

Az érdeklődési körünk teljesen eltérő, azonban az életmódunk mindkettőnknek rugalmas és változatos. Mind a szabadban lenni, aktívan tölteni egy délutánt, vagy mind otthon egyikünknél lustulni, aludni, vagy sokat enni, inni remek vele. Valahogy megérkezett és elsöpörte a teljes múltam és kicserélt. Minden egyszerű, magától értetődő és könnyű. Sokat nevetek. Meg tud nevettetni.

Az első olyan kapcsolatom, mely nem ütközik idő, távolság, anyagiak, család, környezet, vagy bárminemű egyéb akadályozó tényezőbe és teljesül a törekvésem valami olyan új és egyszerű dologra – amiben élni van időm. Nem kell foglalkoznom senkivel és semmivel, egyszerűen csak boldognak kell lennem. Jól érezni magam. Az elgondolásaink pedig úgy érzem azonosak.


Share |

Címkék: ismerkedés pasik @ 2014.03.29. 19:05

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr875884867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása