Egy jól sikerült szexrandi margójára

"Az elmúlt évekre visszatekintve, mindig odafigyeltem a másikra, gondolkoztam azon elég jó vagyok-e, milyennek kéne lennem? vajon a másik mit gondol rólam? vajon szeret-e, gondol-e rám? tervez-e velem és fontos vagyok-e neki. [...]? próbáltam gondoskodó lenni, magam módján biztonságot, érzelmeket adni, hűséges és őszinte maradni."

Normális vagyok/voltam?!! Igazából kurvára leszarja ezt MINDENKI! Egy percig sem kaptam semmi megbecsülést, értékelést, valami pozitív visszajelzést, valami hasonló hozzáállást, mint amit én tanúsítottam...sosem viszonyult még senki úgy hozzám, mint ahogy én másokhoz! Meg sem próbálták, esélyt sem adtak soha. Annyira sem voltam méltatva.

...Szóval mostantól lesz*rom mit gondolhat a másik! Ha akar valamit, majd keres. Nem foglalkozom vele és nem fogom találgatni mit gondolhat, vagy éppen mit nem. ha pedig nem felel meg, nem működik egyszerre a kémia, nincs rendszeres és pörgős szex, és az egész mint egy kapcsolat egésze nem fut, akkor repül! nem fogom az időm pazarolni.

Visszatérve a szexrandihoz: igen, megtörtént. egy ismerősi viszonyt egyszeri alkalomra szexrandivá konvertáltam át. nem terveztem, eleinte beszélgetni, jobban megismerni akartam. aztán csak sodródtam és az ösztönök vezéreltek. Jó volt, egy cseppet sem bánom! nem is gondoltam volna az illetőről, hogy vele ilyen jó lehet. viszont nem akarok semmit, s biztosan ő sem! Keressen, érdeklődjön, mutasson fel valamit.


Share |

Címkék: pasik @ 2014.02.12. 09:58

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr525810676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása